To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Olsztyn: świadczenie usług restauracyjnych i hotelarskich podczas szkoleń organizowanych przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 57269 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39983 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232373, faks 089 5232278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług restauracyjnych i hotelarskich podczas szkoleń organizowanych przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług restauracyjnych i hotelarskich wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej podczas następujących szkoleń organizowanych przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego: a) szkolenie w dniach 15-16.03.2012 r. z zakresu wykonywania zadań obronnych przez wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, w trakcie którego wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - miejsca noclegowe w hotelu dla 30 uczestników szkolenia w pokojach jednoosobowych - 6 pokoi oraz pokojach dwuosobowych z odrębnymi łóżkami - 12 pokoi, - wyżywienie, tj.: obiad dla 30 osób w pierwszym i drugim dniu szkolenia, kolacja dla 30 osób w pierwszym dniu szkolenia, śniadanie dla 30 osób w drugim dniu szkolenia, całodzienny serwis kawowy dla 30 osób w pierwszym i drugim dniu szkolenia (planowany początek szkolenia o godz. 10:00), - salę konferencyjną (szkoleniową) mogącą pomieścić minimum 30 osób, posiadającą warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 30 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, b) szkolenie w dniach 29-30.03.2012 r. z zakresu realizacji zadań obronnych w gminie przez pracowników merytorycznych nowozatrudnionych, w trakcie którego wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - miejsca noclegowe w hotelu dla 40 uczestników szkolenia w pokojach jednoosobowych - 6 pokoi oraz pokojach dwuosobowych z odrębnymi łóżkami - 17 pokoi, - wyżywienie, tj.: obiad dla 40 osób w pierwszym i drugim dniu szkolenia, kolacja dla 40 osób w pierwszym dniu szkolenia, śniadanie dla 40 osób w drugim dniu szkolenia, całodzienny serwis kawowy dla 40 osób w pierwszym i drugim dniu szkolenia (planowany początek szkolenia o godz. 10:00), - salę konferencyjną (szkoleniową) mogącą pomieścić minimum 40 osób, posiadającą warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 40 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, 2) wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczestników szkoleń pokoje o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadające między innymi TV, bezpłatny dostęp do internetu oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, 3) wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatne miejsca parkingowe w hotelu dla uczestników szkoleń w czasie ich trwania, 4) hotel, w którym zapewnione będą miejsca noclegowe, musi znajdować się w odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miasta Olsztyn (województwo warmińsko-mazurskie), wymagana możliwość dojazdu do hotelu środkami komunikacji publicznej (PKS lub PKP), 5) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) podana ilość uczestników szkoleń objętych przedmiotem zamówienia stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MARTOM-TRAVELAND Spółka z o.o. HOTEL ANDERS, ul. Spacerowa 2, 14-133 Stare Jabłonki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17164,00
Oferta z najniższą ceną: 12710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego - 1 szt. - typu samochód osobowy o nadwoziu SUV dla Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa wraz z wymianą dźwigu szpitalnego
- Adaptacja korytarza na III piętrze na pracownię komputerową oraz adaptacja 3 pomieszczeń na potrzeby zawodu technik fotografii i multimediów
- Implanty i akcesoria stosowane w zakresie dziecięcej ortopedii i chirurgii szczękowo-twarzowej. Wyroby medyczne z włókniny.
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
- ZP.52.2024 - Obowiązkowe żywienie zbiorowe dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych na terenie KPP w Oświęcimiu
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU I STOPNIA SPECJALIZACJI W ZAWODZIE PRACOWNIK SOCJALNY ORAZ ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, SAL DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYŻYWIENIA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA NA SZKOLENIA, WARSZTATY, SIECI WSPÓŁPRACY ORAZ KONFERENCJE"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.