eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.Poprawa dostępności komunikacyjnej subregionu ełckiego - Trakt Sztynorcki - przebudowa dróg powiatowych nr 1602N, 1738N, 1732N w powiecie węgorzewskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Węgorzewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej subregionu ełckiego - Trakt Sztynorcki - przebudowa dróg powiatowych nr 1602N, 1738N, 1732N w powiecie węgorzewskim.
Numer ogłoszenia: 57163 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej subregionu ełckiego - Trakt Sztynorcki - przebudowa dróg powiatowych nr 1602N, 1738N, 1732N w powiecie węgorzewskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno -budowlanej w ramach inwestycji pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej subregionu ełckiego - Trakt Sztynorcki - przebudowa dróg powiatowych nr 1602N, 1738N, 1732N w powiecie węgorzewskim. 2. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru określa art. 25 i 26 Prawa Budowlanego (tekst jednolity - Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2.1. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami, zasadami wiedzy technicznej itp; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robot budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; d) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcie wad. 2.2 Inspektor nadzoru ma prawo: f) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robot polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstwienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; g) żądać od kierownika budowy lub kierownika robot dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem. 3. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano-wykonawczych, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty. 4. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy również kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót. 5. Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą robót budowlanych mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności b1) opcjonalnie: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c) udokumentują pełnienie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie bądź budowie dróg, o wartości brutto min 6 000 000 PLN, Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. a SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych-druk nr 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. b, (b1 opcjonalnie) SIWZ, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub, i, zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność Wykonawcy danej Izby bądź: opcjonalnie: 2.2 Wypełnionego przez wykonawcę druku nr 3 zawierającego imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję Inspektora nadzoru* wraz z dołączoną do ww druku kopią uprawnień budowlanych tej osoby i zaświadczeniem z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność ww osoby do danej Izby. (Uwaga*: W ODNIESIENIU DO OSOBY, KTÓRĄ WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ: W przypadku prowadzenia przez tę osobę samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tej osoby do podjęcia się pełnienia określonej funkcji.) 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. c SIWZ, Zamawiający żąda: Wykazu zadań spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c SIWZ- druk nr 4-wraz z dokumentami potwierdzającymi, że nadzór inwestorski był pełniony należycie (np. referencje). 4. Inne dokumenty żądane przez Zamawiającego: 4.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty-druk nr 1; 5. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale 6 pkt 1 oraz pkt 2, pakt 2.1., a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 24..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Unia Europejska) oraz budżetu Powiatu węgorzewskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.