eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › "Dowóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie gminy Jasień w 2017 roku - II półrocze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 571617-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Gmina Jasień: "Dowóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie gminy Jasień w 2017 roku - II półrocze"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień, krajowy numer identyfikacyjny 00052871200000, ul. XX lecia  20 , 68-320   Jasień, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 4578872, e-mail a.drozdek@jasien.pl, faks 068 4578873.
Adres strony internetowej (URL): www.jasien.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.jasien.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie gminy Jasień w 2017 roku - II półrocze"
Numer referencyjny: ZPOŚiP.271.03.2017.MZim/DRom
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci i młodzieży szkolnej w gminie Jasień do szkól i przedszkoli w okresie od 01 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wraz z zapewnieniem im opieki na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym wg załączników do niniejszej specyfikacji SIWZ. Przewozy dotyczą dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych obowiązujących w województwie lubuskim oraz dni wolnych od nauki . 2. Na przedmiot zamówienia składają się: - dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości położonych na terenie Gminy Jasień do szkół i przedszkoli położonych na terenie Gminy Jasień: rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie wydanych przez Zamawiającego uprawnionym biletów miesięcznych. Zamawiający przekaże Wykonawcy, do 20. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dowóz będzie wykonywany, wykaz osób uprawnionych do korzystania z przejazdów, natomiast Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w terminie do 25.dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dowóz będzie wykonywany, bilety miesięczne dla uprawnionych osób, które Zamawiający przekaże osobom uprawnionym. 3. W przypadku zaistnienia konieczności odstępstw od podanego harmonogramu przewozów wynikających ze zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, dopuszcza się zmiany tych harmonogramów; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takim fakcie pisemnie lub faksem z wyprzedzeniem min. 3 dni, lub w najszybszym możliwym terminie, jeśli konieczności takiej nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku ustalone zostaną nowe terminy. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego. 4. Wykonawca zobowiązuje się umożliwiać przejazd autobusami osobom uprawnionym posiadającym bilety miesięczne, w godzinach popołudniowych i w dni wolne od nauki na zajęcia pozalekcyjne bądź wcześniejszy powrót dzieci do domu. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem trasy określone w załączonym wykazie tras, liczbę kilometrów, liczbę dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości do szkół i przedszkoli. 6. Szacunkowy dzienny kilometraż tras wynosi ok. 333 km. 7. Zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia rozkładu jazdy z zachowaniem określonych powyżej warunków, na podstawie własnych pomiarów trasy przejazdów z poszczególnych miejscowości, z uwzględnieniem odbioru dzieci z istniejących przystanków. Ustalony przez Wykonawcę rozkład jazdy należy uzgodnić z dyrektorami szkół w terminie jednego tygodnia od daty podpisania umowy na realizację zamówienia. Uczniowie winni być dowożeni do szkól przynajmniej 10 minut przed rozpoczęciem zjąęć. 8. Wykonawca ma dysponować minimum 3 pojazdami do przewozu osób z co najmniej 45 miejscami siedzącymi i co najmniej jednym pojazdem awaryjnym z minimum 45 miejscami siedzącymi. Pojazdy muszą posiadać ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC. 9. Wykonawca nie może przewozić w autobusie więcej osób niż wynosi liczba miejsc siedzących w autobusie. Liczba osób uprawnionych do przejazdu jest wartością prognozowaną opartą o dane pochodzące z miesiąca lipca 2017 i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. W razie zmiany liczby osób uprawnionych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus gwarantujący wszystkim osobom uprawnionym miejsca siedzące. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykwalifikowanych opiekunów. Opiekun musi być osobą pełnoletnią posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w czasie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsc, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (min. sprawdzanie ilości uczniów na danym kursie i na danym przystanku) Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu.. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania lub zaniechania opiekuna. 10. Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić warunki zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci i przewozów szkolnych oraz zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz.908 ze zm.), przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305 ze zm.), przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 170. poz. 13930), art. 17 ust.3 Ustawy o systemie oświaty ( Dz. U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329 z późn. zm.), innych aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących wykonania przewozu osób środkami transportowymi ( autobusami). 11. Wykonawca zapewni oznakowanie autobusów w czasie dowożenia uczniów zgodnie z przepisami prawa w szczególności: o oznakuje autobus kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba, że są wykonane z materiału odblaskowego, o oznakuje autobus prostokątnymi tablicami barwy białej z napisem barwy czarnej autobus szkolny. 12. Pojazdy muszą mieć ważne polisy OC i NNW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich w związku z wykonywaniem zamówieniem. 13. W przypadku uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub jego awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym , nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili uszkodzenia lub awarii pojazdu. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Bez względu na ilość podstawionych pojazdów zastępczych, wynagrodzenie Wykonawcy nie będzie różnić się od wynagrodzenia, jakie otrzymałby w przypadku braku uszkodzenia/ awarii pojazdu. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie , Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 15. Wykaz tras stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01   lub zakończenia: 2017-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, wydanego na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że realizuje lub realizował w tym czasie co najmniej jedną usługę polegającą na przewozach osób/dzieci o wartości minimum 200 000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo. A jeżeli w uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 7 do SIWZ) - Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do wykonywania niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać wymagane uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii (w zależności od rodzaju pojazdu wykonującego zamówienie) oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby (załącznik nr 8 do SIWZ) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - przedłoży wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, to jest wykonawca musi dysponować minimum 3 pojazdami do przewozu osób na minimum 45 miejsc siedzących i 1 pojazd awaryjny na min. 45 miejsc siedzących. Rok produkcji pojazdów nie może być wcześniejszy niż 1997 r. Pojazdy muszą posiadać ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę jako konsorcjum lub spółka cywilna. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1.-6.4. SIWZ winny być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo zgodnie z art.99 KC w związku z art.14 ustawy Pzp, winno być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że realizuje lub realizował w tym czasie co najmniej jedną usługę polegającą na przewozach osób/dzieci o wartości minimum 200 000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (załącznik nr 7 do SIWZ); b) wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do wykonywania niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać wymagane uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii (w zależności od rodzaju pojazdu wykonującego zamówienie) oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby (załącznik nr 8 do SIWZ); c) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ) d) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, wydanego na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Jakość pojazdu40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się m. in. następujące zmiany umowy: 1) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, złych warunków atmosferycznych) mającej bezpośredni wpływ na terminy realizacji usługi. W takim przypadku terminy realizacji usługi będą przesunięte o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły lub zostaną ustalone nowe terminy; zmiana terminów nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego; 2) w przypadku zaistnienia konieczności odstępstw od podanego harmonogramu przewozów wynikających ze zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, dopuszcza się zmiany tych harmonogramów; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takim fakcie pisemnie lub faksem z wyprzedzeniem min. 3 dni, lub w najszybszym możliwym terminie, jeśli konieczności takiej nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku ustalone zostaną nowe terminy realizacji usługi. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego; 3) dopuszcza się zmianę wartości niniejszej umowy, jeśli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku zmniejszenia się ilości uczniów objętych przewozami, b) w przypadku likwidacji którejś z tras przewozów, - wysokość wynagrodzenia umownego zostanie wówczas odpowiednio zmniejszona, zgodnie z nowymi zmienionymi parametrami; 4) dopuszcza się zmiany osób wskazanych do realizacji umowy, jeżeli z przyczyn losowych lub służbowych któraś z osób tam wymienionych nie będzie mogła czasowo lub na stałe wykonywać swoich obowiązków; w przypadku, o którym mowa powyżej odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca wskażą inną osobę/osoby upoważnioną do stałego lub czasowego zastępstwa. Nowo wskazane osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla danej funkcji w SIWZ. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego; 5) dopuszcza się zmiany adresów do korespondencji oraz numery telefonów i faksów kontaktowych. W takich przypadkach Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie wzajemnie stosowne informacje. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego; 6) dopuszcza się zmianę umowy w przypadku reorganizacji jednostek tj. likwidacji, przekształcenia jednostek budżetowych lub powierzenia prowadzenia jednostek oświatowych podmiotom innym niż jednostka samorządu terytorialnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-21, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.