eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa heparyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Poznań: Dostawa heparyn
Numer ogłoszenia: 57254 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa heparyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów: Pakiet nr I: 1.Enoxaparine 20mgx10amp.-strzyk. w ilości 1300 opakowań 2.Enoxaparine 40mgx10amp.-strzyk. w ilości 4000 opakowań 3.Enoxaparine 80mgx2amp.-strzyk. w ilości 600 opakowań 4.Enoxaparine 60mgx2amp.-strzyk. w ilości 1200 opakowań 5. Enoxaparine 100mgx2amp.-strzyk. w ilości 420 opakowań 6.Enoxaparine 120mgx10amp.-strzyk. w ilości 24 opakowań 7.Enoxaparine 150mgx10amp.-strzyk. w ilości 12 opakowań Pakiet nr II: 1.Dalteparina 2500j.m/0,2ml, injx10 amp.-strzyk. w ilości 300 opakowań 2. Dalteparina 5000j.m/0,2ml, injx10 amp.-strzyk. w ilości 1000 opakowań 3.Dalteparina 7500j.m/0,3ml, injx10 amp.-strzyk. w ilości 100 opakowań 4.Dalteparina 10000j.m/1ml, injx10 amp. w ilości 20 opakowań 5.Dalteparina 10000j.m/4ml, injx10 amp. w ilości 10 opakowań 6.Dalteparina 12500j.m/0,5ml, injx5 amp.-strzyk. w ilości 5 opakowań 7.Dalteparina 15000j.m/0,6ml, injx5 amp.-strzyk. w ilości 2 opakowań Pakiet nr III: 1. Nadroparine 2 850j, 0,3mlx10op. w ilości 1000 opakowań 2.Nadroparine 3 800j, 0,4mlx10op. w ilości 200 opakowań 3.Nadroparine 5 700j, 0,6mlx10op. w ilości 300 opakowań 4.Nadroparine 7 600j, 0,8mlx10op. w ilości 100 opakowań 5.Nadroparine 9 500j, 1mlx10op. w ilości 50 opakowań 6.Nadroparine 11 400j, 0,6mlx10op. w ilości 10 opakowań 7.Nadroparine 1 200j, 0,8mlx10op. w ilości 10 opakowań 8.Nadroparine 19 000j, 1mlx10op. w ilości 10 opakowań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50 - Heparyna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy:spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo, zamówień publicznych,nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy,posiadają uprawnienia do hurtowego obrotu lekami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie dokumentów sporządzonych w językach obcych wraz z tłumaczeniem na język polski) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą), z zastrzeżeniem pkt. 4.4 . Nie spełnienie warunku określonego w pkt. 4.2.10 spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem j.w. Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia wyszczególnionych w pkt. 4.2 dokumentów i oświadczeń - brakujących lub wadliwych, w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4.2.2 Koncesję, zezwolenie lub inny dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do hurtowego obrotu lekami.4.2.3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1 i 4.2.3,składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.2.4.,4.2.6Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4.2.7 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.4.2.8 Do postępowania mogą przystąpić podmioty występujące wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.4.2.9 Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest spełnić warunki o których mowa w pkt. 4.1 oraz przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt. 4.2.1 - 4.2.7. 4.2.10 Oświadczenie, że oferowane leki zostały dopuszczone do obrotu medycznego w Polsce i są zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie zmawiającego. W przypadku złożenia oferty na lek równoważny należy złożyć świadectwo rejestracji oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, Dział Zamówień Publicznych (wejście D, II piętro, pokój 210).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria ZOZ, w Szpitalu przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu (wejście D, II piętro, pokój 239).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Enoxaparine.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Enoxaparine 20 mg x 10 amp. - strzyk., w ilości 1300 opakowań 2. Enoxaparine 40 mg x 10 amp. - strzyk., w ilości 4000 opakowań 3. Enoxaparine 80 mg x 2 amp. - strzyk., w ilości 600 opakowań 4. Enoxaparine 60 mg x 2 amp. - strzyk., w ilości 1200 opakowań 5. Enoxaparine 100 mg x 2 amp. - strzyk., w ilości 420 opakowań 6. Enoxaparine 120 mg x 10 amp. - strzyk., w ilości 24 opakowań 7. Enoxaparine 150 mg x 10 amp. - strzyk., w ilości 12 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dalteparina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dalteparina 2500j.m/0,2ml, inj x 10 amp.-strzyk. w ilości 300 op. 2. Dalteparina 5000j.m/0,2ml, inj x 10 amp.-strzyk. w ilości 1000 opakowań 3. Dalteparina 7500j.m/0,3ml, inj x 10 amp.-strzyk. w ilości 100 opakowań 4. Dalteparina 10000j.m/1 ml, inj x 10 amp. w ilości 20 opakowań 5. Dalteparina 10000j.m/4 ml, inj x 10 amp. w ilości 10 opakowań 6. Dalteparina 12500j.m/0,5ml, inj x 5 amp.-strzyk. w ilości 5 op. 7. Dalteparina 15000j.m/0,6ml, inj x 5 amp.-strzyk. w ilości 2 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadroparine.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nadroparine 2 850j, 0,3ml x 10 op. w ilości 1000 opakowań 2. Nadroparine 3 800j, 0,4ml x 10 op. w ilości 200 opakowań 3. Nadroparine 5 700j, 0,6ml x 10 op. w ilości 300 opakowań 4. Nadroparine 7 600j, 0,8ml x 10 op. w ilości 100 opakowań 5. Nadroparine 9 500j, 1ml x 10 op. w ilości 50 opakowań 6. Nadroparine 11 400j, 0,6ml x 10 op. w ilości 10 opakowań 7. Nadroparine 1 200j, 0,8ml x 10 op. w ilości 10 opakowań 8. Nadroparine 19 000j, 1ml x 10 op. w ilości 10 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.