eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › pełnienie funcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2005-10-28

POZYCJA 57342

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: pełnienie funcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego: "Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 5 na odcinku od Ronda Fordońskiego do granicy miasta Bydgoszczy" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, do kontaktów: Danuta Bernecka, Eugeniusz Umiński, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, tel. 052 5822366, 5822350, fax 052 5822363, e-mail: handel@zdmikp.bydgoszcz.pl, www.zdmikp.bydgoszcz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienia funcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego: "Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 5 na odcinku od Ronda Fordońskiego do granicy miasta Bydgoszczy". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 5 na odcinku od Ronda Fordońskiego do granicy miasta Bydgoszczy", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport oraz środków Miasta Bydgoszczy. Nadzór nad realizacją kontraktu powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTU NA BUDOWĘ dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego, Warunki Ogólne, wydanie angielsko-polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Bydgoszcz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu obejmuje nadzór inwestorski nad: robotami drogowymi, robotami branżowymi, pracami geodezyjnymi, pracami archeologicznymi, obsługą laboratoryjną inwestycji, technologią wykonania robót, nadzorem autorskim, robotami objętymi zadaniem j.w. po ich zrealizowaniu, w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 zł, gwarancja: 3% ceny zamówienia brutto. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport oraz środki budżetowe Miasta Bydgoszczy płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnianie warunków w art. 22 ust. 1. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p. (o ile dotyczy). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o możliwości uzyskania kredytu z banku lub posiadaniu środków własnych na zadanie będące przedmiotem zamówienia, sporządzone przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 100 000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100 000 PLN (Zamawiający przyjmie za właściwą tylko informację banku, w której będzie podana wysokość dostępnych środków finansowych na wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Minimalne wymagania zamawiającego - wykonawca winien dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje do pełnienia nadzoru inwestorskiego (według wymogów FIDIC) dla realizacji kontraktów inżnieryjno-budowlanych, sporządzone przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego. Stanowisko / Wymagana liczba / Wymagane minimalne doświadczenie zawodowe (lata) / Wymagane minimalne doświadczenie w nadzorze (lata) Inżynier Kontraktu / 1 / 10 / 5 Inspektor nadzoru robót drogowych / 1 / 8 / 4 Inspektor odpowiedzialny za tymczasową organizacją ruchu / 1 / 8 / 4 Inspektor nadzoru wod-kan / 1 / 8 / 4 Geodeta / 1 / 8 / 4 Inspektor ds. rozliczeń / 1 / 4 / 2 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego. Zobowiązanie do współpracy podmiotów (o ile dotyczy), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy prac, deklarujące gotowość wykonania zleconej im przez wykonawcę części prac, sporządzone przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego. Oświadczenie o zapleczu laboratoryjnym, sporządzone przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego, sporządzone przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług (na robotach, których wartość jest nie mniejsza niż 10 000 000 PLN) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, sporządzony przez wykonawcę wg wzoru zamwiającego. Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione poniżej zostały wykonane należycie (na robotach, których wartość jest nie mniejsza niż 10 000 000 PLN) - minimum dwie (referencje). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Przepisy ustawy Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 54 - 52198 z dnia 17.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 115. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 09:55. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 10:00, Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Fordońska 120, pokój nr 2/parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowego Programu Operacyjnego Transport w ramach Priorytetu 2. Bezpieczniejsza infrastruktura drogowa w ramach Działania 2.2 Usprawnienie przejazdów drogami krajowymi przez miasta na prawach powiatu. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.