eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określoniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56 poz. 679 z późn. zm.) i inne prace gospodarcze w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006



Ogłoszenie z dnia 2005-10-28

POZYCJA 57358

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starachowice: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określoniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56 poz. 679 z późn. zm.) i inne prace gospodarcze w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice, do kontaktów: Grzegorz Ozóg, ul. Tadeusza Krywki 14d, 27-200 Starachowice, tel. 048 41 2745384, 048 41 2745385, fax 048 41 2747620, e-mail: nadlesnictwo.starachowice@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/starachowice. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określoniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56 poz. 679 z późn. zm.) i inne prace gospodarcze w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych oraz inne prace z zakresu gospodarki leśnej, 2. usługi transportowe oraz kierowania pojazdami samochodowymi (osobowymi i ciężarowymi) Zamawiającego, 3. dozór infrastruktury Nadleśnictwa, 4. sprzątanie biura Nadleśnictwa Starachowice, Przedmiot zamówienia zastał podzielony na 12 części Część I - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Zawały Część II - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Kutery Część III - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Lubienia Część IV - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Myszki Część V - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Klepacze Część VI - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Lipie Część VII - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Tychów Część VIII - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Gadka Część IX - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Michałów Część X - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Bugaj Część XI - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 obejmujące przerywkę i podwóz drewna, przygotowanie gleby, mineralizację pasów, grodzenie i rozgradzanie upraw przed zwierzyną siatka leśną, utrzymanie i konserwację grodzeń oraz oborywanie pożarzysk. Część XII - Usługi z zakresu gospodarki leśnej i inne prace gospodarcze w roku 2006 na terenie Szkółki "Kutery" i Nadleśnictwa Starachowice. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Starachowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I zamówienia - Wadium o wartości: 2 500,00 zł Część II zamówienia - Wadium o wartości: 2 500,00 zł Część III zamówienia - Wadium o wartości: 1 800,00 zł Część IV zamówienia - Wadium o wartości: 2 000,00 zł Część V zamówienia - Wadium o wartości: 1 900,00 zł Część VI zamówienia - Wadium o wartości: 1 900,00 zł Część VII zamówienia - Wadium o wartości: 1 800,00 zł Część VIII zamówienia - Wadium o wartości: 1 800,00 zł Część IX zamówienia - Wadium o wartości: 1 800,00 zł Część X zamówienia - Wadium o wartości: 1 500,00 zł Część XI zamówienia - Wadium o wartości: 2 000,00 zł Część XII zamówienia - Wadium o wartości: 5 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzieleniu niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część I-X zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. pozyskiwanie drewna, zrywka drewna, odnowienie, czyszczenie wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami ) o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty, warunek ten musi być spełniony w odniesieniu do każdej części. b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część XI zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. przerywkę i podwóz drewna, przygotowanie gleby, mineralizacje pasów, grodzenie i rozgradzanie upraw przed zwierzyną siatką leśną, utrzymanie i konserwacje grodzeń oraz obrywanie pożarzysk ) o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty c) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenia zamówienia na część XII Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowidającym przedmiotowi zamówienia tj. usługi z zakresu gospodarki leśnej szkółkarskiej, usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu, opryski chemiczne, zbiór nasion, dozór pomieszczeń, usługi transportowe i kierowanie samochodami osobowymi i ciężarowymi, sprzatanie pomieszczeń biurowych) o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy, 2) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przekładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 7) aktualne i ważne przez okres ralizacji zamówienia licencje pracownika ochrony fizycznej wydane na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 26 i 30 ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochrnie osób i mienia, wraz z aktualnym orzeczeniem lekarskim - dotyczy wykonawców skłdających ofertę na wykonywanie usług dozoru infrastruktury Nadleśnictwa (część XII przedmiotu zamówienia) 8) aktulane na dzień składania ofert orzeczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na wysokościach - dotyczy wykonawców składających ofertę na wykonanie usług zbierania nasion i szyszek z drzew stojących (część XII przedmiotu zamówienia) 9) aktualne i ważne przez okres realizacji zamówienia zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie wykonywania prac z bezpośrednim użyciem pestycydów wraz z aktualnym orzeczeniem lekarskim o braku przeciwskazań do prac przy styczności z pestycydami - dotyczy wykonawców składających ofertę na wykonanie usług - dot. oprysków chemicznych na terenie Nadleśnictwa (część XII przedmiotu zamówienia). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1a, b i c wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na załączniku nr 5 polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie. Dokumenty potwierdzające, iż usługi określone w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, listy polecające, opinie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710/15/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - 75,40 PLN. Warunki i sposób płatności: + koszty przesyłki. Zamawiający dopuszcza możliwość specyfikacji dot. poszczególnych części zamówienia o/Starachowice, konto nr 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 10:30, siedziba Nadleśnictwa Starachowice w Starachowicach, ul. T. Krzywki 14d pokój nr 21.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 100 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 100 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 70 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 80 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 76 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia ok. 75 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 70 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 70 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 70 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.11.30, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcje, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 50 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.31.00, 77.21.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2005 obejmujące przerywkę i podwóz drewna, przygotowanie gleby, mineralizację pasów, grodzenie i rozgradzanie upraw przed zwierzyną siatką leśną, utrzymanie i konserwację grodzeń oraz oborywanie pożażysk. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 80 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20, 93.41.14.00, 74.95.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej i inne prace gospodarcze na terenie Szkółki Kutery i Nadleśnictwa Starachowice w roku 2005 obejmujące: usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej, opryski chemiczne, zbiór nasion i inne prace w zakresie usług gospodarki leśnej oraz usługi transportowe, kierowania pojazdami samochodowymi (osobowymi i ciężarowymi) Zamawiającego, dozór infrastruktury Nadleśnictwa, sprzątanie biura Nadleśnictwa Starachowice. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 240 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.