eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Organizacja Festiwalu Zoom Natury - koszty techniczne i organizacyjne, catering, plakaty, banery

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Janów Lubelski: Organizacja Festiwalu Zoom Natury - koszty techniczne i organizacyjne, catering, plakaty, banery
Numer ogłoszenia: 57664 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Festiwalu Zoom Natury - koszty techniczne i organizacyjne, catering, plakaty, banery.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy promocyjnej Festiwal Zoom Natury w Janowie Lubelskim w 2015 roku, a w szczególności: 1. Scena, w tym: a) rozłożenie dzień przed imprezą zadaszonej sceny ze schodami b) wykonanie podestów dla akustyków c) wykonanie podestu pod perkusję d) wykonanie podestu pod imprezy towarzyszące 2. Oświetlenie i nagłośnienie sceniczne, wymogi techniczne i sprzętowe zgodne z aktualnym riderem technicznym zespołu Kamila Bednarka. 3. Ochrona, w tym: a) wynajęcie licencjonowanej firmy ochroniarskiej - czas pracy łącznie 424 godziny b) wynajęcie i rozłożenie barierek bezpieczeństwa przed sceną, odgrodzenie namiotu akustyków i oddzielenie ogródka piwnego c) postawienie rusztowania np. typ warszawski po obu stronach sceny. 4. Sanitariaty, w tym: 18 kabin i 6 sztuk umywalek. 5. Koszty porządkowe, w tym: ustawienie na terenie imprezy min. 30 koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy i sprzątanie placu w trakcie imprezy i po imprezie. Wywóz śmieci na wysypisko. 6. Elektryk, w tym: a) wykonanie przyłącza energetycznego od stacji trafo do sceny lub z agregatu prądotwórczego o parametrach na potrzeby nagłośnienia i oświetlenia, b) rozprowadzenie do kramów i stoisk gastronomicznych energii elektrycznej kablami siłowymi, c) oświetlenie placu imprezy własnymi lampami - projektorami na słupach o wysokości 5-7 metrów - minimum 5 punktów, d) dyżur elektryka na imprezie od godz. 6.00 do zakończenia imprezy, e) zapłata za energię elektryczną zużytą podczas imprezy. 7. Dyżur dwóch ratowników ratownictwa medycznego. 8. Ubezpieczenie, w tym: ubezpieczenie imprezy masowej - OC i NW. 9. Usługa konferansjerska, w tym: a) prowadzenie imprezy dnia 13 czerwca 2015 w godzinach od 12:00 do maksymalnie 24:00, b) zapowiadanie poszczególnych punktów programu imprezy. 10. Transport oraz rozłożenie i złożenie kramów wystawienniczych, w tym: a) przewiezienie 15 drewnianych, zadaszonych kramów wystawienniczych i 22 małych kramów oraz ok. 10-15 drewnianych płotków na plac imprezy z magazynów na terenie Janowa Lubelskiego, b) montaż i rozstawienie kramów oraz płotków na placu imprezy w terminie 12.06. 2015 r. do godziny 16.00 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, c) po zakończeniu imprezy demontaż kramów, w taki sam sposób, jak przed montażem, d) przetransportowanie kramów oraz płotków do tych samych magazynów, z których zostały pobrane. 11. Rozłożenie przy scenie 2 namiotów o powierzchni minimum 25m2 każdy, które posłużą jako garderoby, wyposażone w 12 krzeseł, 2 stoliki, duże lustra i 1 namiotu dla gości festiwalu o powierzchni minimum 50 m2 wyposażonego w 5 dużych stołów i 40 miejsc do siedzenia. II. Catering, w tym: 1. 160 porcji zupy grzybowej 2. 160 porcji - kasza, zrazy wołowe z sosem grzybowym oraz buraczki 3. 160 szt. kruchych babeczek z kaszą gryczaną i żurawiną III. Plakaty, banery, w tym: 1. Przygotowanie i wydruk plakatów zapowiadających imprezę, A2, 200 sztuk, 2. Projekt i wykonanie 2 banerów promujących imprezę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.52.00.00 - Usługi reprograficzne 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Plakatowanie (rozwieszenie plakatów) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą: 1) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji z współfinansujących realizację przedmiotu umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 7) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot Umowy realizowany jest w ramach projektu pt. Bogactwo czerpane z natury - wykorzystanie potencjałów lokalnych i walorów Ziemi Janowskiej w rozwoju przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.