eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2226 C /Rogowo/ - gr. pow. - Skępe na odcinku od km 4+965 do km 9+640.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Lipno: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2226 C /Rogowo/ - gr. pow. - Skępe na odcinku od km 4+965 do km 9+640.
Numer ogłoszenia: 57627 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2226 C /Rogowo/ - gr. pow. - Skępe na odcinku od km 4+965 do km 9+640..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi obejmować będzie wykonanie robót w dwóch etapach i tak: I etap od km 4+965 do km 7+234 obejmuje: - wycinkę krzewów - 0,02 ha, - rozebranie istniejących odcinków nawierzchni bitumicznej oraz z destruktu, - wykonanie przepustu pod korona drogi z rur dwuściennych PP o średnicy 60 cm, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfalto-wej (11 497,0 m2) na podbudowie składającej się z warstwy górnej o grubości 8 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy dolnej o grubości 18 cm dowiezionego kruszywa stabilizowanego cementem oraz podsypki piaskowej o grubości 5 cm na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym, - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur dwuściennych PP o średnicy 40 cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów (130,0 m2) - nawierzchnia dwuwarstwowa o łącznej grubości 20 cm z tłucznia kamiennego na podsypce piaskowej o grubości 10 cm, - umocnienie dna i skarp rowów na łącznej długości 100 m elementami prefabrykowa-nymi, - profilowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów, ścinanie i profilowanie po-boczy na szerokości 1 m po obu stronach drogi, - darniowanie skarp przy wlotach i wylotach przepustów, - ustawienie 2 znaków drogowych pionowych ostrzegawczych (średnich). II etap od km 7+234 do km 9+640 obejmuje: - wycinkę krzewów - 0,02 ha, - rozebranie istniejących odcinków nawierzchni bitumicznej oraz z destruktu, - wykonanie przepustu pod korona drogi z rur dwuściennych PP o średnicy 60 cm, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfalto-wej (12 030,0 m2) na podbudowie składającej się z warstwy górnej o grubości 8 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy dolnej o grubości 18 cm dowiezionego kruszywa stabilizowanego cementem oraz podsypki piaskowej o grubości 5 cm na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym, - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur dwuściennych PP o średnicy 40 cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów (230,0 m2) - nawierzchnia dwuwarstwowa o łącznej grubości 20 cm z tłucznia kamiennego na podsypce piaskowej o grubości 10 cm, - umocnienie dna i skarp rowów na łącznej długości 200 m elementami prefabrykowa-nymi, - profilowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów, ścinanie i profilowanie po-boczy na szerokości 1 m po obu stronach drogi, - darniowanie skarp przy wlotach i wylotach przepustów, - ustawienie 4 znaków drogowych pionowych ostrzegawczych (średnich). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - projekt budowlano - wykonawczy - przedmiar robót - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca na czas wykonywania robót umieści tablice informacyjne zawierające informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, które niezwłocznie po zakończeniu robót zastąpi tablicami pamiątkowymi. Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych i pamiątkowych musi być zgodna z za-pisami rozporządzania (We) nr 1080/2006 oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego z 13 sierpnia 2007 roku w zakresie infor-macji i promocji (MRR/H/13(1)08/2007) oraz szczegółowych Wytycznych Instytucji Zarzą-dzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 20013. Tablice informacyjne oraz pamiątkowe Wykonawca umieści na początku i końcu przebu-dowywanego odcinka drogi. W kosztorysie ofertowym nie ujęto kosztu zakupu i ustawienia tablic informacyjnych i pa-miątkowych. Wykonawca wkalkuluje w/w koszt w cenę oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 113 900,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie wa-runków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ tj. : 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , je-żeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie za-mówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, za-łącznikami oraz zaświadczeniami , 2) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania . III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców , którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 2) wykonawców , w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogło-szono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ za-twierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspo-kojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców , którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpie-czenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskali oni przewi-dziana prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne , które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestęp-stwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowe; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo prze-ciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu po-pełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia pu-blicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne , których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonu-jących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obro-towi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorga-nizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub prze-stępstwa skarbowego; 8) osoby prawne , których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie za-mówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodar-czemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbo-wego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronio-ne pod groźbą kary; 10) wykonawców , którzy nie spełniają warunków w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ; 11) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzo-nego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestni-czącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postę-powaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 12) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje , mające wpływ na wynik pro-wadzonego postępowania; 13) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w po-stępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. IV. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. V. Zamawiający odrzuci ofertę , jeżeli : 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści siwz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 , 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalcza-niu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udziele-nie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na po-prawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. VI. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. VII. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. VIII. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełnia. IX. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. X. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1; 2) kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , albo zaświadczenia potwierdzające , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (Konsorcja, Spółki Cywilne), która będzie określała : - Przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. - Zasady reprezentacji (lider) we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową z zamawiającym, wraz z podaniem imiennej reprezentacji. - Solidarną odpowiedzialność podmiotów występujących wspólnie za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, obejmującą również okres gwarancji. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia , do ofert należy dołączyć następujące dokumenty : 1) wykaz osób ,które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykony-waniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 4 , łącznie z wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ; 2) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu , daty i miejsca robót - zał. nr 5; 3) potwierdzenie wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie ze załączonymi do SIWZ Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - należy wskazać czy sprzęt jest własnością oferenta czy wynajęty - zał. nr 6; 4) referencje techniczne od Inwestorów lub inne dokumenty , potwierdzające wykona-nie robót z należytą starannością ; 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych : 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne , z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę ; 2) dokumenty niejawne , zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób; 3) po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert , które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania , na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne , z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę ; 4) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów , których jawność wynika z innych aktów prawnych , w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 uPzp ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.