eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie Zdrój › dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57383

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastrzębie Zdrój: dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A., do kontaktów: Helena Derul, Sebastian Nietrzebka, ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787701, 4787702, fax 032 4787712, e-mail: jrp-pm@jzwik.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jzwik.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gm. Jastrzębie Zdrój 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Jastrzębie Zdrój, kod nuts PL227. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje projektowanie i budowę dla zadania: Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój w ramach projektu Funduszu Spójności: Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC - Warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - wydanie angielsko-polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC; Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące CZĘŚCI: CZĘŚĆ 4 - budowa kanalizacji w sołectwie Szeroka CZĘŚĆ 6 - budowa kanalizacji - odpływ na ocz. Ruptawa CZĘŚĆ 7 - budowa kanalizacji - odpływ na ocz. Dolna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Niniejsze informacje zawarte są w punkcie III.2. niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót objętych Kontraktem stanowi zaprojektowanie i wykonanie: - kanału grawitacyjnego około 36 868 metrów; - kanału ciśnieniowego około 2916 metrów; - przepompowni ściekowych około 9 sztuk. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; Dla CZĘŚCI 4 - Szeroka - 41 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia Dla CZĘŚCI 6 - Odpływ na ocz. Ruptawa - 35 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia Dla CZĘŚCI 7 - Odpływ na ocz. Dolna - 41 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia, na który składają się: - czas na ukończenie poszczególnych części (odcinków) zgodny z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty. - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. Warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do daty rozpoczęcia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Dla CZĘŚCI 4 - 31 000 PLN, Dla CZĘŚCI 6 - 37 000 PLN, Dla CZĘŚCI 7 - 26 000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej, podanej w ofercie (z VAT). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605), potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). A) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u. P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich) oraz 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u. P.z.p i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u. P.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wystarczy wspólne złożenie oświadczenia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia). B) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A)1), A)2) i A)4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A)1), A)2) A)3) i A)4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność zgodnie z zasadami reprezentacji. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonych przez tłumacza przysięgłego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadą reprezentacji. C). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt III.2 ogłoszenia. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Wszelkie pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginałów. 2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej; W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt III.2.2, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Wykonawcy (łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną) muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1. Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości: - co najmniej: 500 000 PLN dla części, które zakresem łącznie obejmują < 50 kilometrów. 2.3) Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za zamówienie wykonane zamawiający uznaje takie, dla którego wydane zostało Świadectwo wykonania lub Protokół odbioru końcowego albo dokument równoważny. 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego. 3. Wykonawcy wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru wykazu osób/podmiotów, które będą wykonywać dane zamówienie. Dokumenty przedłożone przez wykonawcę muszą potwierdzać, że eksperci wskazani do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: Ekspert: 2 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń o specjalizacji techniczno-budowlanej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ekspert: 3 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ekspert: 4 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt III.2.3 ogłoszenia. Do obliczenia wartości finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej: 1 zamówienie polegające na budowie sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej) o wartości robót min. 1 mln PLN netto (bez VAT) dla części, które zakresem łącznie obejmują < 50 kilometrów; 2. posiadać w okresie ostatnich trzech lat, (od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętne zatrudnienie w wysokości: - co najmniej: 20 osób dla części, które zakresem łącznie obejmują < 50 kilometrów. 3. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - dla części, które zakresem łącznie obejmują < 50 kilometrów. Ekspert 1 - Przedstawiciel wykonawcy - posiadający: - doświadczenie w pełnieniu roli przedstawiciela wykonawcy (lub równoważne stanowisko, np. kierownika Projektu, kierownika Zespołu) na co najmniej 1 kontrakcie dotyczącym budowy sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej), o wartości robót min. 1 mln PLN netto (bez VAT). Ekspert 2 - kierownik budowy - posiadający: - doświadczenie z pełnienia roli kierownika robót przy realizacji co najmniej 1 zamówienia dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej), o wartości robót min. 1 mln PLN netto (bez VAT). Ekspert 3 - kierownik robót drogowych - posiadający: - doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zamówień, gdzie pełnił rolę kierownika robót drogowych. Ekspert 4 - kierownik robót elektrycznych (dotyczy tylko części 4 i 6) posiadający: - doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia, gdzie pełnił rolę kierownika robót elektrycznych. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jzwik.com.pl (zakładka - Fundusz Spójności/Przetargi). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 12:30, Salka konferencyjna w budynku "C" w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów" - Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/025. 2) Informacje dodatkowe: Sesja otwarcia ofert jest jawna. Zamawiający już wcześniej prowadził postępowanie dotyczące całego Zadania pn. "Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój". Zakres całego Zadania obejmował budowę: - kanału grawitacyjnego około 111 125 metrów; - kanału ciśnieniowego około 18 908 metrów; - przepompowni ściekowych około 29 sztuk; - punktów zlewczych 2 sztuki a szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe) wynosiła: 14 018 715 EUR. Zadanie zostało podzielone na 8 CZĘŚCI, z czego 5 CZĘSCI zostało rozstrzygniętych. Dlatego też niniejsze postępowanie dotyczy jedynie CZĘŚCI nr 4, 6 i 7, które nie zostały rozstrzygnięte, a szacunkowa wartość bez VAT (podana w punkcie II.2.1.) wynosi: 4 256 462 EUR (dla tych 3 CZĘŚCI). Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, oferent zapoznał się z terenem przyszłej realizacji zamówienia i warunkami tam panującymi. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do pobrania zarówno na stronie internetowej www.jzwik.com.pl zamawiającego jak i w siedzibie zamawiającego. Posiadana dokumentacja projektowa, którą należy uaktualnić jak i dostosować do wymogów PFU jest udostępniona do wglądu w siedzibie zamawiającego 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Budowa kanalizacji w sołectwie Szeroka 1) Krótki opis: Roboty dla Sołectwa Szeroka w ramach Zadania sprowadzają się do budowy: - przepompowni, - systemu grawitacyjnego kanałów sanitarnych, - studzienek prefabrykowanych, - rurociągów tłocznych. Przedmiot i zakres robót. Wykonanie prac w sołectwie Szeroka rozwiąże problem wyposażenia w sieć kanalizacji sanitarnej ul. Powstańców Śląskich (od ul. Siewnej do granicy z gminą Mszana), ul. Wojska Polskiego, ul. Malinowa, ul. Fredry, ul. Ludowa, ul. Wolności, ul. Norwida, ul. Kombatantów, ul. Gagarina i ul. Stodoły. Szczegółowy zakres wykonania kanalizacji przedstawiono w części informacyjnej PFU na rysunkach od KI/Szeroka/01 do KI/Szeroka/12. Szacunkowe zestawienie rzeczowe: kanał grawitacyjny - około 10 550 m.b. rurociąg tłoczny - około 2 056 m.b. przepompownie ścieków - około 5 kpl. Zgodnie z "Koncepcją programową porządkowania gospodarki ściekowej", która była wykonana dla całości obszarów do skanalizowania, średnica rurociągów grawitacyjnych to 200 mm, a tłocznych 90 i 125 i 160 mm. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 74.23.21.00, 74.14.15.20. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe zestawienie rzeczowe: kanał grawitacyjny - około 10 550 m.b. rurociąg tłoczny - około 2 056 m.b. przepompownie ścieków - około 5 kpl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 41. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na czas trwania zamówienia składają się: - czas na ukończenie robót - 28 miesięcy - zgodny z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do daty rozpoczęcia. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej na ww. obszar. Posiada natomiast decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Sieć naniesiona na podkładach mapowych dołączonych do PFU została również oddana do odpowiednich organów wydających uzgodnienia branżowe. Trasa została uzgodniona z następującymi branżami: energetyka, wodociągi i kanalizacja, ciepłownictwo. Do pozostałych materiał został złożony i czekamy na uzgodnienia. Zamawiający posiada również uchwałę zwalniającą wykonawcę z wnoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Budowa kanalizacji - odpływ na ocz. Ruptawa 1) Krótki opis: Charakterystyka techniczna. Roboty dla części nieskanalizowanej miasta Jastrzębie Zdrój odpływu do oczyszczalni ścieków Ruptawa w ramach Zadania sprowadzają się do budowy: - przepompowni, - systemu grawitacyjnego kanałów sanitarnych, - studzienek prefabrykowanych, - rurociągów tłocznych. Przedmiot i zakres robót: Wykonanie prac w mieście Jastrzębie Zdrój - dopływ do oczyszczalni Ruptawa rozwiąże problem wyposażenia w sieć kanalizacji sanitarnej ulic: ul. Dworcowa i zabudowy pomiędzy ul. Dworcową a ul. 11 Listopada i ul. Mazurowiec, ul. Kondziołowiec, ul. Młyńska, ul. Równoległa, ul. Pszczyńska (od ul. Stodoły do końca), ul. Olszowa i Piłsudskiego. Szczegółowy zakres wykonania kanalizacji przedstawiono w części informacyjnej PFU na rysunkach od KI/Ruptawa/01 do KI/Ruptawa/08. Szacunkowe zestawienie rzeczowe: kanał grawitacyjny - około 14 100 m.b. rurociąg tłoczny - około 860 m.b. przepompownie ścieków - około 4 kpl. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 74.23.21.00, 74.14.15.20. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe zestawienie rzeczowe: kanał grawitacyjny - około 14 100 m.b. rurociąg tłoczny - około 860 m.b. przepompownie ścieków - około 4 kpl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 35. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na czas trwania zamówienia składają się: - czas na ukończenie robót - 22 miesiące - zgodny z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do daty rozpoczęcia. Zamawiający posiada Projekt budowlany oraz ważną decyzję nr 27/05 prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój nr Ar. 7353-27/05 z dnia 14.04.2005 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Mazurowiec-Kondziołowiec oraz projekt budowlany na budowę kanalizacji sanitarnej w ulicy Młyńskiej. Rolą wykonawcy jest zaktualizowanie posiadanej dokumentacji i dopasowanie do wymogów PFU. Zamawiający posiada również uchwałę zwalniającą wykonawcę z wnoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego. CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Budowa kanalizacji - odpływ na ocz. Dolna 1) Krótki opis: Roboty dla części nieskanalizowanej miasta Jastrzębie Zdrój odpływu do oczyszczalni ścieków Dolna w ramach Zadania sprowadzają się do budowy: - systemu grawitacyjnego kanałów sanitarnych, - studzienek prefabrykowanych, Przedmiot i zakres robót: Wykonanie prac w mieście Jastrzębie Zdrój - dopływ do oczyszczalni Dolna rozwiąże problem wyposażenia w sieć kanalizacji sanitarnej miasta Jastrzębie Zdrój w rejonie ulic: ul. Okopowa, ul. Polna, ul. Pochwacie (część), ul. Przybosia, ul. Gałczyńskiego, ul. Staffa, ul. Leśmiana, ul. Wierzyńskiego, ul. Dębowa, ul. Sienkiewicza, ul. Prusa, ul. Strażacka i ul. Pszczyńska (od ul. Reymonta do ul. Stodoły). Szczegółowy zakres wykonania kanalizacji przedstawiono w części informacyjnej PFU na rysunkach od KI/Dolna/01do KI/Dolna/08. Szacunkowe zestawienie rzeczowe: kanał grawitacyjny - około 12 218 m.b. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 74.23.21.00, 74.14.15.20. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe zestawienie rzeczowe: Kanał grawitacyjny - około 12 218 m.b. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 41. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na czas trwania zamówienia składają się: - czas na ukończenie robót - 28 miesięcy - zgodny z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do daty rozpoczęcia. Zamawiający posiada Projekt budowlany oraz ważną decyzję nr 97/05 prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój nr Ar. 7353-97/05 z dnia 14.07.2005 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę kanalizacji sanitarnej przy ulicy Dębowej oraz projekt budowlany na budowę kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Pszczyńskiej - etap II i III wraz z nieprawomocnym jeszcze pozwoleniem na budowę. Zamawiający posiada również projekt na budowę kanalizacji w ulicy Sienkiewicza i Prusa. Rolą wykonawcy jest zaktualizowanie posiadanej dokumentacji i dopasowanie do wymogów PFU. Na pozostały obszar objęty tą częścią, zamawiający posiada decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający posiada również uchwałę zwalniającą wykonawcę z wnoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.