eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawa środków uzdatniania wody dla pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo zlokalizowanych przy ul. Brygadzistów 18 i Oławskiej 3a



Ogłoszenie z dnia 2005-11-02

POZYCJA 57708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa środków uzdatniania wody dla pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo zlokalizowanych przy ul. Brygadzistów 18 i Oławskiej 3a

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo, do kontaktów: Józef Kobyłecki, ul. Brygadzistów 18, 01-384 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8615633, fax 022 8614209. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo, Józef Kobyłecki, ul. Oławska 3a, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8615633, 8615690, fax 022 8614209. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo, Józef Kobyłecki, ul. Oławska 3a, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8615633, 8615690, fax 022 8614209. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo, Józef Kobyłecki, ul. Oławska 3a, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8615633, 8615690, fax 022 8614209.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa środków uzdatniania wody dla pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo zlokalizowanych przy ul. Brygadzistów 18 i Oławskiej 3a. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków uzdatniania wody dla pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Bemowo zlokalizowanych przy ul. Brygadzistów 18 i Oławskiej 3a: 1.regulator PH 2.alfuba special 3.fotometr do pomiaru pH i do pomiaru Cl, 4.koagulant (chlorek glinu) 5.podchloryn. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obiekty zamawiającego w Warszawie ul. Oławska 3a i Brygadzistów 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.82.00.00 - Chemikalia do uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków uzdatniania wody dla pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Bemowo zlokalizowanych przy ul. Brygadzistów 18 i Oławskiej 3a: 1.regulator PH-8.000 kg, 2.alfuba special-200kg, 3.fotometr-6.000 ampułek do pomiaru pH i 6.000 ampułek do pomiaru Cl, 4.koagulant (chlorek glinu)-300kg, 5.podchloryn-25.000kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zamawiający nie wymaga wadium. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty. 2. Na potwierdzenie statusu prawnego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa; 3) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione wyżej składa każdy z Wykonawców. 3. Na potwierdzenie zdolności ekonomicznej i finansowej: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokument wymieniony w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. 4. Na potwierdzenie zdolności technicznej: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 2 składane są przez Wykonawców łącznie. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowłoby unieważnieniem postępowania. 7. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę podając uzadadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2005, godzina 10:45, OSiR m.st. Warszawa ul. Oławska 3a, 03-494 Warszawa, pok. 201.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.