eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej "na gorąco" z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57083 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Zakopane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej "na gorąco" z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37081-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Zamawiający: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem, ul. Szymony 17 a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieście w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS prowadzi akta pod numerem KRS: 0000077164, REGON: 490023843, NIP: 736-000-51-96.

I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 49002384300000, ul. ul. Szymony  , 34500   Zakopane, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 20 25 614, faks 18 20 25 637, e-mail mwalega@tesko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.tesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej "na gorąco" z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1-ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dane techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia i kontrola jakości. 1) Mieszanka mineralno - asfaltowa nawierzchniowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco, winna posiadać znak CE i być produkowana wg recept zgodnie z obowiązującymi normami, tzn. zgodnie z normą PN-EN 13108 - 1 oraz spełniać wymagania warunków technicznych WD - 2010. 2) Mieszanka przeznaczona do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane kat. ruchu KR 3-4. 3) Temperatura mieszanki mineralno - asfaltowej dostarczonej przez Wykonawcę w momencie wydania nie może być niższa niż 140 stopni Celsjusza. 4) Dostarczona mieszanka winna posiadać certyfikat zgodności CE - potwierdzający zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. Wykonawca będzie zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego przedstawić kserokopię (potwierdzoną "za zgodność z oryginałem" przez uprawnioną osobę) certyfikatu zgodności potwierdzającego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania temperatury dostarczonej mieszkanki przy każdej dostawie. 6) Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości mieszanki mineralno - asfaltowej, w niezależnym ośrodku badawczym, kontrola odbywać się będzie nie więcej niż 10 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy. 7) W przypadku dwukrotnego zaistnienia sytuacji gdy jakość mieszanki mineralnej będzie budziła zastrzeżenia i wynik przeprowadzonych badań potwierdzi, iż jest niezgodna z odpowiednimi wymaganiami wobec warstwy ścieralnej, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, a także obciążyć go obowiązkiem zapłaty kar umownych za nienależyte wykonanie umowy. 8) Wykonawca do każdej dostawy ma obowiązek dostarczyć odpowiednią "Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego" dla dostarczanego materiału, zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin (Dz. Urz. U.E. Nr L 353 z 30.12.2008, s. ze. zm.; dalej rozporządzenie CLP); Ilość, sposób transportu oraz termin realizacji 1) Zakup drobnoziarnistej mieszanki mineralno - asfaltowej w ilości max 1 600 Mg, min 600 Mg; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionej drobnoziarnistej mieszanki mineralno - asfaltowej do wartości mniejszych niż wartości minimalne określone w § 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamówionej drobnoziarnistej mieszanki mineralno - asfaltowe do wartości większych niż wartości maksymalne określone w § 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4) Mieszankę należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek. 5) Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewczy. 6) Zamawiający będzie składał zamówienia na sukcesywną dostawę mieszanki z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 7)Dostępność zamówionej masy przez Zamawiającego na terenie Miasta Zakopane co najmniej 8 godzin od momentu rozpoczęcia robót drogowych w danym dniu. 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć drobnoziarnistą mieszankę mineralno - asfaltową na teren Gminy Miasto Zakopane. Zamawiający, każdorazowo podczas składania zamówienia na partię mieszanki, wskaże plac budowy, na który Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamówiony materiał. 9)Transport mieszanki mineralno - asfaltowej: a)Drobnoziarnista mieszanka mineralno - asfaltowa, będzie dostarcza przez Wykonawcę na miejsce wbudowania w zależności od postępu robót, tak aby zapewnić ciągłość wbudowania mieszanki przez Zamawiającego. b)Drobnoziarnista mieszanka mineralno - asfaltowa podczas transportu i postoju przed wbudowywaniem powinna być zabezpieczona przed ostygnięciem i dopływem powietrza (przykrycie, pojemnik termoizolacyjny lub ogrzewany itp.); c)W przypadku, gdy odbiór mieszanki mineralno - asfaltowej będzie niemożliwy z powodu awarii otaczarni, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w czasie do 4 godzin inne miejsce odbioru materiału zgodnie z warunkami zawartymi w umowie; d)Dla każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony kwit wagowy oraz dokument wydania z otaczarni . e)Przyjmowane partie mieszanki muszą być ważone na legalizowanej wadze Bazy "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Wojdyły 25 przy udziale pracownika Zamawiającego, celem weryfikacji dokumentów dostawy (np. WZ) o których mowa w § 2 pkt. 7 umowy. f)Ważenie przy udziale pracownika Zamawiającego odbywać się będzie: - poniedziałek - piątek w godzinach: 07:00 - 17:00 , - sobota w godzinach: 07:00 - 13:00, - w innych godzinach termin ważenia należy wcześniej ustalić telefoniczniez koordynatorem ds. przedmiotu zamówienia Pan Robert Grzyb (tel. kom. 695 802 603); g)Zważoną partię mieszanki należy przetransportować na miejsce wbudowywania zgodnie ze złożonym Zamówieniem. h)Dowodem dostawy na podstawie którego Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT jest podpisany czytelnie przez przedstawiciela Wykonawcy oraz opieczętowany pieczątką Wykonawcy dokument wydania np. WZ zawierający wagę brutto, wagę netto, wagę tary, datę i miejscowość załadunku, nr rejestracyjny samochodu dostawczego, imię i nazwisko kierowcy. i)Dowody dostawy mieszanki przedstawiany przez Wykonawcę winien być zgodny z wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego. W przypadku niezgodności pomiędzy dowodem dostawy przedstawianym przez Wykonawcy a wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego, decydujące znaczenie podczas weryfikacji faktury VAT Wykonawcy ma kwit wagowy z wagi Zamawiającego Gwarancja. 1) Wykonawca udzieli na przedmiot umowy 12 miesięcy gwarancji (liczone od daty wbudowania mieszanki). 2) W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wady materiału, Wykonawca wymieni wadliwy materiał w całości (pod pojęciem wymiany rozumie się koszty usunięcia wadliwego materiału, dostawy wolnego od wad oraz jego wbudowanie), w terminie do 14 dni od momentu komisyjnego stwierdzenia wady materiału (w skład komisji musi wchodzić decyzyjny przedstawiciel Wykonawcy), jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym - uzgodnionym w terminie do usunięcia wad - terminie. 3) Wyznaczenie przedstawiciela Wykonawcy i oględziny komisji muszą nastąpić do 3 dni roboczych od momentu pisemnego powiadomienia Wykonawcy o podejrzeniu zaistnienia wady materiału. 4) W sprawach spornych Wykonawca ma prawo zażądać opinii uprawnionego rzeczoznawcy. 5) Rzeczoznawcę powołuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia stanowiska Zamawiającego koszt ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44113700-2
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1-ZP/2017 - Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej stosowanej na gorąco.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT606179.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STACHOŃ" Krzysztof Stachoń,  annastachon@poczta.fm,  ul. Ustup 23B,  34-500,  Zakopane ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490032.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490032.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 547104.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia 14.03.2017r., będzie on polegać na zasobach podmiotu trzeciego,w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca oświadczył, że podmiot trzeci Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.(Nowy Targ, ul Szaflarska 102, NIP:735-000-96-66) będzie realizował przedmiot Umowy w zakresie produkcji mieszanki mineralno - asfaltowej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.