Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Gdynia: Świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych wraz z ustawieniem komory chłodniczej na terenie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 5740 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych wraz z ustawieniem komory chłodniczej na terenie Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wywóz i utylizację zakaźnych odpadów medycznych o kodach: a) 180101 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 180103) w ilości około 80 kg rocznie; b) 180102* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103) w ilości około 1,5 tony rocznie; c) 180103* - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 i 180182, w ilości około 150 ton rocznie; d) 180108* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne w ilości około 10 kg rocznie; e) 180109 - leki inne niż wymienione w 180108 w ilości około 20 kg rocznie. 2) Załadunek i transport odpadów o kodach 180102*, 180103* w ilości szacunkowej ok. 160 ton na rok, czyli ok. 13 ton na miesiąc, z częstotliwością odbioru: poniedziałek, środa, piątek (bez względu na święta i dni wolne od pracy) w godzinach 1800 - 2000 z punktu usytuowanego na terenie Szpitala. Transport i załadunek odpadów powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Załadunek i transport odpadów o pozostałych kodach odbywać się będzie wg zgłoszeń telefonicznych (czas odbioru do uzgodnienia). 4) Ustawienie na terenie Szpitala nowej komory chłodniczej (rok produkcji 2013/2014) o wymiarze wewnętrznym ok. 32 m3 z agregatem chłodniczym zasilanym energią elektryczną, bez progu lub z podjazdem, posiadającej pomieszczenie izolujące przed wejściem do urządzenia, wydzielone boksy i miejsca w zależności od rodzaju magazynowanych odpadów medycznych oraz spełniającej inne wymogi zawarte w §5 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940), wyposażona w dwa gniazda wtykowe 230V/16A + Pt o stopniu ochrony IP65 oraz oświetlenie stałe również o stopniu ochrony IP65 z wyłącznikiem głównym awaryjnym. a) Komora chłodnicza powinna zostać ustawiona na terenie Szpitala nie później niż do 7 dni od daty zawarcia umowy, pod groźbą naliczenia kar przewidzianych we wzorze umowy. b) Wszelkie naprawy związane z awariami agregatu chłodniczego i komory chłodniczej należą do wykonawcy - naprawy należy dokonać w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. W przeciwnym razie Zamawiający dokona naprawy na koszt Wykonawcy. Zapłata za usunięcie usterki nastąpi poprzez potrącenie kwoty z faktury za wywóz odpadów. 5) Dezynfekcja i mycie komory chłodniczej po każdym odbiorze odpadów medycznych środkami o szerokim zakresie działania na drobnoustroje zawierającymi chlor, w stężeniu przeznaczonym do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie, obejmującym swoim zakresem działanie na bakterie, prątki gruźlicy, wirusy i grzyby. 3. Zamawiający wymaga, aby usługi świadczone w ramach niniejszego postępowania spełniały warunki, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21, ze zm.) i wydanymi do niej aktami wykonawczymi oraz ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 62 poz. 627 z późn. zm.). 4. Wykonawca będzie zobowiązany zgodnie z dyspozycją art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach do unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone, z zastrzeżeniem art. 20 ust. 6 przywołanej ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania pozyskiwanych odpadów niebezpiecznych o kodach 180101, 180102* 180103* 180108* 180109.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje spalarnią odpadów,b) dysponuje min. 2 środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów niebezpiecznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje min. 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w pkt. III.3, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy; 2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 3) warunków płatności; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Roboty remontowe dróg z podziałem na części:
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- "Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2024 r. dla 25. WOG z podziałem na 2 zadania"
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.