eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Lubartów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 57391 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30345 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy wymianie stolarki: 1. dostawa nowych okien i drzwi balkonowych z PCV, 2. demontaż utylizacja starych okien i drzwi balkonowych, 3. montaż nowych okien i drzwi balkonowych - okna i drzwi montować na kotwy systemowe, z uszczelnieniem z pianki poliuretanowej. 4. montaż listwy dystansowej pomiędzy stolarką a stropem w przypadkach, gdy będzie to konieczne dla zachowania możliwości prawidłowego - bezkolizyjnego użytkowania (otwierania) okna, drzwi balkonowych, 5. ponowny montaż blaszanych parapetów zaokiennych - wyłącznie z wykorzystaniem listwy podparapetowej, 6. obróbka glifów (na zewnątrz i wewnątrz) z przywróceniem do stanu pierwotnego, 7. niezbędne prace malarskie, 8. porządkowanie terenu. Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają następujące wymiary w mm (wymiary orientacyjne typów występujących u Zamawiającego okien/drzwi na potrzeby oszacowania ceny ofertowej - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane rzeczywistym ich obmiarem), ilość okien/drzwi orientacyjna - maksymalna: typ wymiary ilość 0 1 565 535 4 O 27 565 1435 2 O 30 865 1435 1 O 32-33 1165 1435 21 O 34-35 1465 1435 56 O 36-37 1765 1435 25 O 38-39 2065 1435 8 O 50-51 1465 1635 60 O 18-19 1465 1135 1 O 54 2065 1635 1 OB 5-6 865 2195 20 OB 7-8 865 2295 7 OB 9-10 880 2470 15 Listwa dystansowa [mb] 30 221 Wymagania stolarki okiennej: - materiał ramy - PCV -współczynnik przenikania ciepła dla profilu U mniejsze równe 1,6 W/m2K, -okna mają posiadać atest PZH -pakiet szybowy 4/16/Ar/4 ma posiadać atest Instytutu Ceramiki i Szkła U mniej równe 1,1 W/m2K -szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 70 mm -grubość profilu większe równe 2,5 mm -profile mają być odporne na promienie UV -kolor profili-białe -profil co najmniej 5 komorowy -nie dopuszcza się profili wyprodukowanych w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku -sposób otwierania oraz podział okien wg. stanu istniejącego, należy przyjąć przy oknach jednoskrzydłowych UR, przy dwuskrzydłowych UR-R, trzyskrzydłowych UR- R-UR, balkonowych R, - okucia wykonane w technologii odpornej na korozję. - okna muszą mieć możliwość montażu nawiewników, w przypadku wyrażenia takiego żądania przez lokatora, przy czym rozliczenie kosztów nawiewnika i jego montażu będzie odbywało się bezpośrednio pomiędzy lokatorem i wykonawcą i nie jest objęte niniejszą SIWZ, jednakże Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie typy i koszty nawiewników i ich montażu, które będą możliwe do zastosowania u lokatorów i będzie związany w tym zakresie ofertą przez cały okres realizacji zamówienia, tak jakby została ona złożona bezpośrednio lokatorom. - Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej ewentualny montaż listwy maskującej zamocowanej pomiędzy parapetem a ościeżnicą, w przypadku gdy będzie to zasadne dla zapewnienia estetycznego wyglądu stolarki. Zastosowane materiały dla wybranego systemu muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Kolejność czynności związanych z wymianą stolarki okiennej: Zamawiający w dniu podpisania umowy przekazuje Wykonawcy wykaz mieszkań przewidzianych do wymiany stolarki wraz z podanym kontaktem telefonicznym do lokatorów, Wykonawca w terminie 18 dni kalendarzowych od daty przekazania listy, o której mowa powyżej, dokonuje z natury obmiaru oraz kalkulacji ceny stolarki dla każdego mieszkania przy zastosowaniu ofertowych cen jednostkowych dotyczących stolarki o wymiarach najbardziej zbliżonych do dokonanego obmiaru i przekazuje Zamawiającemu wyniki dokonanych obmiarów i kalkulacji cen, Zamawiający ustala wysokość odpłatności ponoszonej przez lokatorów i wzywa lokatorów do zapłaty, Po dokonaniu wpłaty przez lokatorów, Wykonawca otrzymuje faktyczny wykaz mieszkań, w których należy dokonać wymiany stolarki z zastrzeżeniem, iż brak wpłaty do dnia 30.03.2012 r. powoduje wyeliminowanie mieszkania z zakresu przedmiotu zamówienia i pomniejsza ilość okien/drzwi balkonowych stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca ustala z lokatorami z wykazu, o którym mowa w zdaniu powyżej, termin wymiany stolarki i dokonuje wymiany, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać oświadczenie lokatora o wykonaniu pracy, umożliwiając ewentualne zgłoszenie uwag, które stanowi potwierdzenie gotowości do odbioru częściowego przedmiotu zamówienia, Po dokonaniu wymiany, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wykaz mieszkań do odbioru, Zamawiający wraz z Wykonawcą dokonują protokólarnego odbioru jakości wykonanej pracy w obecności lokatora. W protokóle określone zostanie ilość i wielkość wymienionych okien oraz jakość i termin wykonania. Dopuszcza się dokonanie odbioru bez udziału Wykonawcy. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu fakturę szczegółowo wskazującą adresy mieszkań, w których dokonano wymiany stolarki wraz z kopiami protokołów odbioru dotyczącymi tych mieszkań, W przypadku braku możliwości, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, dokonania pomiarów w terminie do dnia 20.03.2012 r. bądź wymiany do dnia 15.06.2012 r. mieszkania zostaną wyeliminowanie z zakresu przedmiotu zamówienia co pomniejsza ilość okien, drzwi balkonowych stanowiących przedmiot zamówienia, Po zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot zamówienia potwierdzonym odbiorami częściowymi, zostanie spisany protokół odbioru końcowego, wskazujący datę zakończenie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający przystępuje do odbiorów opisanych w punktach powyżej w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do danego rodzaju odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku gdy do wymiany będą okna w budynkach Powst. W-wy 71 i Lubelska 89 i innych budynkach to okna w budynkach Powst. W-wy 71 i Lubelska 89 mają być każdorazowo wymieniane w pierwszej kolejności, przed wymianą okien w innych budynkach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEFA -BIS sp. z o. o., ul. Krochmalna 25, 20-401 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120370,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118729,56

  • Oferta z najniższą ceną: 118729,56 / Oferta z najwyższą ceną: 164072,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.