eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Remont pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej - etap I - remont piwnic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Dąbrowa Tarnowska: Remont pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej - etap I - remont piwnic
Numer ogłoszenia: 57062 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 24 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej - etap I - remont piwnic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a)Remont pomieszczenia Archiwum 1 (świetlica): wstawienie nowych drzwi ppoż. EI30 pomiędzy archiwum 1 a korytarzem, wykonanie nowych drzwi pomiędzy pomieszczeniem archiwum 1 a pomieszczeniem pomocniczym 1, zamurowanie okna pomiędzy pomieszczeniem archiwum 1 a pomieszczeniem pomocniczym 1, prace związane z uzupełnieniem tynków, montaż krat okiennych, rozebranie posadzki z płytek z kamienia sztucznego, wykonanie posadzki z płytek z kamienia sztucznego 30x30, wzór płytek do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym b)Remont pomieszczenia pomocniczego 1 gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym c)Remont pomieszczenia pomocniczego 2 gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym d)Remont korytarza: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, wymiana istniejących drzwi na przeciwpożarowe wzmocnione EI30 zgodnie z rzutem piwnic, wymiana istniejących drzwi na płytowe wewnętrzne zgodnie z rzutem piwnic, demontaż drzwi stalowych wewnętrznych, demontaż rurociągu stalowego o długości 50m, wykonanie rurociągu z tworzywa sztucznego o połączeniach zgrzewanych wraz z izolacją, roboty tynkarskie, wykonanie ścianek działowych w technologii Ytong, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym e)Remont pomieszczenia palarni: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych przewodów rurowych znajdujących się w pomieszczeniu gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym, wykonanie wentylacji mechanicznej f)Remont pomieszczenia gospodarczego: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym g)Remont pomieszczenia byłej kotłowni: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z zamawiającym, h)Remont magazynku informatyka: wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie cokolika z kamienia sztucznego na zaprawie klejowej, wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych 30x30, wzór płytki do uzgodnienia z zamawiającym, gruntowanie oraz przecieranie istniejących tynków, prace w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana gniazd wtykowych, włączników, opraw oświetleniowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Wadium można złożyć w formie dozwolonej przez ustawę. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy możliwa będzie w następujących przypadkach: a)zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b)zmian dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy wynikających z wystąpienia nadzwyczajnych warunków, c)zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatdabrowski.pl oraz w Starostwie Powiatowym w Dąbeowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dabrowa Tarnowska pok. nr 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Berka Joselewicza 5 pok. Nr 2 (dziennik podawczy)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dąbrowskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.