eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych będących własnością zamawiającego, a użytkowanych przez okręgowe urzędy górnicze, Specjalistyczny Urząd Górniczy oraz Wyższy Urząd Górniczy na terenie całego kraju.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 571618-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Wyższy Urząd Górniczy: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych będących własnością zamawiającego, a użytkowanych przez okręgowe urzędy górnicze, Specjalistyczny Urząd Górniczy oraz Wyższy Urząd Górniczy na terenie całego kraju.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy, krajowy numer identyfikacyjny 33224500000, ul. ul. Poniatowskiego  31 , 40055   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 736 17 04, 736 19 00, e-mail przetargi@wug.gov.pl, faks 327 361 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wug.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.wug.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, pok. 33 (kancelaria)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych będących własnością zamawiającego, a użytkowanych przez okręgowe urzędy górnicze, Specjalistyczny Urząd Górniczy oraz Wyższy Urząd Górniczy na terenie całego kraju.
Numer referencyjny: BDG/05/2017/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Poprzez świadczenie kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych zamawiający rozumie wykonanie napraw oraz wykonanie wzorcowania (kalibracji). 2) Poprzez wzorcowanie (kalibrację) zamawiający rozumie określenie kondycji metrologicznej urządzenia i jego przydatności do wykonywania pomiarów w tym również przekazywania jednostki miary lub poświadczenie, że wzorcowany przyrząd spełnia określone wymagania metrologiczne. 3) W ramach wzorcowania (kalibracji) wykonawca zobowiązany jest łącznie do: a) wykonania czynności przygotowawczych (tj. np. w zależności od rodzaju urządzenia: klimatyzowanie, czyszczenie, identyfikacja), b) oceny stanu technicznego (sprawdzenie poprawności działania, kompletności), c) sprawdzenia charakterystyk metrologicznych (w tym pośrednich, jak np. płaskości powierzchni pomiarowych i kluczowych, jak np. błąd wskazań), d) adiustacji, tj. wykonania czynność mających na celu doprowadzenie przyrządu pomiarowego do stanu działania odpowiadającego jego przeznaczeniu, a w przypadku urządzeń pomiarowych, o których mowa w IV części również doprowadzenie do zgodności z wymaganiami normy PN-B-02170: 2016-12, e) konserwacji urządzenia, w tym usunięcia drobnych usterek, f) udokumentowania wyników. 4) Poprzez naprawy urządzeń pomiarowych zamawiający rozumie w szczególności: a) naprawy stwierdzone podczas wzorcowania (kalibracji) (jeżeli w trakcie wykonywania czynności wzorcowania (kalibracji) danego urządzenia wystąpi konieczność naprawy danego urządzenia, wykonawca niezwłocznie poinformuje zamawiającego o konieczności naprawy drogą elektroniczną lub za pośrednictwem faksu). b) naprawy zlecone w przypadku awarii danego urządzenia (naprawy, o których mowa w pkt. b odbywać się będą na podstawie wysłanego przez zamawiającego drogą elektroniczną lub faksową zgłoszenia). 4) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, by osoby realizujące w ramach zamówienia następujące czynności: ? naprawy, ? wzorcowania (kalibracje), urządzeń pomiarowych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn.zm.). Wykonawca lub podwykonawca, w celu udokumentowania sposobu zatrudnienia ww. osób zobowiązany jest na żądanie zamawiającego (przed zawarcie umowy oraz w trakcie jej realizacji) do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu powyższych osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu tego obowiązku przez wykonawcę, ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące dopełnienia ww. obowiązku, zamawiający naliczy karę umowną, której wysokość określona została we wzorze umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny także za wykonanie tego obowiązku przez podwykonawców. Wobec powyższego zamawiający zaleca, aby wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez wprowadzenie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudniania ww. osób na podstawie umowy o pracę. 5) W sytuacji, gdy zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, normy, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej. 6) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawców kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie realizacji zamówienia zastosowanie ma art. 36ba ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Kod CPV: 50.00.00.00-5, 50.41.00.00-2

II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub są w takcie wykonywania co najmniej jednego zamówienia przez okres co najmniej 6 miesięcy, polegającego na sukcesywnym świadczeniu kompleksowych usług serwisowych obejmujących wzorcowanie (kalibrację) lub naprawę urządzeń pomiarowych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna przedstawione dowody za wystarczające.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy usługi, o których mowa w pkt. 7.2.2 SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin wykonania wzorcowania (kalibracji) 5,00
doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia15,00
aspekt społeczny20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem pkt 3i, kiedy to zmiana może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie. 3. Zmiana umowy, o której mowa powyżej, może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, b) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, c) ewentualnej zmiany albo rezygnacji z podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana ta dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, wówczas wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, pod rygorem możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy z powodu utraty przez niego wymaganych zdolności do wykonania zamówienia, d) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, e) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i wynika ona z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, f) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, g) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, h) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, i) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w wyniku wycofania danego urządzenia z użytkowania przez zamawiającego; j) zmiany lokalizacji użytkowania urządzenia pomiarowego, k) miarkowania kar umownych, w szczególności, gdy kara umowna jest rażąco wygórowana. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: świadczenia kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenia kompleksowych usług serwisowych dla następujących urządzeń pomiarowych: nazwa urządzenia typ urządzenia ilość miejsce użytkowania Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 2 WUG Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 2 OUG Katowice Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 2 OUG Rybnik Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 4 OUG Gliwice Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 1 OUG Lublin Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5000 2 SUG Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 1 OUG Poznań Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 1 OUG Wrocław Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 1 OUG Kraków Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 1 OUG Krosno Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 4 OUG Katowice Miernik stężenia gazów Draeger X-am 5600 1 OUG Rybnik Kamera termowizyjna Draeger UCF 7000 1 OUG Katowice Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 2 WUG Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 2 OUG Katowice Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 2 OUG Rybnik Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 2 OUG Gliwice Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 1 OUG Lublin Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 1 OUG Kraków Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 1 OUG Krosno Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 1 OUG Poznań Pompka elektryczna do miernika stężeń gazów Draeger X-am 1/2/5000 1 OUG Wrocław Jednostka NiMH T4 z modułem ładowania i zasilania Draeger X-am 1/2/5000 22 ww. OUG, SUG, WUG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
termin wykonania wzorcowania (kalibracji) 5,00
cena60,00
doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia15,00
aspekt społeczny20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: świadczenia kompleksowych usług serwisowych dla urządzeń pomiarowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenia kompleksowych usług serwisowych dla następujących urządzeń pomiarowych: nazwa urządzenia typ urządzenia ilość miejsce użytkowania Anemometr KESTREL 4500 NV 1 OUG Wrocław Anemometr KESTREL 4500 NV 2 OUG Katowice Betonoskop TICO 1 SUG Cyfrowy rejestrator napięć i przemieszczeń CRNiP 1 SUG Cyfrowy tester betonu DIGI Schmidt 2000 ND 1 SUG Detektor jednogazowy (pomiar stężenia siarkowodoru) GasBadgePro 1 OUG Wrocław Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M310 Metrison 1 OUG Katowice Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M310 Metrison 1 OUG Gliwice Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M310 Metrison 1 OUG Rybnik Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M310 Metrison 1 WUG Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M410 1 OUG Gliwice Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M410 1 SUG Grubościomierz ultradźwiękowy SONO M410 1 SUG Grubościomierz ultradźwiękowy 45MG 1 SUG Kamera termowizyjna Fluke Ti 25 1 WUG Kamera termowizyjna Fluke Ti 32 1 SUG Katowice Kamera termowizyjna Mobir-M3 1 SUG Katowice Kamera termowizyjna z pirometrem laserowym T335/FLIR System 1 OUG Katowice Kamera termowizyjna z pirometrem laserowym T335/FLIR System 1 OUG Gliwice Kamera termowizyjna z pirometrem laserowym T335/FLIR System 1 OUG Rybnik Luksomierz LX-105 2 SUG Miernik Drgań - analizator drgań Diamond 401 AD 1 SUG Miernik iskrobezpieczny teletechniczny MIT 2 SUG Miernik małych rezystancji MMR-620 1 SUG Miernik mocy dawki EKO-P 1 SUG Miernik poziomu dźwięku AZ 8921 2 SUG Miernik rezystancji izolacji MIC-5000 2 SUG Miernik rezystancji uziemień MRU-101 1 SUG Młotek Schmidta N-32 1 SUG Multimetr cyfrowy BM515CF 3 SUG Multimetr cyfrowy BM859CF 3 SUG Sonometr Center 322 1 WUG Tachimetr elektroniczny HTS-582AGX, Horizon 1 SUG Termohigrometr MTH-1A 1 OUG Rybnik Teletechniczny iskrobezpieczny miernik TIM-2M 1 SUG Urządzenia do badania wydajności hydrantów Hydro-Test Kresaf 1 SUG Przetwornik ciśnienia elektronicznego HT-2 1 SUG Wideoendoskop MaVeo STORZ 1 SUG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania wzorcowania (kalibracji) 5,00
doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia15,00
aspekt spoełczny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: świadczenia kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenia kompleksowych usług serwisowych dla następujących urządzeń pomiarowych: nazwa urządzenia typ urządzenia ilość miejsce użytkowania Przyrząd pomiarowy do pomiaru części niepalnych Fotopylox 1 OUG Lublin Przyrząd pomiarowy do pomiaru części niepalnych Fotopylox 2 OUG Gliwice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania wzorcowania (kalibracji) 5,00
doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia15,00
aspekt społeczny20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: świadczenia kompleksowych usług serwisowych urządzeń pomiarowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenia kompleksowych usług serwisowych dla następujących urządzeń pomiarowych: nazwa urządzenia typ urządzenia ilość miejsce użytkowania Cyfrowy rejestrator drgań PANTERA 1 OUG Gliwice Cyfrowy rejestrator drgań PANTERA 1 OUG Kraków Cyfrowy rejestrator drgań PANTERA 1 OUG Kielce Cyfrowy rejestrator drgań PANTERA 1 OUG Wrocław Cyfrowy rejestrator drgań PANTERA 1 WUG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania wzorcowania (kalibracji) 5,00
doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia15,00
aspekt społeczny20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.