eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki) Część III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Warszawa: Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki) Część III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz).
Numer ogłoszenia: 57148 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13444 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki) Część III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów. 1.1. Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką - ilość: 200 sztuk - kolor: czarny - nadruk: dwa nadruki, jeden 2 kolorowy, drugi 1 kolorowy- zatemperowany- wymiary: o 7x191 mm.1.2. Wykonanie długopisów - ilość: 200 szt.- model: X-One Frost lub równoważny - kolor: przezroczysty - wkład: niebieski - automatyczny z transparentną główką - nadruk: 2 kolorowy na korpusie. 1.3. Wykonanie kubków porcelitowych - ilość: 200 sztuk - model: Round lub równoważny - kolor: granatowy błyszczący - nadruk: dwa nadruki - dwukolorowe - pojemność: 300 ml - wymiary: o 83x103 mm. Termin realizacji: 15 dni roboczych Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów. 2.1. Wykonanie teczek tekturowych - ilość: 300 sztuk- z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki - format: 220 x 315 mm po złożeniu - karton 300g - biały spód, kolorystyka 2+0 - folia matowa jednostronnie - sztancowane z wykrojnika, brak klejeń - teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej. 2.2. Wykonanie notatników - ilość: 200 sztuk - format: A5 - 100 gładkich kartek w bloczku, bloczek klejony po krótkim boku - papier 80g - wymiary: szer. 148 mm, wys. 210 mm - przednia okładka kreda matowa 240g - tylnia okładka kreda matowa 300g - nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek. Termin realizacji: 15 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III Wykonanie projektu, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych wg specyfikacji technicznej. 3.1. Wykonanie smyczy -ilość: 300 sztuk -kolor: czarny -typ: taśma poliestrowa -szerokość: 10mm -nadruk:2+2-rodzaj nadruku: sublimacyjny-karabińczyk: metalowy. Termin realizacji: 10 dni roboczych. Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja C4 Jacek Różański, Al. Jana Pawła II 61/217, 01-031 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4471,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • gratisownia.pl Katarzyna Dolnik, ul. Bojkowska 37, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4471,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.