eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Zielona Góra: Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 57116 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw w ilości około: 1) 11.120 litrów oleju napędowego (ON), 2) 2.400 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie kart paliwowych do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Zielona Góra oraz pojazdów pożarniczych i pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Gminy Zielona Góra w sieci stacji dystrybucyjnych Wykonawcy, przy czym przynajmniej jedna stacja winna znajdować się na terenie miasta Zielona Góra. Wykonawca zapewni możliwość tankowania na terenie całego kraju oraz na terenie Niemiec. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych PN oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r, poz. 1058) oraz odpowiednie normy PN - EN 228 i PN - EN 590. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo. Dostawa paliwa ma być realizowana sukcesywnie w formie indywidualnego tankowania uprawnionych pojazdów przez 7 dni w tygodniu, w święta oraz przez 24 godziny na dobę w stacjach paliw. Wykaz uprawnionych pojazdów stanowi załącznik Nr 1 do Zaproszenia. Dopuszcza się tankowanie benzyny bezołowiowej PB 95 (paliwo do pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu OSP i obrony cywilnej) do kanistra. W tym celu Wykonawca wyda dodatkowe karty na podstawie, których możliwe będzie tankowanie do kanistra. Podane przez Zamawiającego ilości paliw są założone wstępnie (ilość szacunkowa ustalona na podstawie zużycia w 2013 roku) i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy. Rzeczywiste ilości paliw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach założonych. Zakupy realizowane będą na stacjach benzynowych wyznaczonych przez Wykonawcę w formie bezgotówkowej na podstawie kart paliwowych wydanych przez Wykonawcę. Wykonawca zwolni Zamawiającego z opłat za korzystanie z kart paliwowych w okresie objętym umową. Karty paliwowe muszą być wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu a w przypadku paliw tankowanych do kanistra wystawione na osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w wykazie pojazdów i osób uprawnionych do tankowania, co nie wymaga zmiany umowy. W przypadku zmiany numeru rejestracyjnego bądź osoby wskazanej w wykazie Wykonawca wystawi na własny koszt nową kartę paliwową. W przypadku utraty kart (zagubienia, kradzieży) Zamawiający telefonicznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązany będzie do automatycznego zablokowania karty. Odpowiedzialność za transakcje dokonane utraconą kartą od momentu zgłoszenia poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Shell Polska Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 7A, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62341,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na w/w zadanie, które na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - unieważniono. Wobec powyższego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zostało wszczęte postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - po spełnieniu przesłanek określonych przepisami prawa Zamawiającego może udzielić zamówienia z wolnej ręki - tj. gdy w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.