eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA URZĄDZENIEŚCIEŻKI PRZYRODNICZO- EDUKACYJNEJ W WĄWOZIE PRZY CENTRUM OŚWIATOWO- SPORTOWYM W TWARDOGÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Twardogóra: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA URZĄDZENIE: ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO- EDUKACYJNEJ W WĄWOZIE PRZY CENTRUM OŚWIATOWO- SPORTOWYM W TWARDOGÓRZE
Numer ogłoszenia: 57668 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA URZĄDZENIE: ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO- EDUKACYJNEJ W WĄWOZIE PRZY CENTRUM OŚWIATOWO- SPORTOWYM W TWARDOGÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na urządzeniu: Ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej w wąwozie przy centrum oświatowo-sportowym w Twardogórze. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej celem uzyskania niezbędnych zezwoleń do prowadzenia robót, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego, opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej celem realizacji prac, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 4 egz. dla Zamawiającego, opracowanie szczegółowego przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz., Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, ogólna i szczegółowa inwentaryzację dendrologiczną, roboty ziemne, niwelacyjne i rozbiórkowe i porządkowe obejmujące m.in.: wywóz istniejącego gruzu i składowanej ziemi, zabezpieczenie przed osuwaniem się skarp, likwidacja dzikich wysypisk odpadów, wycinka krzewów i drzew o złym stanie sanitarnym, niwelacja terenu w miejscach projektowanych obiektów i ciągów komunikacyjnych, rekultywacja całości terenu poprzez wyrównanie nierówności, uzupełnienie nierówności humusem, wysianie trawy, regulacja koryta rzeki obejmująca m.in. oczyszczenie i odmulenie koryta rzeki, oskarpowanie i umocnienie brzegów rzeki faszynami i okładzinami betonowymi (płyty typu JUMBO lub kostką granitową - okolice przepustów, mostków, przelewów burzowych itp.), wykonanie ścieżki przyrodniczo - edukacyjnej w obrzeżach drewnianych palisad, umocnienie ścieżek na skarpach za pomocą drewnianych belek, urządzenie i usystematyzowanie zieleni w tym karczowania, nowe nasadzenia, cięcia pielęgnacyjne, urządzenie zagospodarowania turystycznego ścieżki w tym montaż dużych i małych tablic informacyjnych, oznakowanie ścieżki piktogramami zgodnie z instrukcją, urządzenie pozostałych elementów małej architektury w tym: remont istniejącego żelbetowego mostku, przebudowę drewnianej kładki, budowę drewnianego pomostu na trasie ścieżki, montaż barierek ochronnych, montaż drewnianych wiat, ławek, stołów i koszy na śmieci, inne prace wynikające z programu funkcjonalno użytkowego, uzgodnień, dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i przepisów dotyczących zagospodarowania terenu, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy i ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.24.65.10 - Roboty budowlane w zakresie deptaków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 5.000,00 ZŁOTYCH

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W ROZDZIALE 6 SIWZ. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ WARUNEK WYKONAWCA SPEŁNIŁ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W ROZDZIALE 6 SIWZ. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ WARUNEK WYKONAWCA SPEŁNIŁ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W ROZDZIALE 6 SIWZ. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ WARUNEK WYKONAWCA SPEŁNIŁ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W ROZDZIALE 6 SIWZ. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ WARUNEK WYKONAWCA SPEŁNIŁ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W ROZDZIALE 6 SIWZ. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ WARUNEK WYKONAWCA SPEŁNIŁ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy), 4. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty oraz oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym6 Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (miesięczny) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Wypełniona karta gwarancyjna wg załącznika nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra - pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Pokój nr 10 - Biuro Obsługi Petenta, Urząd Miasta i Gminy w Twardogórzer, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.