eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Remont drogi gminnej 290514W Tupad³y - Niemczewo - Karsy, Gmina Drobin, Powiat P³ocki

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-07-22



Og³oszenie nr 575065-N-2019 z dnia 2019-07-22 r.

Urz±d Miasta i Gminy Drobin: Remont drogi gminnej 290514W Tupad³y - Niemczewo - Karsy, Gmina Drobin, Powiat P³ocki
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Drobin, krajowy numer identyfikacyjny 00054664400000, ul. Pi³sudskiego  12 , 09-210  Drobin, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 2601441 w. 107, , e-mail umgdrobin@plo.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://www.umgdrobin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://www.umgdrobin.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.umgdrobin.bip.org.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 25a ustawy Pzp, sk³adane s±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej.Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia ww. dokumentów przy pomocy ¶rodka komunikacji elektronicznej lub faxu.
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy w Drobinie, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 12, 09-210 Drobin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont drogi gminnej 290514W Tupad³y - Niemczewo - Karsy, Gmina Drobin, Powiat P³ocki
Numer referencyjny: PZ.271.18.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 290541W Tupad³y - Niemczewo - Karsy zlokalizowanej na dzia³ce o nr ew. 7 obrêb ewidencyjny Tupad³y oraz na dzia³ce o nr ew. 46 i 21 obrêb ewidencyjny Niemczewo, jednostka ewidencyjna Gmina Drobin powiat p³ocki. Remont drogi zostanie przeprowadzony w granicach istniej±cego pasa drogowego, który przebiega na ww. dzia³kach stanowi±cych w³asno¶æ Inwestora bez ingerencji w pas drogi powiatowej nr 2998W. 2. Droga o nawierzchni bitumicznej, szeroko¶ci od 4,0 m. droga pe³ni funkcjê drogi dojazdowej do zlokalizowanych wzd³u¿ niej zabudowañ i pól uprawnych. Obs³uguje ruch lokalny o funkcji rolniczej. Szeroko¶æ pasa drogowego remontowanej drogi - wed³ug stanu istniej±cego. Remont drogi gminnej na dzia³ce o nr ew. 7;46 oraz 21 zostanie wykonany na odcinku d³ugo¶ci 1,115 km o szeroko¶ci jezdni 4,10 m. 3. W ramach planowanego remontu drogi przewiduje siê przeprowadzenie robót polegaj±cych wykonaniu nak³adki z betonu asfaltowego gr. 4 cm po uprzednim skropieniu emulsj± asfaltow± warstwy istniej±cej wraz ze ¶ciêciem i uzupe³nieniem obustronnych poboczy szeroko¶ci 0,5 m grubo¶ci 10 cm z kruszywa ³amanego 0-31,5 mm. Ponadto przewiduje siê tak¿e remont istniej±cego przepustu pod koron± w km 0,369, wycinkê istniej±cych krzewów. Pochylenie pod³u¿ne drogi dostosowane do istniej±cego ukszta³towania korony drogi. Nie przewiduje siê zmiany istniej±cych pochyleñ niwelety jezdni. O¶ trasy pozostawiono w stanie istniej±cym. Remont drogi gminnej zostanie wykonany po istniej±cej nawierzchni. Istniej±ce zjazdy na dzia³ki przyleg³e do drogi pozostaj± bez zmian. Nie przewiduje siê nowych zjazdów, przepustów pod zjazdami, rowów. Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi: 4617 m2. Po wykonaniu niniejszych prac teren budowy zostanie uporz±dkowany. Nie przewiduje siê etapowania robót drogowych. 3. W otoczeniu drogi i w jej pasie drogowym istnieje infrastruktura w postaci sieci wodoci±gowej, sieci elektroenergetycznej napowietrznej. Poza pasem drogowym sieæ telefoniczna. 4. Wykonawca na etapie budowy ma obowi±zek sprawdzenia w terenie usytuowania ruroci±gów drenarskich przez dokonanie odkrywek. 5. Na czas wykonywania robót polegaj±cych na remoncie drogi Wykonawca musi opracowaæ projekt czasowej organizacji ruchu i zgodnie z nim oznakowaæ roboty w pasie drogowym. Za odpowiednie oznakowanie terenu budowy, a tak¿e jego utrzymanie w nale¿ytym stanie przez okres trwania robót budowlanych na terenie budowy odpowiada kierownik budowy/kierownik robót. 6. Wykonawca zapewni kompleksow± obs³ugê geodezyjn± wykonywanych robót przez uprawnione s³u¿by geodezyjne, obejmuj±c± wyznaczenie trasy i punktów wysoko¶ciowych wraz z inwentaryzacj± powykonawcz±. 7. W czasie realizacji robót nale¿y dokonaæ odbiorów robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu powinny byæ przeprowadzone w czasie umo¿liwiaj±cym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postêpu prac z wpisem do dziennika budowy 8. W czasie wykonywania remontu drogi nale¿y zapewniæ dostêp do dzia³ek przyleg³ych do drogi. 9. Roboty nale¿y wykonywaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Pracownicy wykonuj±cy roboty budowlane winni byæ odpowiednio przeszkoleni. Teren w trakcie wykonywania robót musi byæ zabezpieczony przed dostêpem osób niepowo³anych. 10. Do zadañ Wykonawcy nale¿y po zakoñczeniu realizacji zadania umie¶ciæ tablicê informacyjn± z logo marki Mazowsze, o nastêpuj±cej tre¶ci: "Zadanie pn. Remont drogi gminnej 290514W Tupad³y - Niemczewo-Karsy, Gmina Drobin, Powiat P³ocki zrealizowano przy wspó³finansowaniu z bud¿etu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadañ wa¿nych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego". 11. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w: a) Dokumentacji technicznej (Za³±cznik nr 9 do SIWZ ), b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( Za³±cznik nr 10 do SIWZ ), c) Przedmiarze robót ( Za³±cznik nr 11 do SIWZ ). 12. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji jako¶ci na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materia³y. Termin liczony bêdzie od daty koñcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. 13. Wykonawcy proponuje siê sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie bêdzie organizowana przez Zamawiaj±cego. 14. Warunki realizacji robót: 1) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± i sztuk± budowlan±, przepisami w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi, stosuj±c siê do poleceñ Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materia³ów, zobowi±zany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzaj±cych parametry tych materia³ów, w celu dokonania kontroli. 3) Wykonawca ma obowi±zek zorganizowaæ i przeprowadziæ roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzaj±cy zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie inwestycji, zgodny z za³±czon± informacj± dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materia³ów w³asnych. Materia³y u¿yte na budowie winny posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci oraz atest zdrowotny. 15. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania materia³ów równowa¿nych w stosunku do okre¶lonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mog± byæ one o parametrach gorszych, ni¿ parametry materia³ów wskazanych przez Zamawiaj±cego w projekcie, przedmiarze, szczegó³owych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych parametry tych materia³ów. Wszelkie materia³y okre¶lone w dokumentacji, pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. U¿yte w dokumentacji przetargowej ewentualne nazwy materia³ów nie s± obowi±zuj±ce i nale¿y przyj±æ, i¿ stanowi± wskazania/propozycje i maj± na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Wyroby budowlane, które bêd± u¿ywane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. Wykonawca poniesie wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty. Zaleca siê, aby Wykonawca zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do prawid³owego przygotowania oferty, a zw³aszcza dokona³ analizy dokumentacji projektowej, wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i uwzglêdni³ je w wynagrodzeniu rycza³towym. Za³±czony przedmiar robót s³u¿y wy³±cznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym. Ewentualny brak w przedmiarach robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowalnego nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego - rycza³towego. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej: - zorganizowanie zaplecza budowy i zlikwidowanie go po zakoñczeniu budowy, ochronê znajduj±cego siê na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeñstwa pracy - zabezpieczenie i ochronê przed zniszczeniem znajduj±cego siê na budowie i nie podlegaj±cego likwidacji elementów zagospodarowania terenu oraz istniej±cych instalacji i urz±dzeñ wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego - sporz±dzenie kosztorysu powykonawczego brutto robót po ich zakoñczeniu, - wykonanie co najmniej 5 zdjêæ (wykonane na ró¿nym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jako¶ci) ilustruj±cych przebieg przedsiêwziêcia w postaci elektronicznej na p³ycie CD.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-11-08

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿one zgodnie z art. 25a.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: a) posiada dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 200.000,00 z³ ( s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) w zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie lub modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej, o d³ugo¶ci minimum 1,10 km ka¿da ( Za³±cznik Nr 6 do SIWZ ). W celu udokumentowania spe³nienia warunku Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy robota zosta³a wykonana w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, czy zosta³a wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcê, jako spe³niaj±ce warunek za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, wykonawca dokona przeliczenia warto¶ci Wykonanych zamówieñ z innej waluty na walutê PLN ( w z³ polskich ) - na podstawie kursu ¶redniego walut obcych w z³otych - tabela A Narodowego Banku Polskiego na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w BZP. W przypadku, gdy w dniu publikacji og³oszenia NBP nie opublikowa³ kursu ¶redniego walut obcych, nale¿y przyj±æ pierwszy opublikowany po tej dacie ¶redni kurs NBP. b) w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej jedna osob± posiadaj±c± kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej, których obowi±zek posiadania nak³ada ustawa Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i minimum dwuletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy ( Za³±cznik Nr 7 do SIWZ ). Osoba, o której mowa wy¿ej musi byæ wpisana na listê cz³onków izby samorz±du zawodowego i ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, co daje jej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. *Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. *Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie klasyfikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z pó¼n. zm. ) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z pó¼n. zm. ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki okre¶lone w ust. 2 Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp; Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z dyspozycj± art. 26 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu potwierdzenia ww. okoliczno¶ci, skorzysta z dokumentu znajduj±cego siê w ogólnie dostêpnej bazie danych. Dokument Zamawiaj±cy pozyska samodzielnie ze strony internetowej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty ( wg wzoru Za³±cznik nr 6 do SIWZ ), b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Za³±cznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Razem z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: a) wype³niony formularz oferty cenowej (Za³±cznik nr 1 do SIWZ), b) niezbêdne pe³nomocnictwa (je¿eli zosta³y udzielone). c) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) (wg wzoru Za³±cznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany tre¶ci niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiaj±cego, wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany nazwy firmy Wykonawcy, 3) wyst±pi okoliczno¶æ, której nie mo¿na by³o przewidzieæ podczas zawierania umowy, a która uniemo¿liwia realizacjê umowy w jej pierwotnej tre¶ci, 4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub czê¶ci wykonywanego przez niego zakresu robót, b±d¼ wprowadzenia nowego Podwykonawcy; je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 5) zmiany w zakresie podwykonawstwa - mo¿liwe jest samodzielne realizowanie umowy lub jej czê¶ci, pomimo zadeklarowania udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia, 6) zmiany w zakresie podwykonawstwa - mo¿liwe jest zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia, ani¿eli wskazany przez Wykonawcê w ofercie, 7) zmiany spowodowane konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych ni¿ wskazane w materia³ach przetargowych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 8) mo¿liwa jest zmiana umowy, która w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiaj±cego, a na dokonanie tej zmiany wyra¿a zgodê Wykonawca, 9) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawierania umowy; w takiej sytuacji wynagrodzenie umowne ulegnie obni¿eniu o warto¶æ robót objêtych rezygnacj±, 10) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniecie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 11) zmiany strony umowy w sytuacji, gdy pracê i obowi±zki Wykonawcy przejmie inny podmiot; np.Podwykonawca; w szczególnych okoliczno¶ciach mo¿liwa jest zmiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ prawa i obowi±zki wszystkich cz³onków konsorcjum/wszystkich Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/przejmie jeden z cz³onków Konsorcjum/jeden z Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/, 12) dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia, nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, 13) wyst±pi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) zmian± dokumentacji projektowej w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci jej zmiany, m.in. w zakresie aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, z powodu wad ukrytych, istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej równie¿ polegaj±cych na niezgodno¶ci z przepisami prawa, b) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany, tj. w sytuacji, gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemo¿liwe z uwagi na konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie siê Wykonawcy do wprowadzonych zmian;przesuniêcie terminu mo¿e obj±æ czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbêdny do pozyskania przez Wykonawcê stosownych zasobów (wynikaj±cych ze zmian) do dalszego wykonywania prac, c) zmian± spowodowan± nieprzewidzianymi w umowie nadzwyczajnymi warunkami: niewypa³y i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu kodeksu cywilnego lub innymi przyczynami niezawinionymi przez Wykonawcê oraz niezale¿nymi od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce obiektywn± niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci,d) ze wzglêdu na warunki geotechniczne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, e) si³± wy¿sz± lub innymi okoliczno¶ciami niezale¿nymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ; w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania zdarzenia nieprzewidywalnego, f) w przypadku wyst±pienia stanu nadzwyczajnego uniemo¿liwiaj±cego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyj±tkowy, stan klêski ¿ywio³owej); w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania stanu nadzwyczajnego, g) zmiany bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn niewynikaj±cych z winy Wykonawcy, h) nie uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, opinii, niezbêdnych do zakoñczenia prac stanowi±cych przedmiot umowy, pomimo z³o¿enia kompletnych wniosków do w³a¶ciwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, i) zmian± przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, j) przed³u¿eniem, w stosunku do terminówokre¶lonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotuzamówienia, a nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, k) wyst±pieniem wyj±tkowo niesprzyjaj±cychwarunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych, w okresie ich wystêpowania, realizacjê przedmiotu zamówienia i maj±cychwp³yw na termin wykonania; w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cychwarunków atmosferycznych i udokumentowany danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, l)wyst±pieniem konieczno¶ci wykonania robót zamiennych maj±cych wp³yw na koszt i/lub termin realizacji zadaniapodstawowego, m) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj±finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe doprzewidzenia w chwili zawarcia umowy, n) w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowejwarunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezainwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji; wprzypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskanianiezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia, o)w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, które nie s± mo¿liwe do wykonania w pierwotnie okre¶lonym terminierealizacji przedmiotu zamówienia. p) w przypadku konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, których wykonanie jestniezbêdne dla wykonania przedmiotu umowy, q) wstrzymaniem przez Zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych zokoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Inspektora nadzoruinwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê), na skutek decyzji s³u¿b, inspekcji istra¿y, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt. 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane. Zamawiaj±cy Uchwa³± nr 93/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 18 czerwca 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej z przeznaczeniem na realizacjê projektów w ramach Instrumentu wsparcia zadañ wa¿nych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego otrzyma³ zapewnienie przyznania dotacji celowej. Na dzieñ zamieszczenia og³oszenia Zamawiaj±cy oczekuje na podpisanie umowy o dofinansowanie.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.