eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 57711 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Radków: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45875


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, krajowy numer identyfikacyjny 89071859000000, ul. ul. Rynek  1, 57420   Radków, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 735 000, faks 748 735 015, e-mail zamow_publ@radkowklodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.radkow.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków Uwaga!Zamawiający przewiduje, że z terenu Gminy Radków będzie odbieranych nie więcej niż 97,780 Mg odpadów komunalnych w okresie trwania umowy, z tego: - o kodzie 20 03 01 - ilość zgodnie z wykazem 65,500 Mg rocznie, - o kodzie 20 03 03 - ilość zgodnie z wykazem 14,640 Mg rocznie - o kodzie 20 02 03 - ilość zgodnie z wykazem 17,640 Mg rocznie Przewidywaną ilość odpadów przyjęto na podstawie ilości odpadów zadeklarowanych przez 101 podmiotów do odbioru w 2017 r. z terenu Gminy Radków. 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zgromadzonych w pojemnikach, przy nieruchomościach niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, w szczególności: przy punktach handlowych i usługowych, szkołach, instytucjach użyteczności publicznej, zakładach pracy, obiektach sportowych (boiskach) i innych obiektach, w których powstają odpady komunalne oraz cmentarzach, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu odpadów. 2.1. Z miejsc gromadzenia odpadów odbierane będą następujące odpady komunalne: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 02 03, 20 03 01, 20 03 03 ). Wymienione zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o min. pojemności 110 l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości i ustawia je na czas odbioru w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp. Mimo, iż wyposażenie nieruchomości w pojemniki należy do właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować taką ilością pojemników na odpady, aby umożliwić wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki, na zasadzie sprzedaży lub oddania w dzierżawę. Częstotliwość odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych dla poszczególnych nieruchomości prowadzona będzie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, natomiast realizację usługi należy prowadzić zgodnie z: Uchwałą nr XXV/158/16 Rady Miejskiej w Radkowie z dnia 29 czerwca 2016 r. r. w sprawie uchwalenia "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Radków" z późniejszymi zmianami. http://radkow.biuletyn.info.pl/ Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do zbiórki odpadów ze sprzątania ulic i placów z dwóch miejsc usytuowanych na terenie gminy Radków (Radków, Wambierzyce) oraz zobowiązany będzie do zbiórki odpadów z cmentarzy (Radków, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów, Ścinawka Średnia i Ścinawka Dolna), w oparciu o dokonane zgłoszenia, nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia ośrodka wypoczynkowego Zalew w Radkowie w pojemniki (kontenery) na zmieszane odpady komunalne, oraz zobowiązany jest opróżniać je zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w sezonie(od 15 kwietnia do 15 października) i nie rzadziej niż raz na pół roku poza sezonem, nie dopuszczając do ich przepełnienia. Ilość kontenerów - minimum 1 szt. KP - 6,5 na odpady zmieszane. Wyposażenie ośrodka wypoczynkowego w odpowiednie pojemniki odbywać się będzie na zasadzie nieodpłatnego użytkowania. 3. Wymagania. 3.1.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszystkich odebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz.1987), wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego. 3.1.2.Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady komunalne, a także odpady wystawione poza nimi, np.: w workach oraz odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. akty wandalizmu) i zwierzęta. 3.1.3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru odpadów z pojemników, w tym worków, ustawionych w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp, wskazanych przez właściciela nieruchomości. Wykonawca po opróżnieniu pojemnika zobowiązany jest odstawić go w to samo miejsce. 3.1.4.Wykonawca, w celu kontroli obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych,winien sprawdzić zawartość pojemników i worków na odpady komunalne pod kątem czy prowadzone jest selektywnie zbierane, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do udokumentowania tego faktu oraz niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości. 3.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi, a w szczególności: a) o przypadkach pozostawienia przy pojemnikach na odpady: odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych (wystawionymi poza terminami zbiórek akcyjnych ), b)o powtarzających się nadwyżkach zmieszanych odpadów komunalnych z danej nieruchomości, wynikających z niedostosowania wielkości pojemnika, c) braku możliwości odebrania odpadów komunalnych z danej nieruchomości, ze względu na brak współdziałania ze strony właściciela nieruchomości (np. brak dostępu do pojemników). 3.1.6.Wykonawca po podpisaniu umowy, zobowiązany jest do przygotowania i zatwierdzenia harmonogramów wywozu odpadów w sposób określony w umowie. 3.1.7. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do sporządzania comiesięcznych raportów dotyczących ilości i rodzaju odebranych odpadów oraz sposobu ich zagospodarowania, 3.1.8. Wykonawca na każde żądanie zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędnych do sprawozdawczości oraz materiałów z monitoringu tras przejazdów oraz danych o położeniu, miejscach postoju i wyładunku pojazdów odbierających odpady, w sposób zapewniający ich odczytywanie. 3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych: a) systematycznie i bez jakiejkolwiek przerwy, b) w sposób nie zakłócający odpoczynku nocnego oraz ruchu drogowego, c) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu, d) niezależnie od warunków atmosferycznych, e) pojazdami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 3.1.10. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do posiadania sprzętu komputerowego umożliwiającego obsługę oprogramowania, przeznaczonego do prowadzenia sprawozdawczości i raportowania Zamawiającemu informacji o odbieranych i zagospodarowywanych odpadach, w formie on-line. 3.1.11.Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: a) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności; b) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 3.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.): - tj. co najmniej 1 osoby, wykonującej czynności kierowcy pojazdów przystosowanych do obierania odpadów komunalnych, - tj. co najmniej 2 osób, zajmujących się obsługą załadunku pojemników i worków z odpadami wysegregowanymi na pojazdy specjalistyczne (ładowanie pojemników oraz worków z odpadami do trzech zestawów samochodowych równolegle pracujących), - tj. jednej osoby, która będzie wykonywać czynności koordynatora realizacji zamówienia. 3.2.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdziale III pkt 3.2. SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2.2. W trakcie realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w rozdziale III pkt 3.2. SIWZ czynności, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.2.3. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę) za każdą osobę. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszystkich odebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz.1987), wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego. 3.4. Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać zebrane i odebrane odpady do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), zlokalizowanej zgodnie z WPGO na terenie Regionu Południowego woj. dolnośląskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65639.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Radkowskie Usługi Komunalne Sp. z o. o.,  ,  Rynek 16,  57-420,  Radków,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65639.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65639.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65639.35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.