eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › Edukacja w Gminie Liniewo - prowadzenie zajęć z robotyki oraz dyżury psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 571046-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Gmina Liniewo: Edukacja w Gminie Liniewo - prowadzenie zajęć z robotyki oraz dyżury psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Edukacja w Gminie Liniewo" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 03.02. Edukacja ogólna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000, ul. ul. Dworcowa  3 , 83420   Liniewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 878 520, e-mail komunalny@liniewo.pl, faks 586 878 522.
Adres strony internetowej (URL): www.liniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.liniewo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Liniewie, 83-420 Liniewo, ul Dworcowa 3 sekretariat, pokój nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Edukacja w Gminie Liniewo - prowadzenie zajęć z robotyki oraz dyżury psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo
Numer referencyjny: ZPGK/19/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia. Część I 1)Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z podstaw robotyki z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego: Wedo i Mindstorms lub równoważnych dla uczniów szkół z terenu Gminy Liniewo. 2)Zajęcia mają mieć formę warsztatów, na których uczestnicy, samodzielnie, ale pod okiem instruktora konstruują mechanizmy, maszyny oraz roboty, które wyposażone są w silniki, czujniki mogą zostać zaprogramowane i wprawione w ruch. 3)Zajęcia będą odbywać się w czterech szkołach, tj: a)w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo, dwie grupy młodsze 10-12 osobowe dla dzieci z klas I-III i dwie grupy starsze 10-12 osobowe z klas IV-VII, b)w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, c)w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, d)w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, 4)Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas I-III dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego WeDo. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas I-III po 1 godzinie raz w tygodniu x 30 tygodni = 150 godzin. Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas IV-VII dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego Mindstorms. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas IV -VII po 2 godziny raz w tygodniu x 30 tygodni = 300 godzin 5)Oferta musi uwzględniać następujące warunki: Wykonawca zapewni cały niezbędny sprzęt do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników zajęć z robotyki, tj.: (dla grupy 2 uczniów zestaw klocków Lego WeDo (dla dzieci z klas I-III), Lego Mindstorms (dla dzieci z klas IV-VII) lub równoważnych, komputer (laptop) z odpowiednim oprogramowaniem i instrukcjami do prowadzonych zajęć. 6)Termin zajęć, harmonogram będzie ustalany z dyrektorami szkół, akceptowany przez koordynatora projektu. 7)Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest prowadzić niezbędną dokumentację do prowadzenia i monitorowania zajęć objętych przedmiotem zamówienia tj. dziennik zajęć, listy obecności itp. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu dokumentację dotyczącą prowadzonych zajęć. 8)Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 9)Przez godzinę zajęć Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut. Część II 1)Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dy-żurach psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo 2)Dyżury psychologa odbywać będą się w wymiarze: a)5 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo b)5 godzin tygodniowo w Gimnazjum w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo c)3 godzin tygodniowo w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo d)3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin e)3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo. 3)Psycholog będzie świadczyć poradnictwo indywidualne dla dzieci, ale także dla dzieci wraz z rodzicami. Ponadto w każdej szkole raz w semestrze psycholog przeprowadzi spotkanie dla rodziców o tematyce związanej z problemami wychowawczymi dotyczącymi dzieci. W każdej ze szkół przeprowadzone zostaną dwa spotkania po dwie godziny każde, tj. łącznie zostanie przeprowadzonych dziesięć spotkań. W szkole podstawowej w Liniewie i w Gimnazjum w spo-tkaniach weźmie udział po 30 rodziców, zaś w szkołach podstawowych Wysin, Garczyn, Gło-dowo po 20 rodziców. Liczba rodziców biorących udział w spotkaniach to minimum 120 w cza-sie dwóch semestrów. 4)Z indywidualnych diagnoz potrzeb rozwojowych wynika potrzeba wsparcia psychologicznego, najbardziej w szkołach z Liniewa. Rodzice bezpośrednio nie byli objęci w diagnozie potrzeb rozwojowych szkół, ale jeśli dzieci potrzebują wsparcia wynika to zapewne z problemów całej rodziny, z braku nawiązywania właściwych relacji, na nie umiejętności rozwiązywania proble-mów wychowawczych. 5)Poradnictwo psychologiczne będzie dostępne od września 2017 r do czerwca 2018 roku, tj. przez 30 tygodni (razem 19 godzin w każdym tygodniu we wszystkich pięciu szkołach na tere-nie Gminy Liniewo). Łącznie 570 godzin dyżuru psychologa. 6)Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 7)Przez godzinę dyżuru psychologa Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut. 3.Zajęcia/dyżury psychologa prowadzone będą według planu uzgodnionego z Zamawiającym za pośrednictwem koordynatora projektu oraz dyrektora szkoły, w której odbywają się zajęcia/dyżury psychologa. 4.Osobą odpowiedzialną za prowadzenie zajęć będzie nauczyciel, pedagog lub terapeuta z odpowiednimi uprawnieniami. 5.W ramach realizowanego zamówienia zamawiający zapewnia wykonawcy pomieszczenia dydaktyczne w placówkach oświatowych na terenie Gminy Liniewo w godzinach po zakończeniu podstawowych zajęć dydaktycznych realizowanych w placówkach według obowiązującego planu lekcyjnego. 6.Harmonogram przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru usług. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy. Zamawiający nie określa obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80100000-5
85121270-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-04   lub zakończenia: 2018-06-22
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-09-04 2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część I Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty. Część II O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiada wykształcenie wyższe psychologiczne (studia magisterskie). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) Dokument potwierdzający ukończenie przez Wykonawcę wyższych studiów psychologicznych (studia magisterskie). Dokument wskazany w lit. a) każdy z wykonawców dołącza do oferty. Pozostałe dokumenty składa wyłącznie wykonawca wezwany do ich złożenia przez Zamawiającego - nie należy ich dołączać do oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty. Część II Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez wykonanie dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: - przeprowadzenie co najmniej dwóch usług edukacyjnych (w minimalnym wymiarze 200 godzin zajęć każda usługa) dotyczących zajęć dla dzieci z tematyki objętej przedmiotem zamówienia tj. z zakresu robotyki. 2.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dokument wskazany w lit. a) każdy z wykonawców dołącza do oferty. Pozostałe dokumenty składa wyłącznie wykonawca wezwany do ich złożenia przez Zamawiającego - nie należy ich dołączać do oferty. Część II O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez wykonanie usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: - posiadanie co najmniej 10 miesięcznego doświadczenia w pełnieniu dyżuru psychologa w szkole podstawowej lub gimnazjum (w minimalnym wymiarze 5 godzin tygodniowo). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dokument wskazany w lit. a) każdy z wykonawców dołącza do oferty. Pozostałe dokumenty składa wyłącznie wykonawca wezwany do ich złożenia przez Zamawiającego - nie należy ich dołączać do oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie Wykonawcy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin wykonania zamówienia: a) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku ge-neralnego, b) ustalenie innych warunków płatności, c) wystąpienia zmian personelu, d) zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, e) wystąpienia zmiany harmonogramu, f) zmiany programu nauczania, g) likwidacji gimnazjów. 2) terminy płatności i wysokość wynagrodzenia: a) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowa-nie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. e) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku ge-neralnego, f) zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, 3) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzi-nowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o mi-nimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wy-sokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Prowadzenie zajęć z podstaw robotyki dla uczniów szkół z terenu Gminy Liniewo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z podstaw robotyki z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego: Wedo i Mindstorms lub równoważnych dla uczniów szkół z terenu Gminy Liniewo. 2) Zajęcia mają mieć formę warsztatów, na których uczestnicy, samodzielnie, ale pod okiem instruktora konstruują mechanizmy, maszyny oraz roboty, które wyposażone są w silniki, czujniki mogą zostać zaprogramowane i wprawione w ruch. 3) Zajęcia będą odbywać się w czterech szkołach, tj: a) w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo, dwie grupy młodsze 10-12 osobowe dla dzieci z klas I-III i dwie grupy starsze 10-12 osobowe z klas IV-VII, b) w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, c) w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, d) w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, 4) Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas I-III dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego WeDo. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas I-III po 1 godzinie raz w tygodniu x 30 tygodni = 150 godzin. Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas IV-VII dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego Mindstorms. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas IV -VII po 2 godziny raz w tygodniu x 30 tygodni = 300 godzin 5) Oferta musi uwzględniać następujące warunki: Wykonawca zapewni cały niezbędny sprzęt do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników zajęć z robotyki, tj.: (dla grupy 2 uczniów zestaw klocków Lego WeDo (dla dzieci z klas I-III), Lego Mindstorms (dla dzieci z klas IV-VII) lub równoważnych, komputer (laptop) z odpowiednim oprogramowaniem i instrukcjami do prowadzonych zajęć. 6) Termin zajęć, harmonogram będzie ustalany z dyrektorami szkół, akceptowany przez koordynatora projektu. 7) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest prowadzić niezbędną dokumentację do prowadzenia i monitorowania zajęć objętych przedmiotem zamówienia tj. dziennik zajęć, listy obecności itp. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu dokumentację dotyczącą prowadzonych zajęć. 8) Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 9) Przez godzinę zajęć Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80100000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie Wykonawcy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dyżurach psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dy-żurach psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo 2) Dyżury psychologa odbywać będą się w wymiarze: a) 5 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo b) 5 godzin tygodniowo w Gimnazjum w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo c) 3 godzin tygodniowo w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo d) 3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin e) 3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo. 3) Psycholog będzie świadczyć poradnictwo indywidualne dla dzieci, ale także dla dzieci wraz z rodzicami. Ponadto w każdej szkole raz w semestrze psycholog przeprowadzi spotkanie dla rodziców o tematyce związanej z problemami wychowawczymi dotyczącymi dzieci. W każdej ze szkół przeprowadzone zostaną dwa spotkania po dwie godziny każde, tj. łącznie zostanie przeprowadzonych dziesięć spotkań. W szkole podstawowej w Liniewie i w Gimnazjum w spo-tkaniach weźmie udział po 30 rodziców, zaś w szkołach podstawowych Wysin, Garczyn, Gło-dowo po 20 rodziców. Liczba rodziców biorących udział w spotkaniach to minimum 120 w cza-sie dwóch semestrów. 4) Z indywidualnych diagnoz potrzeb rozwojowych wynika potrzeba wsparcia psychologicznego, najbardziej w szkołach z Liniewa. Rodzice bezpośrednio nie byli objęci w diagnozie potrzeb rozwojowych szkół, ale jeśli dzieci potrzebują wsparcia wynika to zapewne z problemów całej rodziny, z braku nawiązywania właściwych relacji, na nie umiejętności rozwiązywania proble-mów wychowawczych. 5) Poradnictwo psychologiczne będzie dostępne od września 2017 r do czerwca 2018 roku, tj. przez 30 tygodni (razem 19 godzin w każdym tygodniu we wszystkich pięciu szkołach na tere-nie Gminy Liniewo). Łącznie 570 godzin dyżuru psychologa. 6) Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 7) Przez godzinę dyżuru psychologa Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie Wykonawcy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.