eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › przetarg nieograniczony na dostawę i instalację wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57407

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: przetarg nieograniczony na dostawę i instalację wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, do kontaktów: Aldona Januszewska, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, fax 052 3608206, e-mail: zampub@ukw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ukw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bronisław Kasprzak, Wiesława Andryszak, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 3419230, 3419224, e-mail: zampub@ukw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę i instalację wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ul. Chodkiewicza 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet i żaluzji, ekranu, urządzeń do monitoringu, sprzętu komputerowego, urządzeń telefonicznych, sprzętu AGD, wyposażenia meblowego oraz pozostałego wyposażenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 17.21.54.10 - Rolety wewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne Oryginalny kod CPV: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) Wykonawcy występujący wspólnie, c) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.2 Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) wykaz podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat nazwy powierzonej części zamówienia, wartości brutto powierzonej części zamówienia podanej w złotych, oraz procentowego udziału w cenie oferty; e) w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 08:10, siedziba zamawiającego, pok. 015.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; \Rozbudowa Laboratorium Mikotoksyn Akademii Bydgoskiej o część audytoryjno - konferencyjną\ - Z/2.04/I/1.3.1/15/04 w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ROLETY I ŻALUZJE. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA I INSTALACJA ROLET I ŻALUZJI ORAZ NAMALOWANIE EKRANU NA ŚCIANIE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.54.10, 30.21.72.10. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę i instalację żaluzji i rolet oraz dostawę i instalację ekranu - namalowanie ekranu na ścianie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: URZĄDZENIA DO MINITORINGU. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO MONITORINGU. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00, 31.62.53.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę i instalację urządzeń do monitoringu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00, 30.23.13.00, 30.23.12.50, 32.42.00.00, 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w tym: notebooków, komputerów stacjonarnych, drukarki laserowej, switch itp. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: URZĄDZENIA TELEFONICZNE. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA URZĄDZEŃ TELEFONICZNYCH. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę urządzeń telefonicznych w tym aparatów telefonicznych oraz telefax. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: SPRZĘT AGD. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU AGD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30, 29.71.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę sprzętu AGD w tym chłodziare. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: WYPOSAŻENIE MEBLOWE. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00, 36.12.12.00, 36.15.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę wyposażenia meblowego w tym mebli tapicerowanych, ławek szkolnych, drewnianych mebli biurowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWAPOZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00, 02.51.00.00, 29.24.24.10. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę chromowanego wyposażenia do toalet, kwiatów oraz sprzętu p-poż. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.