eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest dzierzawa 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dzierzawa 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 57580 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38032 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dzierzawa 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Rodzaj zamówienia: usługa. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierzawy 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. zgodnie z nomenklatura CPV (Wspólny Słownik Zamówien): 30.12.00.00-3 - Urzadzenia fotokopiujace i do druku offsetowego; 50.31.31.00- 3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek; 50.31.32.00-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek. 3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególnosci dzierzawe 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania wraz z aplikacja do zintegrowanego zarzadzania, oraz dostawa do zamawianych urzadzen papieru i materiałów eksploatacyjnych, a takze usługi serwisowe oraz konserwacja urzadzen. 4.Szczegółowy zakres zamówienia okreslaja: projekt umowy (załacznik nr 5 do SIWZ), formularz cenowy (załacznik nr 2 do SIWZ) i opis przedmiotu zamówienia (załacznik nr 4 do SIWZ). 5. Dzierzawione urzadzenia, papier oraz materiały eksploatacyjne beda odpowiadac warunkom jakosciowym zgodnym z obowiazujacymi atestami i normami polskimi, a ponadto w przypadku dostawy papieru i materiałów eksploatacyjnychprzedmiot zamówienia dostarczany bedzie w opakowaniach zabezpieczajacych jakosc towaru iodpowiadajacych warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 6. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całosci zamówienia w zakresie ilosci papieru i materiałów eksploatacyjnych, a takze ilosci kopii ponad abonament. Zamówienie okresla maksymalne potrzeby Zamawiajacego. 7.Wykonawcazobowiazuje sie do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalnosci obejmujacej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy przekaze Zamawiajacemu kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie ubezpieczenia o wartosci minimum 60 000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiazany jest dostarczyc Zamawiajacemu dokumenty potwierdzajace przedłuzenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toshibatec Poland S.A.,, ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182317,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.