eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego, komputerowego oraz materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Katowice: Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego, komputerowego oraz materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 57526 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego, komputerowego oraz materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego, komputerowego oraz materiałów biurowych, zgodnie z poniższym opisem. Kod CPV: 30197644-2 papier kserograficzny; 30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych; 30199230-1 koperty; 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; 39293000-2 wyroby sztuczne; 44617100-9 pudła kartonowe; 30.19.21.25-3 - pisaki; 39.24.12.00-5 - nożyczki; 30.19.73.20-5 - zszywacze; 30.19.71.00-7 - zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 39.29.25.00-0 - linijki nazwa produktu Ilość papier kserograficzny, biały, formatu A-4, o gramaturze 80g/m2, o białości min. 146 wg skali CIE, wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza papieru powinna zawierać 500 arkuszy papieru, oraz winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć 1200 ryz papier kserograficzny, biały, formatu A-3, o gramaturze 80g/m2, o białości min. 146 wg skali CIE, wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza papieru powinna zawierać 500 arkuszy papieru, oraz winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć 300 ryz papier komputerowy (składanka), format 240, ilość warstw 1 + 2, po 600 składek w kartonie, z nadrukiem: ORYGINAŁ / KOPIA, pierwsza warstwa (oryginał) w kolorze białym, dwie następne warstwy (kopie) każda w innym kolorze (n.p.: żółtym, różowym, zielonym lub niebieskim) 20 kartonów papier komputerowy (składanka) w kolorze białym, format 375, ilość warstw 1 + 1, po 900 składek w kartonie, bez nadruku. 15 kartonów karton archiwizacyjny pełny (nie ścięty), na zawartość segregatora formatu A4, wykonany ze sztywnego kartonu, o wymiarach minimalnych: 340 x 95 x 265 mm, zawierający miejsce do opisu zawartości oraz otwory ułatwiające wyjmowanie i przenoszenie kartonu 3000 szt, teczka zawieszkowa (oczkowa), tekturowa, na dokumenty formatu A4, z wąsem metalowym, (pełna okładka) z zaznaczonym/oznaczonym polem na opis teczki, ze wzmocnieniem na całej długości teczki mechanizmu skoroszytowego 3000 szt. teczka wiązana, kartonowa, na dokumenty formatu A4, posiadająca trzy wewnętrzne klapy o szer. min 75 mm, zabezpieczające dokument przed wypadnięciem 8000 szt. koperta B-4, z rozszerzanymi bokami i dnem (na dużą ilość akt), samoklejąca, bez okna, o gramaturze min. 100 g/m2 (opakowanie po 500 szt.) 10 opakowań koperta C-4, samoklejąca, biała lub brązowa, bez okna, o gramaturze min. 70 g/m2 (opakowanie po 500 szt.) 30 opakowań koperta C-5, samoklejąca, biała lub brązowa, bez okna, o gramaturze min. 70 g/m2 (opakowanie po 500 szt.) 40 opakowań koperta DL, samoklejąca, biała, (opakowanie po 1000 szt.) 50 opakowań folia stretch, grubość 23 microny, o wymiarach 200m x 500mm, waga netto min.: 1,5 kg. 20 rolek taśma pakowa, brązowa, o minimalnych wymiarach 48 mm x 46 m, wytrzymała na zrywanie, przeznaczona do zawijarki 150 szt. zeszyt A-4, w kratkę, w sztywnej oprawie, kartki zszywane (min.96 kart.) 50 szt. notatnik, blok biurowy w kratkę (min. 50 kart), formatu A-4 100 szt. notatnik, blok biurowy w kratkę (min. 50 kart), formatu A-5 100 szt. zszywacz biurowy: - część mechaniczna wykonana z metalu, - zszywający min.30 kartek (papieru 80g/m2) - zszywający zszywkami 24/6 100 szt. zszywki o wymiarze 23/8 (min 1000 szt. w opakowaniu) 200 opakowań zszywki o wymiarze 23/10 (min 1000 szt. w opakowaniu) 200 opakowań zszywki o wymiarze 23/13 (min 1000 szt. w opakowaniu) 200 opakowań taśma klejąca przezroczysta, o wym. min. 18 mm x min. 30 m 300 szt. karteczki samoprzylepne o wymiarach: min.75 mm x min. 75 mm, liczba arkuszy w bloczku min. 100, 350 bloczków wąsy do skoroszytów, wykonane z polipropylenu, w opakowaniu po 25 szt. 100 opakowań marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, z końcówką okrągłą o grubości od 1,5 do 3,00 mm, wkład w kolorze czarnym 150 szt. marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, w tym. m.in. do opisywania płyt CD , z końcówką okrągłą o grubości do 1,00 mm, wkład w kolorze czarnym 5 szt. marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, w tym. m.in. do opisywania płyt CD , z końcówką okrągłą o grubości do 1,00 mm, wkład w kolorze białym lub srebrnym 5 szt. cienkopisy wkład w kolorze czerwonym, czarnym, zielonym (w komplecie 3 szt. - po 1 szt. z każdego koloru) 100 kompletów klej w sztyfcie (wielkość: min.: 40 g) do klejenia papieru 300 szt. nożyczki, ostrza wykonane ze stali nierdzewnej, rączka ergonomiczna z odpornego na pęknięcia tworzywa, ostrza o długości min. 7 cm - max. 9 cm 100 szt. szybkoschnący korektor na bazie wody, o pojemności min.: 20 ml 50 szt. naklejki na segregator, o szerokości 7 cm, długości min. 15 cm, opakowanie po min. 10 szt. 200 opakowań linijka wykonana z przezroczystego plastiku, o długości 30 cm 50 szt. długopisy z wymiennym wkładem, z końcówką max. 0,5 mm, wkład w kolorze czarnym lub granatowym , z mechanizmem chowania wkładu, gumowym uchwytem + 1 szt. dodatkowy wkład do długopisu 1300 szt. grzbiety do bindowania 14 mm, kolor czarny 200 szt. grzbiety do bindowania 12 mm, kolor czarny 200 szt. grzbiety do bindowania 10 mm, kolor czarny 200 szt. grzbiety do bindowania 8 mm, kolor czarny 200 szt. grzbiety do bindowania 6 mm, kolor czarny 200 szt. grzbiety do bindowania 4 mm, kolor czarny 200 szt. okładki foliowe, przezroczyste do bindowania dokumentów formatu A4, folia 200 mic., opakowanie po 100 szt. 10 opakowań okładki kartonowe do bindowania dokumentów formatu A-4, o gramaturze min. 230g/m2 opakowanie po 100 szt., (w kolorze czarnym, ciemno zielonym lub granatowym) 10 opakowań blok - papier w kratkę do flipchartów o wymiarach 65 x 100 CM, min. 20 kartkowy 15 szt. markery do flipchartów, z funkcją zapobiegającą wysychaniu końcówki, bezzapachowy na bazie wody, grubość linii min. 3, mm (opakowanie winno zawierać 4 markery: czarny, czerwony, niebieski, zielony) 5 opakowań markery do białych tablic magnetycznych, nie rysujące powierzchni tablicy, z końcówką okrągłą, grubość linii min. 3 mm (opakowanie winno zawierać 4 markery: czarny, czerwony, niebieski, zielony) 5 opakowań składanka komputerowa 240x4 1+2 koperta utajniona ( 1800 szt. składanek w kartonie) 8 kartonów Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach, niezależnie od powyższych wymogów, nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem ważności. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 lub Chorzów-Batory, ul. Piekarska 1 Rozładunek papieru winien odbywać się samochodem wyposażonym w windę lub musi być zapewnione przez Wykonawcę, inne urządzenie umożliwiające sprawny rozładunek. Każda dostawa w określonym zakresie odbywa się na kosz Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 39.29.30.00-2, 44.61.71.00-9, 30.19.21.25-3, 39.24.12.00-5, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 39.29.25.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 250, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 222, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.