eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Resko w latach 2014-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Resko: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Resko w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 5707 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269207 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko, Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Resko w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi żywieniowe polegające na przygotowaniu i dostawie jednodaniowych gorących posiłków, łącznie dla ok. 200 uczniów rozlokowanych w następujących placówkach: Przedszkole Miejskie w Resku, Gimnazjum w Resku, Szkoła Podstawowa w Resku, Szkoła Podstawowa w Resku Filia w Łosośnicy i Szkoła Podstawowa w Starogardzie. 2. Dożywianie dzieci będzie miało miejsce pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji, ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. 3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić gorący posiłek jednodaniowy, urozmaicony, zgodne z zasadami racjonalnego żywienia przygotowany i dowożony w ilości i na miejsce wskazane przez Zamawiającego przy spełnieniu wszelkich norm sanitarno-higienicznych wymaganych przepisami obowiązującego prawa. 4. Wymagania dotyczące jadłospisu: a) dwa razy w tygodniu: posiłek - zupa 500ml + 2 kromki chleba, (co najmniej cztery rodzaje zup nie powtarzających się w przeciągu 2 tygodni); b) dwa razy w tygodniu: obiad drugodaniowy - mięso 100g + ziemniaki, kasza, ryż, lub makaron 300g + surówka lub jarzyny 150g + kompot owocowy (danie mięsne musi występować w co najmniej 4 rodzajach nie powtarzających się w przeciągu 2 tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu); c) raz w tygodniu: obiad drugodaniowy z jajkiem lub rybą (100g) albo też naleśniki (200g), placki ziemniaczane (200g), pierogi (300g), (jajko, ryba, naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi mają być podawane przemiennie - w każdym tygodniu inne danie) + kompot owocowy. Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków drugodaniowych co najmniej 2 razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi). 5. Liczba posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (+/- 20%) w trakcie realizacji umowy, w zależności od ilości dożywianych dzieci. 6. Wykonawca ma obowiązek dostarczać posiłki gorące w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. 7. Wykonawca ma obowiązek dysponować kuchnią spełniającą wymagania obowiązujących przepisów. 8. Wykonawca ma obowiązek dysponować niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia środkiem transportu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów w zakresie wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu żywności. 9. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 10. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za jeden posiłek, pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych gorących posiłków, nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 11. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wg ilości faktycznie dostarczonych posiłków (cena jednostkowa podana w ofercie x ilość dostarczonych posiłków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Sp z o.o., ul. Połczyńska 19A, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 318360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.