To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57491 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Solec: Usługa edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24969-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych Gminy Solec nad Wisłą, krajowy numer identyfikacyjny
365791409, ul.
Rynek
1,
27-320
Solec, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483761266, faks
483761266, e-mail
cuw@solec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.solec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW 271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu: "Aktywni uczniowie w gminie Solec", realizowanego przez Gminę Solec Nad Wisłą. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost u 90% uczniów (138 Ogółem; 69K, 69M) kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy do 30.06.2017. oraz rozwój indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez organizację zajęć dodatkowych dla 154 uczniów niwelujących różnice edukacyjne oraz rozwijające zainteresowania, a także nabycie kompetencji przez 37 nauczycieli i wyposażenie pracowni dydaktycznych w czterech szkołach w terminie do 30.06.2017r. Realizacja założeń trwać będzie w okresie 01.09.2016- 30.06.2017. Do osiągnięcia celu szczegółowego przyczyni się kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności, tworzenie warunków dla nauczania opartego na eksperymencie, korzystanie z technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych, indywidualizację pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniem młodszym. Osiągnięcie rezultatów wpłynie bezpośrednio na osiąganie celu związanego z podniesieniem kompetencji kluczowych, rozwoju kreatywności, samodzielności, wzrostu motywacji do zgłębiania wiedzy. Efektywne nauczanie przyczyni się do wzrostu wyników ze sprawdzianów kompetencji i egzaminu gimnazjalnego oraz średniej wyników ocen, wzrostu wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych posługiwania się językiem obcym i ojczystym, wiedzy przyrodniczej, technicznej. Wśród uczestników projektu pogłębi się świadomość edukacyjna, zwiększy aktywność społeczna i poziom kreatywności, wdrożone będą metody zarówno pracy indywidualnej jak i zespołowej, wzmocni poczucie własnej wartości, nastąpi ukierunkowanie wyboru ścieżki zawodowej i w konsekwencji efektywne przystosowanie do sytuacji na rynku pracy. Działania podejmowane w ramach projektu uwzględniają indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów objętych wsparciem. Projekt uwzględnia współpracę z rodzicami w procesie wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dotyczy typu projektu nr. 4). Kompetencje kluczowe nabyte przez uczniów i nauczycieli będą monitorowane. Fakt nabycia kompetencji lub kwalifikacji przez uczestników projektu będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: ETAP I: ZAKRES: uczniowie/ nauczyciele. ETAP II: WZORZEC: standard wymagań, efekty uczenia się. ETAP III: OCENA: weryfikacja ocen semestralnych/rocznych uczniów. ETAP IV: PORÓWNANIE: wyników, ocen z III etapu z wymaganiami i efektami z II etapu po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Grupę docelową w projekcie stanowią uczniowie szkół (w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz nauczyciele. Projekt skierowany jest do grup docelowych z obszaru woj. mazowieckiego (w przypadku osób fizycznych uczą się, pracują lub zamieszkują na obszarze woj. mazowieckiego w rozumieniu KC). Projekt skierowany jest do czterech szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Solec nad Wisłą, tj.: 1) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Pawłowicach-10 nauczycieli (8K, 2M) oraz 37 uczniów (19 Dz, 18 Ch), w tym 8 uczniów (2 Dz i 6 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i 2 uczniów niepełnosprawnych 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Pawłowicach- 8 nauczycieli (7K, 1M) oraz 52 uczniów (27 Dz, 25 Ch), w tym 12 uczniów (5 Dz i 7 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 3) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Solcu nad Wisłą-9 nauczycieli (7K, 2M) i 25 uczniów (10Dz, 15 Ch), w tym 17 uczniów (7 Dz, 10 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Solcu nad Wisłą-10 nauczycieli (9K, 1M) i 40 uczniów (21Dz, 19Ch), w tym 18 uczniów (10 Dz, 8 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wszystkie placówki zlokalizowane są na obszarze wiejskim. Nauczyciele uczestniczący w projekcie to osoby pracujące bezpośrednio z uczniami danej placówki. Wśród uczestników znajdą się osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, aby usprawnić ich funkcjonowanie w środowisku szkolnym, wyposażyć w umiejętności niezbędne do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu funkcjonowania i pełnej integracji społecznej. Uwzględniając indywidualne możliwości i mocne strony uczniów szkoła przygotuje dzieci i młodzież do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą przygotuje programy nauczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno - wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Pawłowicach: a) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z informatyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. c) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z geografii, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje z biologii, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z matematyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. 2.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej w Pawłowicach: a) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe zajęć komputerowych 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć rozwijających umiejętność uczenia się i kreatywności, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. c) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z matematyki w oparciu o eksperyment, 2 grupy x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć logopedycznych, 3 grupy x 60 zajęć x 45 min. 3.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja zajęć rozwijających umiejętności uczenia się i kreatywności, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć wyrównawczych z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. c) Realizacja zajęć kompetencyjno-społecznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć eksperymentalnych fizyczno-chemicznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. e) Realizacja koła programistycznego, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. 4.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja zajęć wyrównawczych z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć matematyczno-logicznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. c) Realizacja zajęć przyrodniczych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja koła programistycznego, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej, 3 grupy x 70 zajęć x 45 min.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT130121.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 153102.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.