eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › " Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych - masa na zimno" z podziałem Część 1 Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Część 2 Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57046 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Chojnice: " Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych - masa na zimno" z podziałem : Część 1 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Część 2 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28368


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia  56, 89-600  Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 3966501, faks 52 3966503, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych - masa na zimno" z podziałem : Część 1 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Część 2 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia p.n. "DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH - MASA BITUMICZNA NA ZIMNO " B.Zakres dostaw: Część I : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 80,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Brusy. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów. Część II : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 70,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Racławki , gmina Chojnice. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 44113600-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL-DRÓG DRAWSKOPOMORSKIE S.A.,  ,  ul. Podmiejska 2 ,  78-500 ,  DRAWSKO-POMORSKIE,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35620,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35620,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50282,40
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część 2 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL-DRÓG DRAWSKOPOMORSKIE S.A.,  ,  ul. Podmiejska 2 ,  78-500 ,  DRAWSKO-POMORSKIE,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30479,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30 479,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43770,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.