eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy oraz robotami towarzyszącymi w Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Kraków: Roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy oraz robotami towarzyszącymi w Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie
Numer ogłoszenia: 57325 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika , ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6198601, 12 6168668, faks 12 6198668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy oraz robotami towarzyszącymi w Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego, przeniesienie łazienki dla niepełnosprawnych, powiększenie korytarza w budynku Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie. Inwestycja jest realizowana przy współfinansowaniu przez Województwo Małopolskie, PFRON i jest częścią zadania Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i co., a także utwierdzanie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i inst. Studzienek kanalizacyjnych. 1.2. Zakres prac budowlano-instalacyjnych został opisany w dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i co., a także utwierdzanie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i inst. Studzienek kanalizacyjnych, zgodnie z projektem budowlanym zamiennym opracowanym przez NOVAK-RYGIEL Studio Architektoniczne, ul. Szujskiego 6/2 31-123 Kraków i na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr AB.V.l.1220.2015 z dnia 27 listopada 2015r, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz w SIWZ. 1.3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 1.4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.4.1. wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania szybu windowego, dostawy, montażu i uruchomienia dźwigu osobowego zgodnie z dokumentacją projektową; 1.4.2. wykonanie robót budowlanych dotyczących przeniesienia łazienki dla niepełnosprawnych do pomieszczenia nr 0.5 oraz powiększenia korytarza zgodnie z dokumentacją projektową, 1.4.3. Urządzenie dźwigowe, łazienka oraz korytarz powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone we wszystkie konieczne ułatwienia oraz winien odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 tj) 1.4.4. uzgodnienie Dokumentacji z organem właściwej jednostki dozoru technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację wymienionych dźwigów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1125 tj) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarski w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2010 r. Nr 229, poz. 1502 z późn. zm.). 1.4.5. opracowanie stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu; 1.4.6. przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi nowego dźwigu pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 1.4.7. zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 1.5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o projekt budowlany zamienny opracowany przez NOVAK-RYGIEL Studio Architektoniczne, ul. Szujskiego 6/2 31-123 Kraków Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i co., a także utwardzanie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i inst. studzienek kanalizacyjnych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Ponadto Zamawiający dołącza przedmiary, które mają charakter pomocniczy. 1.6. W czasie planowania, organizacji, realizacji i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: w budynku prowadzona jest działalność świadczenia usług medycznych - Szpital; 1.7. budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 1.8. prace mogą być realizowane wyłącznie w godzinach 8:00- 19:00, albo w innych ustalonych z Zamawiającym; 1.9. Wykonawca w sposób szczególny powinien mieć na uwadze wszelkie instalacje istniejące w budynku; 1.10. Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji robót do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 1.11. gruz, materiały, urządzenia itp. pochodzące z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości szpitala i utylizować; 1.12. miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na terenie nieruchomości i powierzchni sąsiadujących; 1.13. Zamawiający nie zabezpiecza terenu do zorganizowania zaplecza budowy 1.14. Zakres robót obejmuje pełny zakres do prawidłowej realizacji dobudowy szybu, dostawy i montażu dźwigu wraz z uruchomieniem i odbiorem przez UDT, przeniesieniem łazienki niepełnosprawnych oraz poszerzeniem korytarza, w szczególności: 1.14.1. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a) budowę nowego wentylowanego szybu windowego z dociepleniem, oddymianiem, prace na korytarzach przy szybie windowym, b) wykonanie otworu w przyziemiu poprzedzone osadzeniem wieńca stalowego -otwór stanowić będzie wejście do windy c) obłożenie szybu płytami elewacyjnymi określonymi w projekcie mocowanych na aluminiowych lub stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie profilach oraz częściowe wykonanie ściany z elewacją w systemie lekko-mokrej d) wykonanie obudowy od góry dźwigu płyta żelbetową, ocieploną, z paraizolacją całość pokryta papą, należy uzyskać 5% spadek, e) dostawa i montaż dźwigu osobowego nie gorszego spełniającego parametry opisane w SIWZ, w tym udźwig min. 1600 kg, min. 21 osób wymiary kabiny 1400 x 2400 mm wysokość 2200 mm, wysokość podnoszenia 7,98 m. Uwaga dźwig obsługuje piwnicę, parter, pierwsze piętro. Drzwi szybowe - El 60 z certyfikatem ogniowym f) wykonanie belek, podciągów żelbetowych oraz nadproży g) wykonanie poszerzenia komunikacji w tym wyrównywanie posadzek w pomieszczeniu 0.4 do poziomu pozostałej części pomieszczenia, wykończenie wykładziną PCV, uzupełnienie tynków, malowanie oraz wykonanie sufitu podwieszanego oraz oświetlenia jak w pozostałej części dotyczącej Izby Przyjeć h) prace związane z przeniesieniem łazienki dla niepełnosprawnych w tym wykonanie izolacji podłogi i ścian w projektowanej łazience oraz wykończenie ich płytkami ceramicznymi, uzupełnienie tynków, malowanie, przeniesienie otworu drzwiowego, przeniesienie umywalki, miskę WC, podajniki na mydło, papier toaletowy, montaż nowego wyposażenia: brodzika, baterii umywalkowej i prysznicowej, uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych, poręczy na zasłonę i zasłonę, stelaża podtynkowego do WC i) demontaż i montaż w nowe miejsce drzwi przeciwpożarowych El 60 j) montaż odbojnic k) wykonanie balustrady i bramki 1.14.2. Prace rozbiórkowe i remontowe w istniejącym budynku, w szczególności: a) wyburzenia fragmentów ścian pomieszczeń oraz fragment ściany konstrukcyjnej, wyburzenie fragmentu żelbetowego stropu między przyziemiem a parterem b) przesunięcie otworów drzwiowych c) rozebranie stalowych schodów i spocznika d) wyburzenie części betonowych donic stanowiące zabezpieczenie krawędzi tarasu e) rozebranie fragmentu szklanej ściany osłonowej oraz fragment obudowy z blachy falistej oraz blachy na narożniku elewacji f) rozebranie płytek ceramicznych ze ścian i podłogi w pomieszczeniu 0.4 oraz demontaż sufitu podwieszanego g) rozebranie posadzki z wykładziny PCV h) demontaż i przeniesie grzejników i) demontaż urządzeń sanitarnych z istniejącej łazienki i ich przeniesienie do projektowanej łazienki 1.14.3. Instalacje a) zasilanie tablicy sterowej windy z istniejącej rozdzielni RNG b) przeniesienie tablicy TR z pomieszczenia w którym ma zostać wykonana łazienka na korytarz, c) wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego pomieszczeń i szybu windowego d) wykonanie instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych. e) rozbudowa SSP, wykonanie systemu ASD - detekcji pożaru w szybie windy f) zmiana poziomów prowadzenia istniejących przewodów co., et., gazu, wod-ka, elektryki, wentylacji w obszarze kolidującym z projektowana zabudową windy w zakresie g) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan, co., wentylacji , elektryki związana z przeniesieniem łazienki dla niepełnosprawnej do pomieszczenia 0.5 oraz z powiększeniem części korytarza 1.14.4. Odbiór Przez Urząd Dozoru Technicznego, przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu. 1.14.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 1.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ: a) Projekt architektury Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i CO. a także utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i istn. studzienek kanalizacyjnych. - stanowiący załącznik nr 2. b) Projekt konstrukcji Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i CO. a także utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i inst. studzienek kanalizacyjnych. - stanowiący załącznik nr 2. c) Projekt elektryczny Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i CO. a także utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i istn. studzienek kanalizacyjnych. - stanowiący załącznik nr 2 d) Projekt instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, gaz, co) Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i CO. a także utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i istn. studzienek kanalizacyjnych -stanowiący załącznik nr 2. e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- Rozbudowa i przebudowa Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu, rozbudową instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej i CO. a także utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy), budowa odwodnienia liniowego oraz rozbiórka odcinka zewnętrznej instalacji gazu i istn. studzienek kanalizacyjnych -rozdziały architektura i konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne -stanowiący załącznik nr 2. f) Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 (mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią wyłącznej podstawy obliczenia ceny oferty). g) Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Krakowskiego, Decyzja nr AB.V.1.850.2014z dnia 18 sierpnia 2014 r. h) Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Krakowskiego, Decyzja nr AB.V.l. 1220.2015 z dnia 27 listopada 2015r. 1.16. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów, norm i wytycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.17. Wykonawcy zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tych badań, a także uzyskać stosowna decyzję UDT zezwalającą na eksploatację nowego dźwigu przez Zamawiającego. 1.18. Zamawiający upoważni wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskania decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT będzie ponosił Wykonawca. 1.19. Wydanie decyzji UDT o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. 1.20. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania stanowiskowej instrukcji obsługi, opracowania instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu oraz do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowego dźwigu. 1.21. Zamawiający wymaga, aby zastosowane przez Wykonawcę urządzenia nie ograniczały konkurencji w zakresie wykonania usług konserwacyjnych w okresie pogwarancyjnym, w szczególności Zamawiający dopuszcza wyłącznie zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń sterujących nie zawierających kodu dostępu. 1.22. Wymagany okres gwarancji. 1.22.1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, nie krótszej niż trzy lata. Dokładne wskazanie okresu rękojmi i gwarancji nastąpi w formularzu ofertowym. 1.22.2. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. 1.22.3. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji, przeglądów oraz serwisu gwarancyjnego urządzeń i instalacji w okresie udzielonej gwarancji w zakresie i na zasadach zgodnych z kartami gwarancyjnymi urządzeń oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003r. Nr 193, poz. 1890), w tym do dostarczenia i utrzymywania (abonament) kart SIM do zamontowanych centralek GSM, bez odrębnego wynagrodzenia. 1.23. Inne istotne informacje - Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym . 1.24. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia np: opisów technicznych, kopii certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, kartami katalogowymi. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Nie umieszczenie przez oferenta w ofercie informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pozbawia go możliwości złożenia takiej propozycji zamiennej w toku realizacji prac bez zgody Zamawiającego. 1.25. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 j.t.) 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-14/16 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię gwarancji bądź poręczenia (kserokopia dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie). Zamawiający zaleca niniejszą kopię dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą. Oryginał dokumentu gwarancji bądź poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2 (pok. nr 5). Zamawiający zaleca niniejszy oryginał dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć, by była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania dokumentu. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty obejmujące zakresem dostawę i montaż windy, każda robota o wartość nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązkiem wykonawcy jest wskazanie w wykazie co najmniej dwóch robot obejmujących zakresem dostawę i montaż windy, każda robota o wartość nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Uzupełnione zestawienie parametrów technicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, 2. Materiały firmowe dźwigu- np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2. kosztorysy ofertowe - zgodnie z przedmiarami stanowiącymi załącznik nr 2do SIWZ (Uwaga! Ze względu na ryczałtowy sposób rozliczania przedmiotu zamówienia kosztorysy ofertowe będą traktowane tylko jako elementy pomocnicze przy badaniu ceny oferty). 3. Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające równoważność, o której mowa w pkt. 3.24. - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji oraz rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z paragrafem 20 projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Biuro Dyrekcji Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest realizowana przy współfinansowaniu przez Województwo Małopolskie, PFRON..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.