eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1514C Mąkowarsko-Sokole Kuźnica-Koronowo na dł. 0,341km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Bydgoszcz: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1514C Mąkowarsko-Sokole Kuźnica-Koronowo na dł. 0,341km
Numer ogłoszenia: 57138 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1514C Mąkowarsko-Sokole Kuźnica-Koronowo na dł. 0,341km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: - chodnika o nawierzchni bitumicznej - 405,0 m2; - poboczy gruntowych - 277,0 m2; - ustawienia krawężnika - 79,0 m; - ogrodzenia segmentowego - 72,0 m; - zieleń - trawniki - 147,0 m2; oraz - robót rozbiórkowych, przygotowawczych, ziemnych. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia; - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem. - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności złożonych wraz z ofertą wymienionych w SIWZ załączników, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował*) wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane wykazanie minimum: - kierownik robót - 1 osoba, członek PIIB /załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi kierownika robót drogowych, kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB/, - 2 pracowników posiadających aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym; *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, sprzętu i urządzeń zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby i sprzęt, którymi będzie dysponował. 4. Wyposażenie techniczne - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował*) wykonawca - wg wzoru; Wymagane wykazanie co najmniej: Wytwórnia Mas Bitumicznych (WMB) - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje WMB bądź warunek dotyczący czasu transportu mieszanki nie jest spełniony, należy załączyć dokument potwierdzający zapewnienie dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej przy jednoczesnym spełnieniu wymogu czasu transportu mieszanki od załadunku do wbudowania (tj. 2 godziny) ważne co najmniej do dnia 30.06.2009r. *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi, urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5. oświadczenie o spełnianiu art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy prawo zamówień publicznych oraz dotyczące art. 24 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Wydział Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. 435.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. 24 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.