eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Przebudowa drogi powiatowej Nr 28122 Myszyniec - Wykrot - Lipniki odcinek Lipniki - Wykrot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Ostrołęka: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28122 Myszyniec - Wykrot - Lipniki odcinek Lipniki - Wykrot
Numer ogłoszenia: 57606 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lokalna 2, 07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602653 w. 39, fax 029 7602621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28122 Myszyniec - Wykrot - Lipniki odcinek Lipniki - Wykrot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28122 Myszyniec - Wykrot - Lipniki odcinek Lipniki - Wykrot od km 11+206,00 do km 13+457,00 o długości 2251mb. Zakres robót: -roboty przygotowawcze, -wykonanie podbudowy, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, -roboty wykończeniowe, -urzadzenia bezpieczenstwa ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. a. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania , odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. przebudowie drogi , wartości co najmniej 1,0 mln PLN. zł brutto. b. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: 1. kierownik budowy (specjalność drogowa lub mostowa) z umową o dzieło z Wykonawcą; 2. uprawniony laborant; 3. majster robót bitumicznych; 4. majster (wykonanie podbudowy) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. c. Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności : 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg/h; 2. Rozkładarka gąsienicowa z podgrzewaną belką ze sterowaniem elektronicznym; 3. Walce stalowe w tym 1 z nożem do obcinania krawędzi; 4. Walc ogumiony; 5. Skrapiarka mechaniczna; 6. Szczotka mechaniczna; 7. Równiarka samobieżna; 8. Samochody samowyładowcze ocieplane (plandeki) w ilości zapewniającej ciągłe rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej o ład. min. 12 ton; 11. recykler o głębokości mieszania min 20 cm + mechaniczny dozator cementu; 12. laboratorium - wiertnica do próbek; - planograf; - prasa; - zestaw sit; - kolumna ekstrakcyjna W przypadku braku własnego laboratorium należy dołączyć umowę na pełna obsługę laboratoryjną d. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto potwierdzonej informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnianie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga aby Wykonawca wykazał że w sposób należyty wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości co najmniej 1,0 mln PLN(brutto).pkt a). Wykonawca powinien ponadto podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt c) . 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- kierować wykonaniem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa pkt. b) . 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają lub mają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( z informacji musi wynikać konkretna kwota) pkt.1d) . Forma składania dokumentów : Dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) Wykonawcy w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złożą wnioski o dopuszczenie udziału w przetargu ograniczonym w formie pisemnej(wzór formularza wniosku dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.zdp.ostroleka.pl lub w siedzibie Zamawiającego). Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych powyżej. Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 20 Wykonawców ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia wszystkich warunków . Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 20, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie Za każdy zrealizowany kontrakt minimalny o wartości 1,0 mln PLN brutto Wykonawca otrzyma - 10 pkt. Zadania o wartości poniżej 1,0 mln PLN brutto nie będą punktowane. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie doświadczenia Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%. 2. Sytuacja finansowa - 10 pkt. Wykonawca, którego zdolność kredytowa będzie największa otrzyma największą ilość punktów. Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie sytuacji finansowej Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiajacy prześle specyfikację istotnych warunków zamówienia Wykonawcom zakwalifikowanym do udziału w postepowaniu..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2 07-410 Ostrołeka pok. nr 107..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.