eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych modernizacji dróg w gminie DębowiecTarnawa w Iskrzyczynie i Simoradz-Ochaby w Simoradzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Dębowiec: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych modernizacji dróg w gminie Dębowiec: Tarnawa w Iskrzyczynie i Simoradz-Ochaby w Simoradzu.
Numer ogłoszenia: 5748 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowiec, ul. Katowicka 6, 43-426 Dębowiec, woj. śląskie, tel. 033 8562285, 8533881, fax 033 8533881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych modernizacji dróg w gminie Dębowiec: Tarnawa w Iskrzyczynie i Simoradz-Ochaby w Simoradzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie I : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji drogi gminnej Tarnawa w Iskrzyczynie W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy : Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD w formacie: doc lub RTF - dokumenty tekstowe, pdf - dokumenty zeskanowane. Przedmiar robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Kosztorys inwestorski - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Informacja dotyczaca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Zadanie II : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji drogi gminnej Simoradz-Ochaby w Simoradzu W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy : Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD w formacie: doc lub RTF - dokumenty tekstowe, pdf - dokumenty zeskanowane. Przedmiar robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Kosztorys inwestorski - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Informacja dotyczaca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Aby oferta była ważna należy złożyć ją na co najmniej jedno zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP (według formularza nr 2 SIWZ), załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: załącznik nr 5 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (wg formularza nr 3 SIWZ) załącznik nr 6 - wykaz minimum dwóch opracowanych projektów budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie-należy dołączyć referencje załącznik nr 7 - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności drogowej oraz w niezbędnych specjalnościach branżowych (sieci i instalacji sanitarnych, wodociągowo-kanalizacyjnych oraz gazowych, sieci i instalacji elektrycznych) załącznik nr 8 - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: debowiec.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: debowiec.bip.info.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębowcu ul. Katowicka 6, biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez RPO

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji drogi gminnej Tarnawa Iskrzyczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD w formacie: doc lub RTF - dokumenty tekstowe, pdf - dokumenty zeskanowane. Przedmiar robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Kosztorys inwestorski - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Informacja dotyczaca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji drogi gminnej Simoradz-Ochaby w Simoradzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD w formacie: doc lub RTF - dokumenty tekstowe, pdf - dokumenty zeskanowane. Przedmiar robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Kosztorys inwestorski - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Informacja dotyczaca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.