eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › "ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na częściCzęść nr 1. Profilowanie dróg gruntowych. Część nr 2 Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki i recyklera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57210 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Chojnice: "ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część nr 1. Profilowanie dróg gruntowych. Część nr 2 Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki i recyklera
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33682-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia  56, 89-600  Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 3966501, faks 52 3966503, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część nr 1. Profilowanie dróg gruntowych. Część nr 2 Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki i recyklera

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ID.272.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część nr 1. Profilowanie dróg gruntowych Cześć nr 2. Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z recyklera Część nr 1 - Profilowanie dróg gruntowych 1.Zakres robót: naprawa dróg gruntowych - profilowanie dróg gruntowych równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem profilowanej nawierzchni walcem ogumionym samojezdnym. Szacunkowy zakres profilowania: około 400,00 km. Drogi gruntowe na terenie gmin: Brusy, Chojnice, Czersk i Konarzyny. Wymagana szerokość profilowania: 4,0 - 5,0 m. Obmiar robót: 1 km profilowania wraz z zagęszczeniem. 2.Termin wykonania podstawowego (pierwszego) profilowania wraz zagęszczeniem w ilości do max 80 km wykonawca wykona w terminie do 7 dni roboczych lub 14 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. (kryterium oceny ofert). 3.Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych profilowań wraz z zagęszczeniem, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). 4. Wykonawca wykona zlecony zakres robót, o którym mowa w pkt.3 w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. 5. Termin realizacji całości przedmiotu umowy sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r Część nr 2 - Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z recyklera 1.Zakres robót: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z recyklera z obcięciem krawędzi w ilości 4 000,00 m2. 2.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach zatwierdzony przez: Starostwo Powiatowe w Chojnicach. 3.Podstawy (pierwszy) zakres remontu cząstkowego masą z recyklera obejmuje do max 250 m.^2 4.Termin wykonania podstawowego (pierwszego) remontu cząstkowego masą z recyklera, o którym mowa w pkt 3 wykonawca wykona w terminie do 7 dni roboczych lub 14 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. (kryterium oceny ofert). 5.Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii remontu cząstkowego masą z recyklera, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie).Wykonawca będzie wykonał zakres kolejnych zleceń w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 6. Termin realizacji całości przedmiotu umowy sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów oraz Dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ. Dotyczy: CZI i CZ.II 3. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1066 ze zm.): - czynności wykonywane przez osoby obsługujące sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz, - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności będzie polegało na: 1)na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu tych osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przed przystąpieniem do wykonywania robót. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, może być podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. 2)na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przesyłał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3 niniejszej SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, w formie pisemnej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kar umownych Zamawiającemu zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszej Siwz, nie będzie wymagała aneksu do umowy - wykonawca będzie przedstawiał korektę wykazu (listy) osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233252-0, 45232451-8, 45233141-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część nr 1 - Profilowanie dróg gruntowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100000.00
WalutaPLN2


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"POZORSKI" s.c., Andrzej Pozorski, Piotr Pozorski,  ,  Złotowo, ul. Klaskawska 23,  89-650 ,  Czersk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132840,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132840,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 885600,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część nr 2 - Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z recyklera
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT240000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa, "ŻWIREK", Krzysztof Stanisławski, ,  ,  Zielona Huta,  89-607 ,  Konarzyny,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 265680.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.