eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Przemków: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 57660 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje remont korytarzy na poziomie I i II piętra (z wyłączeniem klatek schodowych) wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymianą drzwi wejściowych do budynku i wymiana ścianki działowej korytarza na II piętrze , Zakres robót obejmuje: -wymiana ościeżnic na drewniane w komplecie ze skrzydłami drzwiowymi firmy Pol-Skone, wyposażone w klamkę i zamek z wkładką patentową. -ułożenie wykładziny podłogowej Terkettowej odmiany Luna na posadzkach korytarzy I i IIp., w dwóch kolorach, łącząc pasy wykładziny poprzez spajanie termiczne przy pomocy specjalnych sznurów pawalniczych. -wykonanie tynku mozaikowego kamyczkowego do wysokości 2 m., na ścianach korytarzy I i II p., oraz na ścianach biegów schodowych. -wykonanie napraw tynków w zakresie prostowania tynków ścian i sufitów w miejscach krzywizn, wygładzenia tynków i malowanie farbami emulsyjnymi. -wymiana parapetów wewnętrznych w korytarzach na parapety granitowe w kolorze brązowo-beżowym. -wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do drzwi wejściowych do budynku UGiM, o długości 3 m, szerokości 1,5 m. -wymiana drzwi wejściowych do budynku UGiM z uwzględnieniem szerokości otwartego skrzydła na wjazd dla osoby niepełnosprawnej. -wymiana ścianki II p., odgradzającej korytarz od pomieszczeń biurowych Referatu GPiI, na stolarkę aluminiową przeszkloną. UWAGA: 1.Remonty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy i będą realizowane w warunkach utrudnionych. 2.Przedmiary robót stanowią materiały pomocnicze. Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: -    projekt budowlany, -    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, -    przedmiar robót - jako materiał pomocniczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000 zł. 4) Udzielą 36 miesięczną gwarancję.   Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia. .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w punkcie informacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Przemków, na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.