eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KLEMBÓW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Klembów: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KLEMBÓW.
Numer ogłoszenia: 57640 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów , ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 799-93-90, faks 0-22 777-90-85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KLEMBÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem i odwozem uczniów do : 1. Gimnazjum w Klembowie na następujących trasach: A1 - Nowy Kraszew - Dobczyn - Klembów (dowóz) oraz Klembów - Dobczyn - Nowy Kraszew ( odwóz) ok.14 km A2 - Stary Kraszew - Dobczyn - Klembów (dowóz)oraz Klembów - Dobczyn -Stary Kraszew (odwóz) ok. 22 km Przewozy na trasach A1 i A2 będą realizowane alternatywnie w zależności od potrzeb wynikających z rozkładu zajęć szkolnych. B1 - Stary Kraszew - Rasztów- Wola Rasztowska -Roszczep- Krusze Klembów (dowóz)oraz Klembów - Krusze- Roszczep-Wola Rasztowska -Rasztów- Stary Kraszew (odwóz) ok. 37 km B2- Stary Kraszew- Rasztów- Wola Rasztowska(rondo) -Roszczep-Krusze- Klembów (dowóz)oraz Klembów- Krusze- Roszczep- Wola Rasztowska(rondo)-Rasztów-Stary Kraszew (odwóz) ok. 43 km B3 - Wola Rasztowska(rondo) -Roszczep-Krusze- Klembów(dowóz) oraz Klembów- Krusze- Roszczep- Wola Rasztowska (rondo) ok. 26 km(odwóz) Przewozy na trasach B1 , B2 i B3 będą realizowane alternatywnie w zależności od potrzeb wynikających z rozkładu zajęć szkolnych. Przewiduje realizację na trasach oznaczonych literami A- B 3 kursów dziennie -tj. dowóz dzieci do szkoły oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania 2. Szkoła Podstawowa w Ostrówku C - Karolew - Ostrówek (dowóz)oraz Ostrówek - Karolew(odwóz) ok. 8 km. Przewiduje realizację 1 kursu dziennie -tj. dowóz dzieci do szkoły oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania 3. Szkoła Podstawowa w Kruszu D- Roszczep- Krusze(szkoła) (dowóz)-oraz Krusze (szkoła) - Roszczep(odwóz) ok. 8 km. Przewiduje realizację 1 kursu dziennie -tj. dowóz dzieci do szkoły oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania . Usługa będzie realizowana 2 pojazdami jednocześnie w zakresie 5 kursów dziennie (dowóz-odwóz) na wskazanych trasach . Łączna liczba km wynosi ok. 9 300 km. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawowania opieki nad dziećmi podczas wsiadania przejazdu i wysiadania przez osobę dorosłą nie będącą kierowcą. 4. Dowóz odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego . 5. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego, odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 6. Dowóz do szkół musi być zrealizowany przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 7. Realizacja zamówienia będzie odbywała się w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół . 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. 9. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 10. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług. 11. Wykonawca powinien posiadać autobusy oznaczone z przodu i z tyłu tablicami autobus szkolny. 12. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla liczby przewożonych uczniów na danej trasie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował 2 pojazdami z co najmniej 56 miejscami siedzącymi. 13. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 14. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 15. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ (RIiRG.271.2.3.7.2014) 16. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia . W przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w Informacji o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (RIiRG.271.2.3.5.2014), część zamówienia , które powierza podwykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie zamawianych usług na zasadach określonych w n SIWZ do wysokości 20% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.2.3.2.2014. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda dostarczenia : Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.2.3.2.2014.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.2.3.2.2014 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: Wykazu pojazdów oraz Oświadczenia , że w/w pojazdy, którym będzie wykonywana usługa są ubezpieczone , sprawne technicznie i posiadają aktualne badania techniczne dopuszczenia do ruchu- na załączniku RIiRG.271.2.3.6.2014(oryginał)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.2.3.2.2014.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oOświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku RIiRG.271.2.3.2.2014.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Informacja o podwykowawcach - jeżeli dotyczy 2. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy oraz w przepisach szczegółowych. 2. W szczególności zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu usług; 3) Gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia uniemożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klembow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.