eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Rozbudowa Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57423 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Szamocin: Rozbudowa Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37547


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37928


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, krajowy numer identyfikacyjny 57079104600000, ul. Pl. Wolności  19, 64820   Szamocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 848 003, faks 672 848 065, e-mail sekretariat@gminaszamocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaszamocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa Gminnego Przedszkola w Szamocinie, o segment z trzema salami dydaktycznymi dla dzieci oraz sala do ćwiczeń i zapleczem socjalno-technicznym. Każda sala dydaktyczna została zaprojektowana maksymalnie dla 25 dzieci. Projektowany segment, to budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Każda kondygnacja jest połączona z istniejącym budynkiem. Projektowana rozbudowa budynku przedszkola zostanie usytuowana bezpośrednio przy zachodniej ścianie szczytowej istniejącego budynku i będzie przebiegał w kierunku północ-południe. W ramach projektowanej rozbudowy, oraz ze względu na konfiguracje terenu, częściowym zmianom ulegnie istniejące zagospodarowanie terenu. Zmiany wynikają z konieczności częściowej niwelacji terenu w obrębie posadowienia projektowanego budynku, wykonania utwardzonej drogi wjazdowej na teren działki od strony Osiedla Ks. W.Kusztelaka i utwardzonego placu, wykonania ścianki oporowej pomiędzy projektowana droga wjazdowa a projektowanym budynkiem przedszkola. Dookoła budynku - (patrz Projekt Zagospodarowania Terenu), zaprojektowano opaskę wypełniona otoczakami. Podstawowymi elementami odniesienia dla projektowanego segmentu są poziomy posadzek w istniejącym budynku: parteru i pietra. Aby nawiązać do istniejącego przedszkola, bryłę budynku zaprojektowano w formie prostopadłościanu, z płaskim dachem ograniczonym z czterech stron attyka (ogniomurem). Strefa wejściowa do budynku zaprojektowana została w podcieniu. Od strony podwórza zaprojektowano ryzalit, w którym została zlokalizowana klatka schodowa łącząca parter z piętrem. Odwodnienie dachu w formie koryt wzdłuż podłużnych attyk i pięciu rur spustowych, odprowadzających wodę powierzchniowo na grunt. Ze względu na duże obniżenie terenu wokół budynku w stosunku do drogi na Osiedlu Ks. Kusztelaka, nie ma możliwości odprowadzenie grawitacyjnie wody opadowej do kanalizacji deszczowej. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z zastosowaniem prefabrykowanych stropów sprężanych i prefabrykowanych nadproży. W wyniku rozbudowy na parterze powstaną dwie sale dydaktyczne dla dzieci - każda na max 25 osób, szatnia oraz pom. sanitarne i techniczne. Na piętrze powstanie jedna sala dydaktyczna dla max 25 dzieci, sala do ćwiczeń, biuro oraz pomieszczenia sanitarne i techniczne (kotłownia). Budynek zostanie wyposażony w wentylacje mechaniczną z odzyskiem ciepła, własną kotłownie gazową do zasilania instalacji c.o. i przygotowania ciepłej wody użytkowej, instalacje sanitarną oraz elektryczną. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z zastosowaniem prefabrykowanych stropów i nadproży. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe, stropodach płaski wentylowany. Podstawowe dane projektowanego budynku: Pow. zabudowy projektowana m2 327,89 Pow. całkowita projektowana m2 655,78 Pow. netto projektowana m2 607,43 Wysokość w kalenicy nad przyległy teren m 7,71 Wysokość attyki nad przyległy teren m 7,83 Kat nachylenia dachu % 3,00 Liczba kondygnacji nadziemnych szt. 2 Kubatura m3 2498,52 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45333000-0, 45331110-0, 45332000-3, 45311000-0, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3210593.16
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Victoria sp. z o.o.,  biuro@victoria.info.pl,  ul. Smolary 4 64-820 Szamocin ,  64-820,  Szamocin ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2027769,39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2027769,39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2463170,7
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.