eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Zabrze: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 5755 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegającej na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych, korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zabiegów kosmetyczno-pielęgnacyjnych (fryzjer, kosmetyczka, solaria itp.) od daty zawarcia umowy do 31.12.2014 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację powyższego zadania z Wykonawcą. Świadczenie usług polega na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych, korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zabiegów kosmetyczno-pielęgnacyjnych (fryzjer, kosmetyczka, solaria itp.) na podstawie wystawionej przez Wykonawcę karty wstępu lub innego sposobu identyfikacji użytkownika (kod PIN, odcisk palca itp.) - do obiektów, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy. Karnet (karta) powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z zajęć sportowych i rekreacyjnych w wyznaczonych obiektach, przez 7 dni w tygodniu, bez ograniczeń czasowych (chyba, że regulamin Ośrodka wyznacza inaczej), w ramach godzin pracy obiektu, w tym co najmniej, do korzystania z zajęć typu: aerobik, basen, gimnastyka, joga, fitness, nauka tańca, pilates, ścianka wspinaczkowa, sauna, squash, tenis ziemny, fryzjerstwo, kosmetyka, solaria itp. Przez określenie obiekt sportowo - rekreacyjny, należy rozumieć obiekt, który umożliwia korzystanie z minimum jednego z typów w/w zajęć sportowo - rekreacyjnych. Karnet powinien umożliwiać dostęp do co najmniej 50 obiektów świadczących ww. usługi na terenie województwa śląskiego, w tym co najmniej dostęp do 35 obiektów zlokalizowanych na terenie miast Zabrze, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom, Tarnowskie Góry, Świętochłowice, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Czeladź, Dąbrowa Górnicza i w tej liczbie, Karnet powinien umożliwiać dostęp do co najmniej 10 basenów i 25 siłowni. Karnet powinien umożliwiać również korzystanie z nowo dostępnych typów zajęć sportowych i rekreacyjnych, oferowanych przez podmioty z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Poprzez dostęp do usług kosmetyczno - pielęgnacyjnych Zamawiający rozumie udostępnienie pracownikom zniżek lub bezpłatnych wstępów na w/w usługi, zgodnie z wykazem obiektów z którymi Wykonawca ma podpisane zobowiązania. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia minimum 100 maksymalnie 120 karnetów (kodów PIN itp.), uprawniających do wstępu na teren obiektów i korzystania z jego zasobów w sposób przewidziany w Regulaminie. Zamawiający zaznacza jednocześnie, że podana ilość osób, jest wielkością szacunkową i nie stanowi zobowiązania Zamawiający przewiduje dofinansowanie kart z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości 50 % wartości całości. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pracowników posiadających karty, przy czym liczba ich pozostaje bez zmian w związku z czym wartość umowy będzie stała. Zamawiający dopuszcza możliwość dopłat do karnetów przez użytkowników w postaci smsów aktywujących wejście do obiektu, jednak nie większych niż standardowy koszt połączenia lub koszt sms..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz punktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana ilości zamawianych abonamentów - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. - zmiana stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl www.mopr.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPR Zabrze 3 Maja 16 Zabrze pokój 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 09:00, miejsce: MOPR Zabrze 3 Maja 16 Zabrze pokój 014.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.