Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Dąbrowa Tarnowska: Remont pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej - etap I - remont piwnic
Numer ogłoszenia: 57062 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 24 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej - etap I - remont piwnic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)Remont pomieszczenia Archiwum 1 (świetlica): wstawienie nowych drzwi ppoż. EI30 pomiędzy archiwum 1 a korytarzem, wykonanie nowych drzwi pomiędzy pomieszczeniem archiwum 1 a pomieszczeniem pomocniczym 1, zamurowanie okna pomiędzy pomieszczeniem archiwum 1 a pomieszczeniem pomocniczym 1, prace związane z uzupełnieniem tynków, montaż krat okiennych, rozebranie posadzki z płytek z kamienia sztucznego, wykonanie posadzki z płytek z kamienia sztucznego 30x30, wzór płytek do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym b)Remont pomieszczenia pomocniczego 1 gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym c)Remont pomieszczenia pomocniczego 2 gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym d)Remont korytarza: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, wymiana istniejących drzwi na przeciwpożarowe wzmocnione EI30 zgodnie z rzutem piwnic, wymiana istniejących drzwi na płytowe wewnętrzne zgodnie z rzutem piwnic, demontaż drzwi stalowych wewnętrznych, demontaż rurociągu stalowego o długości 50m, wykonanie rurociągu z tworzywa sztucznego o połączeniach zgrzewanych wraz z izolacją, roboty tynkarskie, wykonanie ścianek działowych w technologii Ytong, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym e)Remont pomieszczenia palarni: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych przewodów rurowych znajdujących się w pomieszczeniu gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym, wykonanie wentylacji mechanicznej f)Remont pomieszczenia gospodarczego: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym g)Remont pomieszczenia byłej kotłowni: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym, h)Remont magazynku informatyka: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Wadium można złożyć w formie dozwolonej przez ustawę. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy możliwa będzie w następujących przypadkach: a)zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b)zmian dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy wynikających z wystąpienia nadzwyczajnych warunków, c)zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatdabrowski.pl oraz w Starostwie Powiatowym w Dąbeowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dabrowa Tarnowska pok. nr 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Berka Joselewicza 5 pok. Nr 2 (dziennik podawczy)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dąbrowskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych, odpadów komunalnych oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych lub innych niż niebezpieczne
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól
- Modernizacja boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipinach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.