eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › dostawa - magnetotron - I



Ogłoszenie z dnia 2006-11-09

POZYCJA 57103

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chmielnik: dostawa - magnetotron - I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Powiatowy w Chmielniku, do kontaktów: Witold Piotrowski, ul. Kielecka 1-3, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542136, 3542017 w. 41, fax 041 3542136, e-mail: szp_chmielnik@itech.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - magnetotron - I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia do terapii impulsowym polem magnetycznym, urządzenia składającego się przynajmniej ze sterownika oraz aplikatora w postaci poczwórnego dysku- CPV 33158100-3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie że spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przepisów art.22 pkt 1. ustawy oraz oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na mocy przepisów art. 24 punkty 1. i 2. ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik do Specyfikacji). 2.Oświadczenie iż, zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w Specyfikacji, oraz akceptują je bez zastrzeżeń(wzór oświadczenia zawarty w \Formularzu oferty\ stanowiącym załącznik Specyfikacji) 3.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. Dokumenty te musza być ważne na dzień złożenia oferty. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia aktualnego dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny do używania na terenie RP, natychmiast po wygaśnięciu terminu obowiązywania wymienionych dokumentów. 4.Dokumenty na poparcie prawdziwości oferowanych w \Opisie przedmiotu zamówienia\ parametrów technicznych oferowanego urządzenia. 5.Ofertę według załączonego do Specyfikacji wzoru wraz zaakceptowanym \Wzorem umowy\ oraz \Opisem przedmiotu zamówienia\ z wypełnioną kolumną \Wartość oferowana\. 6.Pełnomocnictwo dotyczące przypadku opisanego poniżej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodną z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jeden zestaw urządzenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki przepisów artykułu 22. pkt.1. ustawy z dnia 29 sty. 2004 r Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy przepisów artykułu 24 punkty 1. i 2. wymienionej Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez tegoż oświadczeń i dokumentów, z zastosowaniem alternatywy: spełnia lub nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie że spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przepisów art.22 pkt 1. ustawy oraz oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na mocy przepisów art. 24 punkty 1. i 2. ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik do Specyfikacji). 2.Oświadczenie iż, zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w Specyfikacji, oraz akceptują je bez zastrzeżeń (wzór oświadczenia zawarty w \Formularzu oferty\ stanowiącym załącznik Specyfikacji) 3.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. Dokumenty te musza być ważne na dzień złożenia oferty. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia aktualnego dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny do używania na terenie RP, natychmiast po wygaśnięciu terminu obowiązywania wymienionych dokumentów. 4.Dokumenty na poparcie prawdziwości oferowanych w \Opisie przedmiotu zamówienia\ parametrów technicznych oferowanego urządzenia. 5.Ofertę według załączonego do Specyfikacji wzoru wraz zaakceptowanym \Wzorem umowy\ oraz \Opisem przedmiotu zamówienia\ z wypełnioną kolumną \Wartość oferowana\. 6.Pełnomocnictwo dotyczące przypadku opisanego poniżej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodną z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najniższa cena 0,7 2. ocena techniczna 0,2 3. warunki gwarancji 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witpiotrowski.ovh.org. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka,przelew lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 09:15, hol budynku administracji w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.