eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w Orzeszu przy ul. Bukowina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Orzesze: Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w Orzeszu przy ul. Bukowina
Numer ogłoszenia: 57093 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w Orzeszu przy ul. Bukowina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w Orzeszu przy ul. Bukowina 1. Inwestycja przewiduje wykonanie placu sportowo - rekreacyjnego o powierzchni 400m2. Obiekt wygrodzony zostanie ze skweru przy boiskach sportowych i punkcie przystankowym tras rowerowych, będzie posiadał wielkość ok. 22x17m. Teren zostanie wydzielony ogrodzeniem panelowym o wys. 1m, o łącznej długości 54m. Przewiduje się montaż następujących urządzeń: - zestawu zabawowego o wymiarach 8,5x2,5x2,5 z nawierzchnią z poliuretanu w obrębie urządzenia i strefy bezpieczeństwa (11x6m). Skład zestawu: wieża z dachem dwuspadowym 1 szt., zjeżdżalnia 1 szt., pomost ruchomy 1 szt., wieża bez dachu 1 szt., trap wejściowy skośny 1 szt., drabinka zręcznościowa 1 szt, zabezpieczenia HDPE - 2 szt., rurka startowa - 1 szt. Konstrukcja urządzenia wykonana z kantówki drewnianej bezrdzeniowej o przekroju 10x10 cm, frezowanej wzdłużnie na głębokość 10 mm wzdłuż osi, czterostronnie. Drewno impregnowane ciśnieniowo, malowane drewnochronem. Dachy oraz burty boczne wykonane z płyty HDPE 10 mm barwionej w masie. Uchwyty ocynkowane, malowane proszkowo. Boki zjeżdżalni wykonane ze sklejki wodoodpornej 20 mm pokrytej kolorowym filmem, czoła sklejki zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych. Podesty wieży wykonane z impregnowanych desek o grubości 25 mm. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym O 16mm łączone kolorowymi łącznikami z tworzywa. Powierzchnie czołowe belek zabezpieczone kapturkami z wysokoudarowego tworzywa sztucznego. Wymiary: 850x250x250 cm dł.x szer.x wys. Strefa bezpieczeństwa 600x1100 cm wykonana z poliuretanu. Zestaw zostanie zamontowany w podbudowie na kotwach dystansowych stalowych. - zestawu podwójnego do ćwiczeń nóg - PIECHUR / BIEGACZ (na placu z kostki brukowej o wymiarach 2x4m.) - zestawu podwójnego do ćwiczeń ogólnych - ORBITREK ELIPTYCZNY (na placu z kostki brukowej o wymiarach 2x4m.) - zestawu podwójnego do ćwiczeń ogólnych - WIOŚLARZ (na placu z kostki brukowej o wymiarach 3x3m.) Na placu zamontowany zostanie kosz na śmieci i ławka drewniana na konstrukcji metalowej związane z gruntem za pomocą stóp betonowych oraz tablica z regulaminem.(Wymiar tablicy 70 cm x 90 cm tablica jednostronna, ekrany z tworzywa kompozytowego DIBOND grubość 5mm , treść drukowana bezpośrednio na materiale, konstrukcja nośna stalowa - dwa słupki stalowe - profil zamknięty 40*20mm grubość 2mm ocynkowane malowane proszkowo związane z gruntem za pomocą stóp betonowych o wymiarach 0,40*0,40*1,10m , wysokość konstrukcji od poziomu terenu 200cm. Treść regulaminu zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt rekreacyjny i sportowy (urządzenia i wyposażenie) musi być zgodny z normą: PN-EN 1176 - 1 do 6 :2009 natomiast nawierzchnia poliuretanowa musi być zgodna z normą PN-EN 1177: 2009. Stosowne dokumenty tj. deklaracje, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodności w tym zakresie należy w trakcie realizacji umowy dostarczać na bieżąco Zamawiającemu wg żądań Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie dokonywania odbioru końcowego placu sportowo-rekreacyjnego. 3. Dostarczone przez Wykonawce urządzenia rekreacyjne, sportowe i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe. 4. Podane w dokumentacji projektowej rozwiązania dotyczące urządzeń rekreacyjnych i sportowych w zakresie kolorystyki, wyglądu i formy należy traktować jako przykładowe. W odniesieniu do wymiarów urządzeń rekreacyjnych i sportowych dopuszcza się zastosowanie odchyłek wymiarowych w zakresie +/- 10% w stosunku do wymiarów podanych w dokumentacji projektowej. 5. Całość robót wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (zał. nr 6 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 7 do SIWZ) 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w dokumentacji projektowej, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie 7. Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z zgłoszeniem budowy, ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 8. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt 6. Montaż urządzenia placu zabaw - podwójne stanowisko do ćwiczeń

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dysponuje lub będzie dysponował osobami /minimum 1 osoba/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. osób posiadających uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku. Ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego b) działania siły wyższej (np. niekorzystne warunki atmosferyczne) jak również wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót c) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności d) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy 6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności 4. W przypadkach zmian terminu realizacji okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz04_12.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, pokój nr 19, jak również za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 Orzesze 43-180..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.