eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26



Ogłoszenie nr 577910-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Związek Gmin Regionu Płockiego: "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego, krajowy numer identyfikacyjny 61021677100000, ul. ul. Zglenickiego  42 , 09-411  Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 366 03 00, e-mail przetarg@zgrp.pl, faks 24 366 03 00.
Adres strony internetowej (URL): www.zgrp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://zgrp.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Związek międzygminny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://zgrp.bip.org.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
http://zgrp.bip.org.pl/


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego"
Numer referencyjny: Z-KP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybraną część lub części zamówienia. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzona odrębnie dla każdej z części zamówienia, tj.: a. Części I - Gmina Słupno, b. Część II - Gmina Stara Biała, c. Części III- Gmina Łąck, d. Część IV - Gmina Pacyna, e. Część V - Gmina Gostynin
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: a. Części I - Gmina Słupno, b. Część II - Gmina Stara Biała, c. Części III- Gmina Łąck, d. Część IV - Gmina Pacyna, e. Część V - Gmina Gostynin 3.Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin. 5. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; 1) dla części I zamówienia; Gmina Słupno - miejscowość Wykowo 57, 09-472 Słupno. 2) dla części II zamówienia; Gmina Stara Biała -- dz. ew. nr 2/10 w miejscowość Ogorzelice przy ul. Bielskiej, 09-411 Stara Biała 3) dla części III zamówienia; Gmina Łąck - Zakład Komunalny w Łącku, ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck 3) dla części IV zamówienia; Gmina Pacyna - miejscowość Słomków 86, 09-541 Pacyna. 4) dla części V zamówienia; Gmina Gostynin - Zakład Komunalny w Solcu sp. z o.o., Solec 39 C, 09-500 Gostynin. *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: 1) dla części I zamówienia - Gmina Słupno; - poddana unieszkodliwieniu ok. 27,700 Mg - poddana odzyskowi ok. 16,701 Mg - łącznie ok. 44,401 Mg 2) dla części II zamówienia; -Gminy Stara Biała; - poddana unieszkodliwieniu ok. 35,278 Mg - poddana odzyskowi ok. 26,150 Mg - łącznie ok. 61,428 Mg 3) dla części III zamówienia; - Gminy Łąck; - poddana unieszkodliwieniu ok. 2,615 Mg - poddana odzyskowi ok. 0,725 Mg - łącznie ok. 3,340 Mg 4) dla części IV zamówienia; - Gminy Pacyna; - poddana unieszkodliwieniu ok. 54,500 Mg - poddana odzyskowi ok. 15,770 Mg - łącznie ok. 70,270 Mg 5) dla części V zamówienia; -Gminy Gostynin; - poddana unieszkodliwieniu ok. 82,751 Mg - poddana odzyskowi ok. 40,000 Mg - łącznie ok. 122,751 Mg Łącznie; - poddana unieszkodliwieniu ok. 202,844 Mg - poddana odzyskowi ok. 99,346 Mg - łącznie ok. 302,19 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin rozpoczęcia niniejszego przedmiotu zamówienia strony określają na dzień podpisania umowy - dotyczy każdej części. 2.Termin zakończenia realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia nie będzie dłuższy niż do dnia 30 września 2020 roku, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Termin zakończenia realizacji umowy jest to termin rozliczenia rzeczowego umowy wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę dokumentów określonych w § 9 ust. 11 od lit. a. do lit. e. - dotyczy każdej części.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a. zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydane przez właściwy organ administracji publicznej; b. zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydany przez właściwy do tego organ administracji publicznej, zgodnie z ustawą. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia na każdym etapie realizacji usługi lub przed zawarciem umowy z Wykonawcą czy posiada on uprawnienia, o których mowa powyżej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest w posiadaniu dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. wykonał usługę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również usługi wykonywane w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu i przekazania do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów: - 200 Mg (słownie: dwieście Mg); wraz z dowodami wydanymi przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, określającymi czy zostały wykonane należycie. b. dysponuje odpowiednią ilością osób uprawnioną do terminowego wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, które ukończyły szkolenie z zakresu BHP i posiadają badania dopuszczające do pracy, - dysponuje odpowiednią ilością samochodów zapewniającą terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, które są przystosowane do zbiórki i transportu odpadów; c. posiada legalizację wagi przewoźnej o udźwigu min 3 Mg.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca może skorzystać ze wzoru zobowiązania, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1, 5, 6 i 8 ustawy "PZP". W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuacja ekonomiczna, lub finansowa podmiotów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 oraz ust. 3 niniejszego Rozdziału, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową, lub ekonomiczną, o których mowa powyżej. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 2 lit. h niniejszego SIWZ składa każdy z Wykonawców. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowanie ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, poświadczoną za zgodność z oryginałem, kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 11. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty podlegać będą odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy "PZP".

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; e. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ; f. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy "PZP" - stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; g. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) - stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ; h. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne - Wykonawca składa ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy "PZP".

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania -Załącznik nr 5 do "SIWZ" Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do "SIWZ"
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych 20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów 20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach 20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag 20,00
e. termin wykonania zamówienia 10,00
f. gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a. poszczególnych terminów realizacji szczegółowych elementów zamówienia, b. zmiany poszczególnych elementów zamówienia (szczegółowych miejsc wykonania), c. warunków płatności, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: a. w przypadku wystąpienia "siły wyższej" tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo; b. gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo; c. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Części I - Gmina Słupno,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: a. Części I - Gmina Słupno, 3. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, 5. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; 1) dla części I zamówienia; Gmina Słupno - miejscowość Wykowo 57, 09-472 Słupno. *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: 1) dla części I zamówienia - Gmina Słupno; - poddana unieszkodliwieniu ok. 27,700 Mg - poddana odzyskowi ok. 16,701 Mg - łącznie ok. 44,401 Mg 7. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag20,00
e. termin wykonania zamówienia10,00
f. gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II - Gmina Stara Biała
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: a. Część II - Gmina Stara Biała, 3. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2 )ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4 )transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Stara Biała, 5.Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; 2) dla części II zamówienia; Gmina Stara Biała -- dz. ew. nr 2/10 w miejscowość Ogorzelice przy ul. Bielskiej, 09-411 Stara Biała *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6.Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: dla części II zamówienia; -Gminy Stara Biała; -poddana unieszkodliwieniu ok. 35,278 Mg -poddana odzyskowi ok. 26,150 Mg -łącznie ok. 61,428 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 7.Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag20,00
e. termin wykonania zamówienia10,00
f. gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Części III- Gmina Łąck,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: a. Części III- Gmina Łąck, 3. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Łąck, 5. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; dla części III zamówienia; Gmina Łąck - Zakład Komunalny w Łącku, ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: dla części III zamówienia; - Gminy Łąck; - poddana unieszkodliwieniu ok. 2,615 Mg - poddana odzyskowi ok. 0,725 Mg - łącznie ok. 3,340 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 7. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag20,00
e. termin wykonania zamówienia10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część IV - Gmina Pacyna,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: Część IV - Gmina Pacyna, 3. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Pacyna, 5. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; dla części IV zamówienia; Gmina Pacyna - miejscowość Słomków 86, 09-541 Pacyna. *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: dla części IV zamówienia; - Gminy Pacyna; --poddana unieszkodliwieniu ok. 54,500 Mg - poddana odzyskowi ok. 15,770 Mg -łącznie ok. 70,270 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 7. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag20,00
e. termin wykonania zamówienia10,00
f. gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część V - Gmina Gostynin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: a. Część V - Gmina Gostynin 3. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Gminy Gostynin. 4. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Gostynin. 5. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; dla części V zamówienia; Gmina Gostynin - Zakład Komunalny w Solcu sp. z o.o., Solec 39 C, 09-500 Gostynin. *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: dla części V zamówienia; -Gminy Gostynin; - poddana unieszkodliwieniu ok. 82,751 Mg - poddana odzyskowi ok. 40,000 Mg - łącznie ok. 122,751 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej - a pozostałą część która nie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 7. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych20,00
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów20,00
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach20,00
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag20,00
e. termin wykonania zamówienia10,00
f. gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.