eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Biskupiec: organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo
Numer ogłoszenia: 57027 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 3, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7152260, 7152513, faks 89 7152260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MOPS.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej, w ramach projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia, realizowanego w gminie Biskupiec przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek na wszytkie części za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży potwierdzony za zgodność z oryginałem wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawanych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) dla części I: jednym wykładowcą ( wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, socjologia, tytuł trenera grupowego umiejętności psychologicznych ) z minimum 2 letnim doświadczeniem w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym 2) dla części II: jednym doradcą-ekspertem ( wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencja doradcy zawodowego) oraz minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 3) dla części III: jednym ekspertem-wykładowcą ( wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym), 4) dla części IV: jednym wykładowcą-z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w sektorze ekonomii społecznej z załączeniem dokumentów, certyfikatów potwierdzających specjalistyczną wiedzę w zakresie ekonomii społecznej dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 5) dla części V: jednym terapeutą zajęciowy z uprawnieniami do prawidłowego wykonania zadania oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym. 6) dla części VI: jednym fizjoterapeutą z uprawnieniami do prawidłowego wykonania zadania oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym. 7) Od części VII do IX włącznie: minimum jednym opiekunem oraz kadrą z wykształceniem i przygotowaniem kierunkowym w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach-warsztatach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających 1.niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. 2.zmiana terminu realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://barczewo.bip.net.pl/?c=220
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3 Tel.: 89 715 25 13, fax: 89 715 22 60.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3 pokój nr 2-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia, realizowany w Gminie BIskupiec w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.