To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57423 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Szamocin: Rozbudowa Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37547
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37928
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, krajowy numer identyfikacyjny
57079104600000, ul.
Pl. Wolności
19,
64820
Szamocin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 848 003, faks
672 848 065, e-mail
sekretariat@gminaszamocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaszamocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa Gminnego Przedszkola w Szamocinie, o segment z trzema salami dydaktycznymi dla dzieci oraz sala do ćwiczeń i zapleczem socjalno-technicznym. Każda sala dydaktyczna została zaprojektowana maksymalnie dla 25 dzieci. Projektowany segment, to budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Każda kondygnacja jest połączona z istniejącym budynkiem. Projektowana rozbudowa budynku przedszkola zostanie usytuowana bezpośrednio przy zachodniej ścianie szczytowej istniejącego budynku i będzie przebiegał w kierunku północ-południe. W ramach projektowanej rozbudowy, oraz ze względu na konfiguracje terenu, częściowym zmianom ulegnie istniejące zagospodarowanie terenu. Zmiany wynikają z konieczności częściowej niwelacji terenu w obrębie posadowienia projektowanego budynku, wykonania utwardzonej drogi wjazdowej na teren działki od strony Osiedla Ks. W.Kusztelaka i utwardzonego placu, wykonania ścianki oporowej pomiędzy projektowana droga wjazdowa a projektowanym budynkiem przedszkola. Dookoła budynku - (patrz Projekt Zagospodarowania Terenu), zaprojektowano opaskę wypełniona otoczakami. Podstawowymi elementami odniesienia dla projektowanego segmentu są poziomy posadzek w istniejącym budynku: parteru i pietra. Aby nawiązać do istniejącego przedszkola, bryłę budynku zaprojektowano w formie prostopadłościanu, z płaskim dachem ograniczonym z czterech stron attyka (ogniomurem). Strefa wejściowa do budynku zaprojektowana została w podcieniu. Od strony podwórza zaprojektowano ryzalit, w którym została zlokalizowana klatka schodowa łącząca parter z piętrem. Odwodnienie dachu w formie koryt wzdłuż podłużnych attyk i pięciu rur spustowych, odprowadzających wodę powierzchniowo na grunt. Ze względu na duże obniżenie terenu wokół budynku w stosunku do drogi na Osiedlu Ks. Kusztelaka, nie ma możliwości odprowadzenie grawitacyjnie wody opadowej do kanalizacji deszczowej. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z zastosowaniem prefabrykowanych stropów sprężanych i prefabrykowanych nadproży. W wyniku rozbudowy na parterze powstaną dwie sale dydaktyczne dla dzieci - każda na max 25 osób, szatnia oraz pom. sanitarne i techniczne. Na piętrze powstanie jedna sala dydaktyczna dla max 25 dzieci, sala do ćwiczeń, biuro oraz pomieszczenia sanitarne i techniczne (kotłownia). Budynek zostanie wyposażony w wentylacje mechaniczną z odzyskiem ciepła, własną kotłownie gazową do zasilania instalacji c.o. i przygotowania ciepłej wody użytkowej, instalacje sanitarną oraz elektryczną. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z zastosowaniem prefabrykowanych stropów i nadproży. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe, stropodach płaski wentylowany. Podstawowe dane projektowanego budynku: Pow. zabudowy projektowana m2 327,89 Pow. całkowita projektowana m2 655,78 Pow. netto projektowana m2 607,43 Wysokość w kalenicy nad przyległy teren m 7,71 Wysokość attyki nad przyległy teren m 7,83 Kat nachylenia dachu % 3,00 Liczba kondygnacji nadziemnych szt. 2 Kubatura m3 2498,52 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
45333000-0,
45331110-0,
45332000-3,
45311000-0,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3210593.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2027769,39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.