eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Remont istniejącej auli wraz z remontem pomieszczenia reżyserki w I Liceum Ogólnokształcącym im. 14 Pułku Powstańców Śląskich w Wodzisławiu Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17



Ogłoszenie nr 572400-N-2017 z dnia 2017-08-17 r.

I Liceum Ogólnokształcące im.14 Pułku Powstańców Śląskich: Remont istniejącej auli wraz z remontem pomieszczenia reżyserki w I Liceum Ogólnokształcącym im. 14 Pułku Powstańców Śląskich w Wodzisławiu Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im.14 Pułku Powstańców Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 27150780300000, ul. ul. Szkolna  1 , 44300   Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 456 00 65, e-mail grazynkazurek@gmail.com, faks 0-32 455 31 64.
Adres strony internetowej (URL): http://lo1-wodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://lo1-wodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl.


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcącego im. 14 Pułku Powstańców Śląskich (pok. nr 11 - parter)
Adres:
ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śląski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącej auli wraz z remontem pomieszczenia reżyserki w I Liceum Ogólnokształcącym im. 14 Pułku Powstańców Śląskich w Wodzisławiu Śląskim
Numer referencyjny: LO. 26.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont istniejącej auli wraz z remontem pomieszczenia reżyserki w budynku szkolnym I Liceum Ogólnokształcącego im. 14 Pułku Powstańców Śląskich w Wodzisławiu Śląskim. Pomieszczenia znajdują się na parterze (aula + scena) oraz na pierwszym piętrze obiektu (reżyserka). Powierzchnie poszczególnych pomieszczeń wynoszą: aula - 179,47 m2, scena - 68,19 m2, reżyserka - 11,78 m2. Remont auli polega na uwspółcześnieniu jej wyglądu oraz poprawie funkcjonalności. Zakres remontu obejmuje renowację istniejącego parkietu z uzupełnieniem w miejscach kratek wentylacyjnych, wykonanie niezbędnych bruzd i montaż nowych lamp naściennych, wymianę okna drewnianego na aluminiowe rozsuwane, gipsowanie oraz malowanie ścian i sufitów, malowanie drzwi, wykonanie tynków dekoracyjnych, a także montaż dekoracyjnych paneli z dibondu i paneli gipsowych na ścianach oraz drewnianych elementów na suficie z przejściem na ścianę. Całość wieńczyć będzie montaż aluminiowych kratownic oraz elementów nowego oświetlenia scenicznego. Zakres remontu sceny obejmuje całkowitą wymianę podłogi drewnianej i schodów, wykonanie otworów w ścianie na nowe głośniki, gipsowanie i malowanie ścian i sufitu, malowanie istniejących elementów stalowych na scenie oraz drzwi. Prace instalacyjne polegać będą na montażu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, ekranu projekcyjnego oraz rzutnika, a także nowego okotarowania. Zakres remontu reżyserki obejmuje wymianę posadzki na wykładzinę dywanową, wykonanie tynku dekoracyjnego na części ścian, malowanie pomieszczenia oraz wykonanie i montaż nowych mebli. Reżyserka będzie wyposażona w urządzenia do obsługi nowego systemu nagłośnienia, projekcji wideo i oświetlenia scenicznego. 2. Zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe polegające na: - demontażu i wyniesieniu wyposażenia meblowego z auli, demontażu obudów grzejników, kotar, karniszy, stalowych profili i rur z osprzętem oświetleniowym i nagłośnieniowym, - wyniesienie sprzętu komputerowego, demontaż sprzętu nagłośnieniowego, wyniesienie mebli z reżyserki, - demontażu drewnianych listew cokołowych z posadzek w auli oraz na scenie, - demontaż kratek ze stali profilowanej - odkręcenie podłogowych kratek wentylacyjnych nieczynnej instalacji wentylacji, - częściowy demontaż parkietu dębowego (rozebraniu pojedynczych dociętych deszczułek) wokół podłogowych kratek wentylacyjnych, celem wymiany na elementy tworzące jednakowy wzór w jodełkę, - rozebraniu podłogi drewnianej ślepej i legarów na scenie, z oczyszczeniem z zabrudzeń istniejącego podkładu betonowego pod podłogą, - rozebranie biegów schodowych o konstrukcji drewnianej, - demontażu boazerii drewnianej panelowej ze ściany czołowej sceny, - wykuciu otworów w ścianie między aulą a sceną, pod umiejscowienie głośników, z montażem nadproży, - demontażu kratek ze stali profilowanej -ostrożne odkręcenie kratek instalacji klimatyzacji, z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem (planuje się ich ponowny montaż po lakierowaniu), - demontażu istniejącego okna drewnianego w reżyserce wraz z wykuciem z muru ościeżnic i podokiennika, - usunięciu istniejącej instalacji oświetlenia i nagłośnienia - demontaż urządzeń i przewodów w wymaganym zakresie, demontaż opraw oświetleniowych sufitowych, - usunięciu elementów istniejącej instalacji C.O - demontaż grzejników, - zerwaniu istniejących posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych w reżyserce, - zeskrobaniu starych warstw farb ze ścian i sufitów w przypadku odspajania się warstw. 2) Roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu nowej instalacji oświetlenia scenicznego, nagłośnienia i wideo w wymaganym zakresie, montażu nowej kurtyny i horyzontu, wraz z wykonaniem dostosowania istniejącej instalacji elektrycznej do nowego wyposażenia, - montaż nowych opraw oświetleniowych sufitowych w miejscach istniejących opraw świetlówkowych, oraz kinkietów naściennych, z wykuciem nowych bruzd w ścianach i rozprowadzeniem przewodów do zaawansowanej obsługi ledowych lamp naściennych (ściemnianie, mruganie itp.), sterowanych z reżyserki (doprowadzenie przewodów do nowego kanału instalacyjnego znajdującego się nad oknami, dalej do reżyserki), montaż oświetlenia przeszkodowego na scenie, z przyłączeniem do nowej instalacji sterowania oświetleniem z reżyserki, - montaż klimatyzatora z rozbiórki w pomieszczeniu reżyserki, - montaż polakierowanych kratek klimatyzacyjnych na ścianie bocznej sceny w miejscach ich uprzedniego demontażu, - wykonanie nowej instalacji C.O. w wymaganym zakresie remontu - montaż nowych grzejników stalowych trzypłytowych w miejscach zdemontowanych grzejników, przeniesienie grzejnika znajdującego się na ścianie miedzy aulą a sceną, na ścianę zewnętrzną sceny, próba szczelności instalacji, - wykonanie instalacji elektrycznej w wymaganym zakresie remontu (oświetlenie, gniazda wtyczkowe, zasilanie elementów wyposażenia - projektor, żaluzje) - w projekcie podano schemat rozmieszczenia oświetlenia i elementów wyposażenia zasilanego elektrycznie, na etapie realizacji należy opracować projekt elektryczny i uzgodnić z inwestorem. 3) Roboty budowlane polegające na: - montażu nadproży w postaci dwóch belek typu L-19, długości 90 cm, na każdy otwór wykonany pod umiejscowienie głośników w ścianie, między aulą a sceną, z wytynkowaniem ościeży, - gruntowaniu podłoży ścian, sufitów i otworów preparatami gruntującymi pod gładzie i tynki dekoracyjne, - wykonaniu okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na kleju - ściana czołowa sceny, - wykonaniu gładzi gipsowej na ścianach i suficie w miejscach nie zakrytych okładzinami (w razie wystąpienia konieczności zeskrobania starych warstw farb ze ścian i sufitów), po wykonaniu dostosowania instalacji elektrycznej, - wykonanie tynków dekoracyjnych imitujących beton, do założonej wysokości ściany, w miejscach nie zakrytych innymi okładzinami, zgodnie z rysunkami szczegółowymi, - montażu gipsowych paneli dekoracyjnych na ścianach na zaprawie, - gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi pod podkłady betonowe na scenie, - podkład betonowe grubości 10 cm pod podłogę drewnianą sceny, - wykonanie izolacji z folii polietylenowej pod podłogę drewnianą, - wykonanie podłogi scenicznej z desek sosnowych gr. min 32 mm, łączonych na pióro-wpust na klej, zaimpregnowanych, zabezpieczonych pożarowo farbą trudno zapalną, malowanych na kolor czarny matowy, mocowanych za pomocą gwoździ pierścieniowych do płyt OSB-3 gr. 18 mm zaimpregnowanych i zabezpieczonych do NRO, przykręcanych ocynkowanymi wkrętami, do konstrukcji legarowej z krawędziaków sosnowych 60x100 mm, pokrytej pasami gumy gr. min 5 mm, - uzupełnienie posadzki cementowej w miejscach zdemontowanych podłogowych kratek wentylacyjnych z zatarciem na gładko i gruntowaniem, - uzupełnienie parkietu w miejscach zdemontowanych podłogowych kratek wentylacyjnych oraz wokół nich, z pojedynczych deszczułek, wzór jodełka, dostosowany do wzoru istniejącego, - mechaniczne cyklinowanie całości parkietu, szpachlowanie, polerowanie, lakierowanie parkietu, - wykonanie i montaż schodów drewnianych zabiegowych na istniejącym podkładzie betonowym, lakierowanych w kolorze lakieru zastosowanego do malowania podłogi istniejącej, z listwą cokołową w takim samym kolorze, - montażu stolarki okiennej w reżyserce, w postaci okna aluminiowego rozsuwanego, z podokiennikiem z płyty z konglomeratów kamiennych, w miejsce zdemontowanego okna drewnianego, - oczyszczeniu podłoża pod posadzki z wykładziny dywanowej, z ewentualnym wyrównaniem z masy szpachlowej samopoziomującej, pod wykładziny (wylewka korygująco-wyrównująca grubości 2,0 mm) z gruntowaniem podłoży preparatami gruntującymi, - ułożeniu posadzki z wykładziny dywanowej w płytkach, bez klejenia do podłoża, w reżyserce, z użyciem środka antypoślizgowego do wykładzin tekstylnych, - ułożeniu listew progowych, montażu listwy przyściennej aluminiowej w auli oraz w reżyserce, montażu listwy przyściennej drewnianej, malowanej w kolorze czarnym na scenie, - montażu dekoracyjnych paneli ażurowych z płyty kompozytowej gr. 3 mm, - malowanie powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem - paneli gipsowych spoinowanych dekoracyjnych, farbami emulsyjnymi, lateksowymi, - malowaniu ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża (poszpachlowaniem nierówności i gruntowaniem podłoża)- wykonanie powłok malarskich farbami emulsyjnymi, lateksowymi(aula, scena, reżyserka), - malowaniu stolarki drzwiowej - wykonanie uzupełnienia ewentualnych ubytków i powłok malarskich farbami do gruntowania (do drewna) i ftalowymi, w kolorze czarnym, - malowaniu konstrukcji stalowych nad sceną - wykonanie powłok malarskich farbami ftalowymi, nawierzchniowymi, w kolorze białym i czarnym, - malowaniu rurek miedzianych c.o.- wykonanie powłok malarskich farbami do gruntowania (do metalu) i ftalowymi, - malowaniu kratek instalacji klimatyzacji - wykonanie powłok malarskich farbami do gruntowania (do metalu) i ftalowymi, - dostarczenie i montaż lamelowych, poziomych żaluzji okiennych naściennych, czarnych, na wymiar - wnęka 1,65 x 4,45 m, - montażu dekoracji drewnianych z krawędziaków z drewna klejonego o wym. 50x150 mm, z lakierowaniem - zabezpieczeniem do NRO, - wykonaniu, dostarczeniu i montażu obudowy oświetlenia scenicznego, - dostarczeniu i montażu zawiesi - szyn galeryjnych, - wymianie okuć drzwiowych - zamki wpuszczane, klamki z szyldami, - dostarczeniu i montażu regału, szafy, blatu, półek i szuflad w pomieszczeniu reżyserki. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym - w placówce oświatowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45442100-8
45111300-1
45410000-4
45432100-5
45432210-9
45331000-6
45310000-3
39130000-2
32330000-5
31500000-1
32320000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: a) jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty remontowo-budowlane o wartości min. 200.000,00 zł w zakres których wchodziło m.in. wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, roboty posadzkowe; b) jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie nagłośnienia oraz projekcji wideo o wartości minimum 200.000,00 zł; c) jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie oświetlenia scenicznego o wartości minimum 100.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Uwaga: W przypadku wskazania przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ - Dział I Instrukacja dla Wykonawców, rozdział X "Wadium".


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60,00
Okres gwarancji 20,00
Wysokość kary umownej za nieterminową realizację zamówienia 10,00
Wysokość kary umownej za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 4 do Działu II SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej; 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 3) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - zgodnie z pkt 5 Rozdziału X SIWZ; Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dotyczy sekcji I.1) NAZWA I ADRES. Korespondencję w formie elektronicznej należy przesłać na adres e-mail: s@lo1-wodzislaw.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.