eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Strzegowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Strzegowo: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia: 57357 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42585 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo, Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Strzegowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1) Remont ulicy Żymierskiego w Strzegowie od km 0+003 do km 0+403. Remontowana ulica Żymierskiego jest ulicą klasy D (dojazdowa) i w pełnym zakresie obsługują otoczenie na którym się znajdują. Początek projektowanego odcinka ul. Żymierskiego przyjęto na skrzyżowaniu z ul. Słowackiego (poza pasem drogi powiatowej nr 2352W Strzegowo - Niedzbórz - Pniewo - Czerechy), a koniec na skrzyżowaniu z ul. Ciechanowską. Ulica Żymierskiego krzyżuje się z ulicami: Targową, 9 Maja, Kredytową i Szkolną. Projektuje się wykonanie remontu i wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni. W związku z tym konieczne jest wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni istniejącej na głębokość 1-3 cm z użyciem frezarki z elektroniczną niwelacją. Uzyskaną frezowinę należy przekazać inwestorowi. Na powierzchni około 5% całkowitej powierzchni remontowanej założono głęboki remont zapadlisk i wybojów. Projektuje się w wybranych miejscach rozebranie konstrukcji jezdni tzn. warstw asfaltowych i podbudowy i odtworzenie podbudowy z użyciem kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Na zagęszczonej podbudowie projektuje się wykonanie odtworzenia nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W 50)70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Nie należy pozostawić nawierzchni sfrezowanej długo pod ruchem, ponieważ lepsze związanie międzywarstwowe uzyska się na świeżo zryflowanej nawierzchni. Regulację krat wpustów ulicznych, włazów studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych należy wykonać po sfrezowaniu, bezpośrednio przed układaniem warstwy ścieralnej. Zawory, włazy studni i kraty wpustów deszczowych rewizyjnych należy wyregulować na wysokości planowanej warstwy ścieralnej czyli plus 1-3 cm. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50)70 wg PN-EN-13108-1 grub. 4 cm. Pomiędzy warstwami bitumicznymi projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze zaleca się stosować emulsję asfaltową C 60 B3 ZM. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniającym równomierność skropienia i określony ściśle jego wydatek. Zalecana ilość asfaltu (w czystym składniku) w połączeniu międzywarstwowym - 0,15-0,2 kg)m2. 2) Remont ulicy Targowej w Strzegowie od km 0+000 do km 0+170. Remontowana ulica Targowa jest ulicą klasy D (dojazdowa) i w pełnym zakresie obsługują otocze-nie na którym się znajdują. Początek projektowanego odcinka przyjęto na skrzyżowaniu z ul. Słowackiego (poza pasem drogi powiatowej nr 2352W Strzegowo - Niedzbórz - Pniewo - Czerechy), a koniec na skrzyżowaniu z ul. Żymierskiego. Projektuje się wykonanie remontu i wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni. W związku z tym konieczne jest wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni istniejącej na głębokość 1-3 cm z użyciem frezarki z elektroniczną niwelacją. Uzyskaną frezowinę (destrukt) na-leży przekazać inwestorowi. Na powierzchni około 5% całkowitej powierzchni remontowanej założono głęboki remont zapadlisk i wybojów. Projektuje się w wybranych miejscach rozebranie konstrukcji jezdni tzn. warstw asfaltowych i podbudowy i odtworzenie podbudowy z użyciem kruszywa łamanego o uziarnieniu 0)31,5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Na zagęszczonej podbudowie projektuje się wykonanie odtworzenia nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W 50)70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Nie należy pozostawić nawierzchni sfrezowanej długo pod ruchem, ponieważ lepsze związanie miedzywarstwowe uzyska się na świeżo zryflowanej nawierzchni. Regulację krat wpustów ulicznych, włazów studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych należy wykonać po sfrezowaniu, bezpośrednio przed układaniem warstwy ścieralnej. Zawory, włazy studni i kraty wpustów deszczowych rewizyjnych należy wyregulować na wysokości planowanej warstwy ścieralnej czyli plus 1-3 cm. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50)70 wg PN-EN-13108-1 grub. 4 cm. Pomiędzy warstwami bitumicznymi projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze zaleca się stosować emulsję asfaltową C 60 B3 ZM. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniają-cym równomierność skropienia i określony ściśle jego wydatek. Zalecana ilość asfaltu (w czystym składniku) w połączeniu międzywarstwowym - 0,15-0,2 kg/m2 3) Remont drogi gminnej w Czarnocinie od km 0+000 do km 0+395. Remontu odcinka drogi w miejscowości Czarnocin (od skrzyżowania z drogą powiatową P 1240 W) o łącznej długości ok. 395 mb, szerokości zmiennej od 5,10 do 5,40 mb, grubości warstwy 3 cm. Remont drogi polega na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropleniu emulsją asfaltową, regulacji wysokościowej studzienek kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych o grubości 3 cm. 4) Remont placu przy oczyszczalni ścieków w Strzegowie. Remontu placu przy oczyszczalni ścieków w Strzegowie o łącznej powierzchni 336 m2 Remont polega na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropleniu emulsją asfaltową i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm. 5) Przebudowa drogi gminnej Stara Maryśka - Nowa Maryśka, odcinek 830 mb. Przebudowa drogi gminnej Stara Maryśka - Nowa Maryśka (odcinek drogi gminnej G 230030 W stanowiącej połączenie drogi gminnej G 230029 W z drogą gminną G 230503 W ) o łącznej długości ok. 830 mb, szerokości 3,00 mb, grubości warstwy 4+3 cm. Przebudowa drogi polega na robotach pomiarowych przy wyznaczeniu trasy drogi, wykonaniu profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni żwirowej, skropleniu emulsją asfaltową i wykonaniu dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych (warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 3 cm). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzegowo.pl w dziale przetargi. 3. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności. 5. Tam, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1, 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A., ul. Stefana Roweckiego GROTA 8, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283991,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250833,41

  • Oferta z najniższą ceną: 250833,41 / Oferta z najwyższą ceną: 325395,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.