eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tworóg › "ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05



Ogłoszenie nr 570152-N-2020 z dnia 2020-08-05 r.

Urząd Gminy w Tworogu: "ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach: PROJEKTU RPSL.11.01.04-IZ.01-24-255/18 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego uczniów z terenu Gminy Tworóg" Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 OŚ PRIORYTETOWA XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego DZIAŁANIE 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego PODDZIAŁANIE 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego na podstawie umowy zawartej między Województwem Śląskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Śląskiego pełniącym rolę "Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020" a Gminą Tworóg.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tworogu, krajowy numer identyfikacyjny 54522500000000, ul. ul. Zamkowa  16 , 42-690  Tworóg, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 493, , e-mail gospodarka@ug.tworog.pl, , faks 322 857 414.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5604
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5604


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5604


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI"
Numer referencyjny: Grp.I.271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsce i w Boruszowicach (I, II, III CZĘŚCI). Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dla wyspecyfikowanych pomocy podane parametry są wartościami minimalnymi, każda pomoc o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Do każdej pomocy muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, dokument gwarancyjny, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem - jeżeli dotyczy i sterownikami dodawanymi do sprzętu - jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przeznaczenia i funkcjonalności (spełnienie funkcji do których pomoc/wyposażenie jest przeznaczone i sposobu korzystania z pomocy/wyposażenia) i parametrów użytkowych. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, iż ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z zaleceniami programowymi lub zaleceniami poradni pedagogiczno - psychologicznych Zamawiającemu zależy na zachowaniu ww. specyfiki. W przypadkach wyżej opisanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadające to samo przeznaczenie i funkcjonalność oraz służące osiągnięciu opisanych rezultatów (odpowiednio). Wykonawca, który złożył ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zamówienie winno być dostarczone do poniżej wyszczególnionych obiektów w zakresie zgodnym z podziałem opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: - SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W TWOROGU, 42-690 Tworóg, ul. Szkolna 15, NIP: 6452221613, REGON: 000271503, tel. 32 285 73 69, www.sptworog.pl - ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W BORUSZOWICACH, 42-690 Boruszowice, ul. Szkolna 2, NIP: 6452221518, REGON: 001199104, tel. 32 284 78 44, www.spboruszowice.pl - ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W WOJSCE, 42-690 Wojska, ul. Szkolna 12, NIP: 6452406028, REGON: 240415264, tel. 32 285 75 27, www.wojskazsp.edupage.org Faktury wystawione w ramach realizacji niniejszego zamówienia jako odbiorcę winny zawierać powyższe podmioty, zgodnie z dostarczoną częścią zamówieniach.

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 15
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia dla każdej z części (niezależnie od tego o ile części Wykonawca się ubiega i na ile części zostanie zawarta umowa): zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy jednak nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 3.2 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa 3.2.1. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalające mu na realizację zamówienia - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.3. Zdolność techniczna lub zawodowa 3.3.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: dla Części nr 1, 2 i 3: co najmniej jedną dostawy dla podmiotu dotyczącą pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż: dla części 1 - 20.000 zł brutto dla części 2 - 20.000 zł brutto dla części 3 - 10. 000 zł brutto UWAGA W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, wartość spełnienia warunku udziału w postępowaniu podlega sumowaniu - przykładowo, dla ubiegając się o udzielenie zamówienia na części I i II Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę dla podmiotu dotyczące pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto (20.000 zł + 20.000 zł) 3.3.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3.3.3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje następującym zasobem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi) dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 2 i 3 części XV - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do siwz (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 niniejszej części siwz), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 5.1. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1 - nie dotyczy. 5.2. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.2: - nie dotyczy. 5.3. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.3: a) Dla Części nr 1, 2 i 3: wykazu dostaw wykonywanych/wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do siwz (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1). UWAGA! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania (pkt 2 niniejszej części siwz), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 6.1. w celu braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 2.2.1. siwz: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 niniejszej części siwz), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 5.1. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1 - nie dotyczy. 5.2. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.2: - nie dotyczy. 5.3. w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.3: a) Dla Części nr 1, 2 i 3: wykazu dostaw wykonywanych/wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do siwz (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1). UWAGA! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w celu spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą "Opis oferowanych pomocy wraz z cennikiem", sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do siwz.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
XXIX. INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY I JEJ ZAWARCIA 1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 5. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 6. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I. Zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa dotyczy następujących pomocy dydaktycznych: karta pracy wyd.Harmonia, poznajemy emocje - karty pracy, myślę, rozwiązuje, wiem-literatura, gry dydaktyczne do zajęć rewalidacyjnych, gry logopedyczne - łamańce językowe, lustro, karty pracy do diagnozy psychologicznej - wyrażamy emocje. Dostawa dotyczy Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dla wyspecyfikowanych pomocy podane parametry są wartościami minimalnymi, każda pomoc o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Do każdej pomocy muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, dokument gwarancyjny, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem - jeżeli dotyczy i sterownikami dodawanymi do sprzętu - jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przeznaczenia i funkcjonalności (spełnienie funkcji do których pomoc/wyposażenie jest przeznaczone i sposobu korzystania z pomocy/wyposażenia) i parametrów użytkowych. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, iż ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z zaleceniami programowymi lub zaleceniami poradni pedagogiczno - psychologicznych Zamawiającemu zależy na zachowaniu ww. specyfiki. W przypadkach wyżej opisanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadające to samo przeznaczenie i funkcjonalność oraz służące osiągnięciu opisanych rezultatów (odpowiednio). Wykonawca, który złożył ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla każdej z części (niezależnie od tego o ile części Wykonawca się ubiega i na ile części zostanie zawarta umowa): zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy jednak nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. 3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.


Część nr: 2Nazwa: Część II. Zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Boruszowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa dotyczy pomocy dydaktycznych: Nowe historyjki społeczne Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony. Rok wydania 2014 + CD Ponad 150 historyjek. Nazwa pomocy dydaktycznej 2. Biblioterapia w szkole podstawowej Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony. Nazwa pomocy dydaktycznej 3. A kiedy - opowiadania Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony, liczba stron: 144, wyd. 2019 r. Nazwa pomocy dydaktycznej 4. Myślę, czytam, piszę Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw zawiera: 1 planszę, 45 elementów obrazkowych (czarno-białych),45 etykietek opisowych, opis przykładowych ćwiczeń. Nazwa pomocy dydaktycznej 5. Bajkoterapia - bajki pomagajki Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa twarda, 240 stron. Nazwa pomocy dydaktycznej 6. Dixit - gra edukacyjna Ilość sztuk: 3 Parametry: Gra planszowa zawiera: - 1 planszę z torem punktacji, - 84 karty, - 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, - 6 drewnianych króliczków. Gra zapakowana w tekturowe pudełko. Nazwa pomocy dydaktycznej 7. Arteterapia Ilość sztuk: 1 Parametry: Książka w twardej oprawie, format B5, 576 stron. Nazwa pomocy dydaktycznej 8. Farby do malowania palcami Ilość sztuk: 10 Parametry: Zestaw zawiera 4 kolory, gęste, łatwozmywalne, pojemność jednej farby min. 30 ml. Nazwa pomocy dydaktycznej 9. Pakiet sensoryczny Ilość sztuk: 1 Parametry: Pakiet zawiera: - sensoryczne piłeczki świecące, - klepsydra sensoryczna, - puszki dźwiękowe, - młynek - pozytywka, - dzwonki z rączką, - kastaniety z rączką, - ocena, - dotykowa loteryjka, - dotykowa układanka, - fakturowa opaska z kulką, - świecąca tęczowa piłeczka, - piłeczka pajączek duża, - zestaw sensorycznych piłeczek, - fakturowe kwadraty - zestaw podstawowy, - mata z kieszeniami do samodzielnego wypełnienia, - woreczki do maty z kieszeniami - 3 szt, - kładka, - mozaika w drewnianym pudełku, - odgłosy przyrody - zgadywanki obrazkowo - dźwiękowe, - dysk sensoryczny do balansowania, - poznajemy dźwięki, - piłka sensoryczna 75 cm, - pojemnik mieszczący wszystkie elementy pakietu. Nazwa pomocy dydaktycznej 10. Szpilkowa mozaika Ilość sztuk: 5 Parametry: Mozaika wykonana z tworzywa sztucznego, wymiary min. 12,5 x 9,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 11. Klocki canoe - pamięć Ilość sztuk: 3 Parametry: Zestaw składa się z 60 sześciennych drewnianych klocków w kolorach czarnym i białym z nadrukowanymi wzorami geometrycznymi (koło, kwadrat, krzyżyk, iks), zestaw zawiera 31 plansz. Opakowanie z trwałego tworzywa np. sklejka, drewno, tworzywo sztuczne. Nazwa pomocy dydaktycznej 12. Zestaw instrumentów do badania słuchu Ilość sztuk: 1 Parametry: Testy służące do oceny słuchu fonemowego dla dzieci od 3 r.ż. Nazwa pomocy dydaktycznej 13. Arteterapia Ilość sztuk: 2 Parametry: Zestaw zawiera: - wkład z papieru rysunkowego - A4, - wkład z rysunkowego papieru kolorowego A4, - papier wycinankowy nabłyszczany A3, - brystol A3, - brystol mix A4, - folie piankowe, - klej, - kredki świecowe 12 kolorów, - kredki ołówkowe 12 kolorów, - plastelina mix 12 kolorów, - tempery 6 kolorów, - beżowa tektura falista, - bibuła karbowana mix, - papier beżowy, - tektura falista, kolorowa A4, - ołówki trójkątne. Nazwa pomocy dydaktycznej 14. Karty do terapii z Autyzmem Ilość sztuk: 1 Parametry: Wymiary pudełka z kartami:23,4 x 15,3 x 6,4 cm. Pakiet zawiera: - zestaw 90 kart o wym. 21,6 x 14 cm, - książeczka w języku polskim. Dla dzieci od 5 do 11 lat. Nazwa pomocy dydaktycznej 15. Porozmawiajmy o twoim dniu Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw kart ukazujących dzieci w czasie wykonywania różnych, codziennych czynności. 46 zdjęć o wym. 15 x 10 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 16. Karty do ćwiczeń komunikacyjnych Ilość sztuk: 1 Parametry: Karty do ćwiczeń rozwijających umiejętności komunikacyjne, obserwacyjne, logiczne myślenie. Zestaw zawiera: 260 kart o wym. 14 x 11 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 17. Kredki trzy w jednym I Ilość sztuk: 5 Parametry: Kredka, kredka akwarelowa i woskowa w jednym, grafit XXL, odporne na złamanie. Nazwa pomocy dydaktycznej 18. Szczęśliwy świat tworzenia Ilość sztuk: 1 Parametry: Książka do arteterapii, rok wydania 2014 Nazwa pomocy dydaktycznej 19. Dlaczego to niemożliwe Ilość sztuk: 1 Parametry: Książka z ćwiczeniami rozwijającymi zdolność logicznego myślenia. Zawiera 57 zdjęć. Fotografie dla dzieci oraz pytania i polecenia dla nauczyciela. Nazwa pomocy dydaktycznej 20. Ludzie i emocje Ilość sztuk: 1 Parametry: Pakiet zdjęć do ćwiczeń językowych. Całość umieszczona w trwałym, kartonowym pudełku. - 90 zdjęć o wymiarach 14 x 21,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 21. Papier do zajęć gr Ilość sztuk: 3 Parametry: Pakiet zawiera 500 arkuszy w 25 kolorach, format A4, 130g/m2. Nazwa pomocy dydaktycznej 22. Bloki techniczne białe Ilość sztuk: 5 Parametry: Format A3, 10 szt. po 10 kartek w paczce. Nazwa pomocy dydaktycznej 23. Bloki techniczne czarne Ilość sztuk: 4 Parametry: Format A4, 10 szt. po 10 kartek w paczce. Nazwa pomocy dydaktycznej 24. Brystol kolorowy Ilość sztuk: 4 Parametry: Format A4, 250 arkuszy w 25 kolorach, 300g/m2. Nazwa pomocy dydaktycznej 25. Tablica magnetyczna mozaika Ilość sztuk: 1 Parametry: Układanka zawiera magnetyczne kostki w 8 kolorach. Elementy znajdują się w plastikowej walizeczce. Nazwa pomocy dydaktycznej 26. Znaki drogowe zestaw I i II Ilość sztuk: 2 Parametry: Zestaw znaków drogowych umieszczonych na stabilnej podstawie ze sklejki o gr. 18 mm. Tarcza wykonana z płyty pcv z trwałym nadrukiem. Nazwa pomocy dydaktycznej 27. Znaki drogowe Ilość sztuk: 2 Parametry: Wysokość 160 cm, średnica tarczy - 28 cm, rozpiętość stojaka 35 cm, kolor słupka i podstawy - biały, wykonanie - materiał PCV. Nazwa pomocy dydaktycznej 28. System słoneczny Ilość sztuk: 1 Parametry: Wymiary 425 x 311 - 112 Nazwa pomocy dydaktycznej 29. Zbuduj układ słoneczny Ilość sztuk: 5 Parametry: Wymiary opakowania: 27 x 20 x 6 cm Nazwa pomocy dydaktycznej 30. Stojak na plansze Ilość sztuk: 1 Parametry: Metalowy wieszak na plansze. Podstawa jezdna posiada 2 kółka z hamulcem. Wieszak posiada 15 haczyków. Wym: 90 x 50 x 123 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 31. Litery pisane Ilość sztuk: 1 Parametry: Małe litery pisane polskie - zestaw 154 szt o wym.: małe - 5 cm, wysokie - 10 cm., w pudełku o wym.: 57 x 39 x 3,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 32. Układanie wyrazów Ilość sztuk: 1 Parametry: Gra dla 4 osób, opakowanie zawiera: planszę, 100 płytek z literami, cztery stojaki, sakiewkę na litery, instrukcję. Nazwa pomocy dydaktycznej 33. Układy - wyrazy Ilość sztuk: 5 Parametry: Zestaw 136 kartoników o wym: 3,5 x 11,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 34. Zestaw plansz Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw zawiera 9 arkuszy z 31 wzorami o różnym stopniu trudności, format A4. Nazwa pomocy dydaktycznej 35. Magnetyczne kieszenie Ilość sztuk: 1 Parametry: 5 szt. w opakowaniu, format A4. Nazwa pomocy dydaktycznej 36. Liczydło Ilość sztuk: 10 Parametry: Drewniane liczydło ze stabilną, składaną podstawą, zawiera 100 kolorowych korali (10 x 10), szerokość 200 mm, wysokość 260 mm. Nazwa pomocy dydaktycznej 37. Klocki drewniane - nauka liczenia Ilość sztuk: 3 Parametry: Zestaw ułatwiający dziecku naukę tabliczki mnożenia. Drewniana ramka zawiera 100 różnokolorowych drewnianych kostek. Nazwa pomocy dydaktycznej 38. Waga szalkowa - metalowa Ilość sztuk: 1 Parametry: Posiada tradycyjne szalki i odważniki ( 2 x 200g, 100 g, 50 g, 2 x 20 g, 10 g). Wymiary: 25,5 x 14,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 39. Zegar demonstracyjny Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw zawiera: - 2 nadmuchiwane kostki, - winylowa mata o wym. 137 x 137 cm. - 4 kostki o boku 13 cm, - 20 kart, - instrukcja. Nazwa pomocy dydaktycznej 40. Modelina/ plastelina Ilość sztuk: 5 Parametry: Zestaw zawiera 12 kolorów po 15 sztuk. Nazwa pomocy dydaktycznej 41. Ciastopaka Ilość sztuk: 2 Parametry: Masa plastyczna w 24 kubeczkach z akcesoriami. Nazwa pomocy dydaktycznej 42. Duże liczydło stojące Ilość sztuk: 2 Parametry: Szerokość: 85 cm, wysokość: 120 cm, głębokość po rozłożeniu: 36 cm, waga liczydła: 7 kg, średnica kulek: 6 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 43. Papier biały Ilość sztuk: 1 Parametry: Wieszak z papierem białym na rolce, wykonany ze sklejki lakierowanej, o gr. 18 mm, wymiary: 68 cm x 30 cm x 12 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 44. Papiero kolorowy / ksero Ilość sztuk: 1 Parametry: Opakowanie zbiorcze: kolorowy mix, format A4. Nazwa pomocy dydaktycznej 45. Dziurkacze I Ilość sztuk: 6 Parametry: Wielkość motywu - 1,7 cm (anioł, choinka, korona, ptaszek) Nazwa pomocy dydaktycznej 46. Dziurkacze II Ilość sztuk: 6 Parametry: Wielkość motywu - 2,5 cm (zwierzęta). Nazwa pomocy dydaktycznej 47. Dziurkacz Jumbo - max Ilość sztuk: 2 Parametry: Wielkość motywu - 7,5 cm (renifer, serce). Nazwa pomocy dydaktycznej 48. Dziurkacz jumbo max Ilość sztuk: 4 Parametry: Wielkość motywu - 5 cm (motyl, gwiazda). Nazwa pomocy dydaktycznej 49. Nożyczki Ilość sztuk: 2 Parametry: Zestaw nożyczek szkolnych - 32 sztuki w plastikowej oprawie. Nazwa pomocy dydaktycznej 50. Kuleczki Ilość sztuk: 5 Parametry: Piankowe kuleczki w 6 kolorach, wym. 7 x 10 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 51. Kredki grove triple one, trzy w jednym II Ilość sztuk: 20 Parametry: Akwarela, ołówkowa i woskowa w jednym, rozpuszczalna w wodzie, trójkątna o wymiarach: 12 x 1,5 cm, śr. rysika - 1 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 52. Zeszyty w kratkę Ilość sztuk: 50 Parametry: A5, 60 kartek. Nazwa pomocy dydaktycznej 53. Bloki techniczne Ilość sztuk: 20 Parametry: A3 białe, 10 kartek, gramatura 150g/m 2, okładka kartonowa. Nazwa pomocy dydaktycznej 54. Zestaw kształtów origami Ilość sztuk: 40 Parametry: Mix 30 kolorów, 300 szt., śr. 30 mm. Nazwa pomocy dydaktycznej 55. Kleje Ilość sztuk: 50 Parametry: Standardowy, uniwersalny, w sztyfcie o poj. 8g. Nazwa pomocy dydaktycznej 56. Układanie wyrazów Ilość sztuk: 1 Parametry: Gra dla 4 osób, opakowanie zawiera: planszę, 100 płytek z literami, cztery stojaki, sakiewka na litery, instrukcja. Nazwa pomocy dydaktycznej 57. Zestaw dla nauczyciela. Wyd Person Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw do Repetytorium ósmoklasisty, zawiera: książkę ucznia z kodem do eDysku, zeszyt ćwiczeń, książkę dla nauczyciela z DVD, Class CD, kod do Active Teach. Nazwa pomocy dydaktycznej 58. Repetytorium ósmoklasisty z języka angielskiego wyd. Person Ilość sztuk: 16 Parametry: Zestaw: książka ucznia i zeszyt ćwiczeń. Nazwa pomocy dydaktycznej 59. Skrzynka skarbów Ilość sztuk: 2 Parametry: Skrzynka wykonana z lakierowanej sklejki, wyposażona w otwory z rękawami, przez które można wkładać ręce, średnica otworów 9 cm. Wymiary min. 50 cm x 30 cm x 20 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 60. Laptop z oprogramowaniem Ilość sztuk: 1 Parametry: Parametry: pamięć 8 GB, typ ekranu matowy, procesor 4 rdzeniowy, dysk SSD M.2 256 GB (preferowany PCle), przekątna 15,6", wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera internetowa, złącza USB 4 szt, HDMI - 1 szt, czytnik kart pamięci microSD - 1 szt, bateria litowo - jonowa, dotykowy touchpad, zasilacz, zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10. Oprogramowanie Office 365 (z możliwością instalacji i pracy bez internetu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
TERMIN DOSTAWY40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. 3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. Termin realizacji zamówienia dla każdej z części (niezależnie od tego o ile części Wykonawca się ubiega i na ile części zostanie zawarta umowa): zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy jednak nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.


Część nr: 3Nazwa: Część III. Zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wojsce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa pomocy dydaktycznej 1. Nowe historyjki społeczne - książka Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony. Rok wydania 2014 + CD Ponad 150 historyjek. Nazwa pomocy dydaktycznej 2. Biblioterapia w szkole podstawowej pomoce metodyczne Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony. Nazwa pomocy dydaktycznej 3. A kiedy - opowiadania biblioterapeutyczne Ilość sztuk: 1 Parametry: Oprawa miękka, kolorowe strony, liczba stron: 144, wyd. 2019 r. Nazwa pomocy dydaktycznej 4. Myślę, czytam, piszę - pakiet edukacyjny Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw zawiera: 1 planszę, 45 elementów obrazkowych (czarno-białych),45 etykietek opisowych, opis przykładowych ćwiczeń. Nazwa pomocy dydaktycznej 5. Dixit - gra edukacyjna Ilość sztuk: 3 Parametry: Gra planszowa zawiera: - 1 planszę z torem punktacji, - 84 karty, - 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, - 6 drewnianych króliczków. Gra zapakowana w tekturowe pudełko. Nazwa pomocy dydaktycznej 6. Farby do malowania palcami Ilość sztuk: 10 Parametry: Zestaw zawiera 4 kolory, gęste, łatwozmywalne, pojemność jednej farby min. 30 ml. Nazwa pomocy dydaktycznej 7. Pomoce do ćwiczeń równowagi. Pakiet sensoryczny Ilość sztuk: 1 Parametry: Pakiet zawiera: - sensoryczne piłeczki świecące, - klepsydra sensoryczna, - puszki dźwiękowe, - młynek - pozytywka, - dzwonki z rączką, - kastaniety z rączką, - ocena, - dotykowa loteryjka, - dotykowa układanka, - fakturowa opaska z kulką, - świecąca tęczowa piłeczka, - piłeczka pajączek duża, - zestaw sensorycznych piłeczek, - fakturowe kwadraty - zestaw podstawowy, - mata z kieszeniami do samodzielnego wypełnienia, - woreczki do maty z kieszeniami - 3 szt, - kładka, - mozaika w drewnianym pudełku, - odgłosy przyrody - zgadywanki obrazkowo - dźwiękowe, - dysk sensoryczny do balansowania, - poznajemy dźwięki, - piłka sensoryczna 75 cm, - pojemnik mieszczący wszystkie elementy pakietu. Nazwa pomocy dydaktycznej 8. Szpikowa mozaika Ilość sztuk: 5 Parametry: Mozaika wykonana z tworzywa sztucznego, wymiary min. 12,5 x 9,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 9. Klocki canoe - pamięć Ilość sztuk: 3 Parametry: Zestaw składa się z 60 sześciennych drewnianych klocków w kolorach czarnym i białym z nadrukowanymi wzorami geometrycznymi (koło, kwadrat, krzyżyk, iks), zestaw zawiera 31 plansz. Opakowanie z trwałego tworzywa np. sklejka, drewno, tworzywo sztuczne. Nazwa pomocy dydaktycznej 10. Zestaw instrumentów do badania słuchu fonemowego Ilość sztuk: 1 Parametry: Testy służące do oceny słuchu fonemowego dla dzieci od 3 r.ż. Nazwa pomocy dydaktycznej 11. Arteterapia w teorii i praktyce - niezbędnik plastyczny Ilość sztuk: 2 Parametry: Zestaw zawiera: - wkład z papieru rysunkowego - A4, - wkład z rysunkowego papieru kolorowego A4, - papier wycinankowy nabłyszczany A3, - brystol A3, - brystol mix A4, - folie piankowe, - klej, - kredki świecowe 12 kolorów, - kredki ołówkowe 12 kolorów, - plastelina mix 12 kolorów, - tempery 6 kolorów, - beżowa tektura falista, - bibuła karbowana mix, - papier beżowy, - tektura falista, kolorowa A4, - ołówki trójkątne. Nazwa pomocy dydaktycznej 12. Karty do terapii z autyzmem i zespołem Aspergera Ilość sztuk: 1 Parametry: Wymiary pudełka z kartami:23,4 x 15,3 x 6,4 cm. Pakiet zawiera: - zestaw 90 kart o wym. 21,6 x 14 cm, - książeczka w języku polskim. Dla dzieci od 5 do 11 lat. Nazwa pomocy dydaktycznej 13. Porozmawiajmy o twoim dniu - karty Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw kart ukazujących dzieci w czasie wykonywania różnych, codziennych czynności. 46 zdjęć o wym. 15 x 10 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 14. Karty do ćwiczeń komunikacyjnych Ilość sztuk: 1 Parametry: Karty do ćwiczeń rozwijających umiejętności komunikacyjne, obserwacyjne, logiczne myślenie. Zestaw zawiera: 260 kart o wym. 14 x 11 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 15. Kredki trzy w jednym Ilość sztuk: 5 Parametry: Kredka, kredka akwarelowa i woskowa w jednym, grafit XXL, odporne na złamanie. Nazwa pomocy dydaktycznej 16. Arteterapia. Szczęśliwy świat tworzenia Ilość sztuk: 1 Parametry: Książka do arteterapii, rok wydania 2014 Nazwa pomocy dydaktycznej 17. Dlaczego to niemożliwe. Ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia Ilość sztuk: 1 Parametry: Książka z ćwiczeniami rozwijającymi zdolność logicznego myślenia. Zawiera 57 zdjęć. Fotografie dla dzieci oraz pytania i polecenia dla nauczyciela. Nazwa pomocy dydaktycznej 18. Ludzie i emocje - pakiet zdjęć Ilość sztuk: 1 Parametry: Pakiet zdjęć do ćwiczeń językowych. Całość umieszczona w trwałym, kartonowym pudełku. - 90 zdjęć o wymiarach 14 x 21,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 19. Papier do zajęć grupowych Ilość sztuk: 3 Parametry: Pakiet zawiera 500 arkuszy w 25 kolorach, format A4, 130g/m2. Nazwa pomocy dydaktycznej 20. Znaki drogowe zestaw I i II Ilość sztuk: 2 Parametry: Zestaw znaków drogowych umieszczonych na stabilnej podstawie ze sklejki o gr. 18 mm. Tarcza wykonana z płyty pcv z trwałym nadrukiem. Nazwa pomocy dydaktycznej 21. Znaki drogowe Ilość sztuk: 2 Parametry: Wysokość 160 cm, średnica tarczy - 28 cm, rozpiętość stojaka 35 cm, kolor słupka i podstawy - biały, wykonanie - materiał PCV. Nazwa pomocy dydaktycznej 22. System słoneczny Ilość sztuk: 1 Parametry: Wymiary 425 x 311 - 112 Nazwa pomocy dydaktycznej 23. Zbuduj układ słoneczny Ilość sztuk: 5 Parametry: Wymiary opakowania: 27 x 20 x 6 cm Nazwa pomocy dydaktycznej 24. Gry logopedyczne - łamańce językowe Ilość sztuk: 10 Parametry: Gra zawiera: - 108 żetonów, - sakiewkę, - instrukcję. Gra służy do ćwiczenia słuchu fonematycznego, ćwiczeń: dźwiękonaśladowczych, warg, języka, żuchwy, policzków, podniebienia miękkiego, pierścienia zwierającego gardło, pionizacji języka, prawidłowego połykania, rozciągających wędzidełko podjęzykowe, oddechowych, dykcyjnych, emisyjnych oraz dowolnie wymyślonych przez dziecko. Nazwa pomocy dydaktycznej 25. Lustro Ilość sztuk: 1 Parametry: Bezpieczne lustro, o powierzchni min. 24 x 13 cm, oprawione w miękką piankę, z wygodnych uchwytem, wymiar lusterka wraz z oprawą min.: 45 (szerokość) x 24 (wysokość) x 3 cm (grubość) Nazwa pomocy dydaktycznej 26. Układanie wyrazów Ilość sztuk: 1 Parametry: Gra dla 4 osób, opakowanie zawiera: planszę, 100 płytek z literami, cztery stojaki, sakiewkę na litery, instrukcję. Nazwa pomocy dydaktycznej 27. Układy - wyrazy Ilość sztuk: 5 Parametry: Zestaw 136 kartoników o wym: 3,5 x 11,5 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 28. Zestaw plansz literowo - obrazkowych Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw zawiera 9 arkuszy z 31 wzorami o różnym stopniu trudności, format A4. Nazwa pomocy dydaktycznej 29. Magnetyczne kieszenie Ilość sztuk: 1 Parametry: 5 szt. w opakowaniu, format A4. Nazwa pomocy dydaktycznej 30. Liczydło Ilość sztuk: 10 Parametry: Drewniane liczydło ze stabilną, składaną podstawą, zawiera 100 kolorowych korali (10 x 10), szerokość 200 mm, wysokość 260 mm. Nazwa pomocy dydaktycznej 31. Klocki drewniane - nauka liczenia Ilość sztuk: 3 Parametry: Zestaw ułatwiający dziecku naukę tabliczki mnożenia. Drewniana ramka zawiera 100 różnokolorowych drewnianych kostek. Nazwa pomocy dydaktycznej 32. Dziurkacz Jumbo - max Ilość sztuk: 2 Parametry: Wielkość motywu - 7,5 cm (renifer, serce). Nazwa pomocy dydaktycznej 33. Dziurkacz Jumbo - max Ilość sztuk: 4 Parametry: Wielkość motywu - 5 cm (motyl, gwiazda). Nazwa pomocy dydaktycznej 34. Nożyczki szkolne i stojak Ilość sztuk: 24 Parametry: Zestaw nożyczek szkolnych - 32 sztuki w plastikowej oprawie. Nazwa pomocy dydaktycznej 35. Kuleczki - masa piankowa Ilość sztuk: 5 Parametry: Piankowe kuleczki w 6 kolorach, wym. 7 x 10 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 36. Kredki grove triple one, trzy w jednym Ilość sztuk: 20 Parametry: Akwarela, ołówkowa i woskowa w jednym, rozpuszczalna w wodzie, trójkątna o wymiarach: 12 x 1,5 cm, śr. rysika - 1 cm. Nazwa pomocy dydaktycznej 37. Układanie wyrazów Ilość sztuk: 1 Parametry: Gra dla 4 osób, opakowanie zawiera: planszę, 100 płytek z literami, cztery stojaki, sakiewka na litery, instrukcja. Nazwa pomocy dydaktycznej 38. Zestaw dla nauczyciela Wyd. Person Ilość sztuk: 1 Parametry: Zestaw do Repetytorium ósmoklasisty, zawiera: książkę ucznia z kodem do eDysku, zeszyt ćwiczeń, książkę dla nauczyciela z DVD, Class CD, kod do Active Teach. Nazwa pomocy dydaktycznej 39. Skrzynka skarbów Ilość sztuk: 2 Parametry: Skrzynka wykonana z lakierowanej sklejki, wyposażona w otwory z rękawami, przez które można wkładać ręce, średnica otworów 9 cm. Wymiary min. 50 cm x 30 cm x 20 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla każdej z części (niezależnie od tego o ile części Wykonawca się ubiega i na ile części zostanie zawarta umowa): zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy jednak nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. 3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.