eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup i dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej metodą próżniową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Łódź: zakup i dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej metodą próżniową
Numer ogłoszenia: 57356 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6161400, fax 042 4161403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej metodą próżniową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania próbek krwi żylnej, który zapewnia pobieranie krwi metodą próżniową. Wymagane są probówki wystandaryzowane zapewniające pobieranie krwi w pożądanej objętości. System musi spełniać wymagania całkowitego zabezpieczenia personelu przed potencjalnie zakaźnym materiałem biologicznym w trakcie pobierania krwi z jednego wkłucia do kilku probówek. Zamawiane probówki winny być wykonane ze szkła lub tworzywa trudno tłukliwego, nadającego się do transportu, spełniającego normy dla produktów ekologicznych, skład chemiczny materiału użytego do produkcji nie może zawierać związków toksycznych oraz nie może stanowić zagrożenia dla środowiska przy utylizacji. Zamawiający dopuści probówki z tworzywa typu PET. System musi spełniać wymagania konieczne do stosowania w analizatorach będących na wyposażeniu RCKiK Cell Dyn, MS 9, Alcyon, Architect, stacja pipetująca OPTIVA. Wymagana jest możliwość otwarcia i ponownego zamknięcia probówki. Sposób zamykania probówki musi zapobiegać występowaniu efektu aerolozowego ( wymagany jest korek zakręcany). Próbki osocza do badań NAT HCV-RNA, HBV-DNA, HIV-RNA i do badań weryfikacyjnych w IHiT powinny być pobierane i dostarczane w probówkach próżniowych z EDTA i żelem separującym, przeznaczonych do badań wirusologicznych technikami biologii molekularnej. Z uwagi na specyfikę pracy, probówki musi cechować możliwość wyboru sposobu pobierania, aspiracyjnie ( mechaniczne odciągnięcie tłoka) lub podciśnieniowo (strzykawko-probówki). Probówki powinny posiadać dokumenty zawierające wyniki badań potwierdzające, że ich użycie zapewnia stabilność materiału genetycznego wirusa przez 5 dni od momentu pobrania - dotyczy wszystkich trzech markerów wirusowych tj HCV-RNA, HIV-RNA, HIV-DNA. Ważne jest zastosowanie probówek do pobierania próbek krwi bezpośrednio z drenu pojemnika za pomocą łącznika. Probówki muszą posiadać na probówce naklejone etykietki.. Na etykiecie musi znajdować się znacznik pobrania, symbol odczynnika preparującego krew, pojemność probówki, termin ważności oraz pole do wpisu danych dawcy krwi. Igły systemowe i łączniki mają być pakowane w taki sposób aby na każdej igle i łączniku była widoczna data ważności. Termin ważności całego asortymentu nie krótszy niż 10 m-cy od dnia dostawy do Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby w każdej dostawie poszczególny asortyment posiadał jedną serię Cały asortyment przedstawiony w pakiecie musi być ze sobą kompatybilny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, płatne na konto PKO BP S.A. 59 1020 3408 0000 4502 0021 5384 a) poręczeniach bankowych b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wpłaty wadium przelewem, należy załączyć kopię dokumentu, potwierdzające wniesienie wadium. 4. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu (ppkt b), c), d), który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 5. Wszystkie dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać nazwę przetargu, którego dotyczą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium natychmiast, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą b) zawarto umowę c) Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie warunków zawartych w pkt 1 SIWZ 3. Zatwierdzenie projektu umowy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który przedłoży aktualnie obowiązujące (ważne, obowiązujące w dniu składania oferty) dokumenty i oświadczenia - spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a/ formularz ofertowy (Załącznik nr 1) b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2) d/ oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e/ potwierdzenie wniesienia wadium. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty: a/ dokument zawierający wyniki badań potwierdzające, że użycie probówek zapewnia w nich stabilność materiału genetycznego wirusów: HCV-RNA, HIV-RNA, DNA-HBV przez 5 dni od momentu pobrania krwi. b/ świadectwo CE na oferowane produkty z wyłączeniem pozycji 7 SIWZ (dodatkowe korki) c/ oświadczenie, iż Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający stawiane wymagania w SIWZ Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, organ je wystawiający lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. ocena przydatności asortymentu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź ul. Franciszkańska 17/25 pok. 95.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź ul. Franciszkańska 17/25 sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.