eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › nadzór nad realizacją Zadań -Inżynier



Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56994

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jastrzębie-Zdrój: nadzór nad realizacją Zadań -Inżynier Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A., do kontaktów: Helena Darul, ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787701, fax 032 4787212, e-mail: darulh@jzwik.com.pl, www.jzwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór nad realizacją Zadań -Inżynier. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa, jaką jest Nadzór nad realizacją Zadań - Inżynier (pełnienie funkcji Inżyniera według Warunków Kontraktu FIDIC oraz nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim prawem budowlanym) podczas realizacji Przedsięwzięcia "Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów". Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w punkcie II.2.1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jastrzębie Zdrój. Kod NUTS: *3.24.45.67. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi: Nadzór nad realizacją Zadań - Inżynier podczas realizacji Przedsięwzięcia "Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana, Godów". Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera według Warunków Kontraktu FIDIC na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem ("żółta książka") oraz nadzoru inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym w odniesieniu do 4 Umów z Wykonawcą na budowę z projektowaniem: 1. Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój, 2. Rozbudowa i Likwidacja oczyszczalni ścieków w Jastrzębiu Zdroju, Mszanie i Godowie, 3. Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Mszana, 4. Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Godów. Zadaniem Inżyniera będzie również realizacja działań informacyjnych i marketingowych niezbędnych do prawidłowej oceny, przez Instytucje Zarządzające i Komisję Europejską, realizowanego Projektu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokość wadium: 120 000 PLN. Wadium zostanie wniesione wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 84 % wartości zamówienia - Zamawiający - 16 % wartości zamówienia. Płatności dla Wykonawcy będą realizowane kwartalnie. - Płatności przejściowe, płatne co kwartał, zostaną wypłacone w ciągu 60 dni od daty otrzymania przez Klienta faktury przejściowej. Inżynier ma prawo do wystawienia faktury przejściowej po zatwierdzeniu przez Klienta Raportu Przejściowego - Płatność końcowa, faktura końcowa zostanie zapłacona w ciągu 60 dni od daty otrzymania jej przez Klienta. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie zatwierdzenie przez Klienta Sprawozdania Końcowego oraz Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie Konsorcjum w drodze umowy cywilnej. Partnerzy składający wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póź. zm.), który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, obejmujące podejmowanie decyzji wiążących wykonawcę (wszystkich Partnerów razem) i każdego z Partnerów. Umocowanie może wynikać z treści porozumienia zawartego przez Partnerów i dołączonego do wniosku. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów. Z treści pełnomocnictwa, powinno jednoznacznie wynikać: jakiego postępowania dotyczy, treść musi identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego wspólnie wykonawcę - Pełnomocnika. Dokument Pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego wykonawcę - Pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winni spełnić wszystkie wymienione w niniejszym punkcie warunki. Brak spełnienia któregokolwiek z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177). 2) Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 15 pracowników, b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 2 osób, c) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a) Kierownika Zespołu / Inżyniera Rezydenta - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne budowlane lub sanitarne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia przy koordynacji i zarządzaniu robotami przy przedsięwzięciach z zakresu inżynierii lądowej lub wodnej - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy (nadzór nad realizacją robót) przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty związane z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000 PLN, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, - przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, - od Inżyniera Rezydenta wymaga się zatrudnienia na pełnym etacie. b) Specjalistę ds. rozliczeń - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - znajomość rozliczania przedsięwzięć finansowanych ze środków UE, - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi w zakresie rozliczania przedsięwzięć przynajmniej przy jednym kontrakcie na roboty związane z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, którego łączna wartość netto (bez podatku VAT) wynosiła ponad 20 000 000 PLN, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, c) Głównego Specjalistę Sanitarnego - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne sanitarne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych i instalacji sanitarnych w obiektach oraz oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego, przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków, którego łączna wartość netto (bez podatku VAT) wynosiła powyżej 15 000 000 PLN, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane przed 1994r, - przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, d) Specjalistę w branży drogowej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie budowy dróg i autostrad, - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego, przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie budowy dróg lub autostrad, którego łączna wartość netto (bez podatku VAT) wynosiła powyżej 10 000 000 PLN, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane przed 1994r, - przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, e) Specjalistę Elektryka/Automatyka - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne elektryczne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót elektrycznych oraz robót związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i automatyką, - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego wykonania instalacji elektrycznej lub sterownia automatycznego, przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków, którego łączna wartość netto (bez podatku VAT) wynosiła powyżej 10 000 000 PLN, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane przed 1994r. - przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, f) Specjalistę konstrukcyjno-budowlanego - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne budowlane, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych obiektów gospodarki wodno-ściekowej lub oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, świadczył usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego obiektów budowlanych, przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, oczyszczalni ścieków lub instalacji sanitarnych, którego łączna wartość netto (bez podatku VAT) wynosiła powyżej 10 000 000 PLN, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane przed 1994r., - przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, d) w ciągu 3 ostatnich lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę Inżyniera (nadzór nad realizacją robót) dla kontraktów na roboty związane z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) robót powyżej 20 000 000 - PLN 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni obrót w kwocie minimum 2 000 000 PLN - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej wysokości równej 500 000 PLN 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa poniżej w pkt. III.2.1.1)1; 2; 3; 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa poniżej w pkt. III.2.1.1)1; 2; 3; 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie (personel kluczowy Inżyniera wymieniony w punkcie III.2.1.3) c), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wystawione przed terminem składania wniosku. Dokumenty te obejmują: - kopie posiadanych uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)), że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 7. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 8. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Partnerzy wspólnie przedstawiają dokument jednoznacznie ustanawiający przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z pkt. III.1.3) niniejszego Ogłoszenia o Zamówieniu. 10. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a), którego treść winna zawierać wszystkie postanowienia pkt. III.1.3) niniejszego Ogłoszenia o Zamówieniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca osiągnął średni obrót w kwocie minimum 2 000 000 PLN - Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. W celu potwierdzenia warunku zgodnie z punktem III.2.1.4) b) Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3. W celu potwierdzenia warunku zgodnie z punktem III.2.1.4) c) Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca przeciętne zatrudnienie przez wykonawcę, co najmniej 15 pracowników. 2. Informacja na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca przeciętne zatrudnienie przez wykonawcę, co najmniej 2 pracowników na tych stanowiskach. 3. Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę, w ciągu 3 ostatnich lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu usług Inżyniera przy co najmniej 1 kontrakcie na roboty związane z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowe o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000 PLN, wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Wykaz, o którym mowa w niniejszym punkcie, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - nazwa zamówienia i miejsce jego wykonywania; - łączna wartość robót netto w PLN, których dotyczyła usługa Inżyniera - w przypadku podania wartości netto w Euro zostania ona przeliczona na PLN zgodnie z kursem podanym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów Dz. U. Nr 40, poz. 356), - zakres wykonywanych prac, - termin wykonywania prac: od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), - nazwa zamawiającego, adres, nr telefonu i nazwisko osoby do kontaktu; - w przypadku składania wniosku wspólnego należy podać nazwę partnera, który wykonywał zamówienie. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 3 powyżej, zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający wniosek w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, d) podpis Prezydenta, Wójta, Dyrektora, Zastępcy Dyrektora bądź Prezesa podmiotu wskazanego w pkt. b). 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1)1.3) c, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty: (życiorys, kopie uprawnień budowlanych, kopie zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia wymagane warunki. Życiorys, o którym mowa powyżej, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - imię i nazwisko osoby - data urodzenia - narodowość - wykształcenie - uczelnia/szkoła, z podaniem daty rozpoczęcia i zakończenia - uzyskany tytuł - kwalifikacje zawodowe - znajomość języków ( według skali od 1 do 5, gdzie 5 jest oceną najlepszą): i. polskiego: w piśmie: ......, w mowie: ......., ii. ........: w piśmie: ......, w mowie: ......., - obecny pracodawca (adres, nr telefonu i faksu) - obecnie zajmowane stanowisko (nazwa) - ilość lat na tym stanowisku - doświadczenie zawodowe: Należy opisać odpowiednie doświadczenie zawodowe w kolejności od ostatnio zajmowanych do najdawniej wykonywanych. Proszę wskazać szczególne informacje dotyczące osoby odpowiednie dla przewidzianego dla niego zakresu prac. Doświadczenie należy podać w następującym układzie: i. Okres od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), ii. Miejsce (kraj i miejscowość) iii. Zatrudniający (nazwa) iv. Stanowisko v. Wykonane projekty/przedsięwzięcia vi. Nabyte doświadczenie i kwalifikacje 6. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Inżyniera Rezydenta w ciągu 3 ostatnich lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej jednej usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy przy robotach związanych z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, gdzie: - łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa, wynosiła powyżej 20 000 000,- PLN, - usługa winna obejmować nadzór nad realizacją robót (Inżynier Rezydent) według warunków kontraktu FIDIC. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 7. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, przynajmniej jednej usługi związanej z rozliczaniem przedsięwzięcia związanego z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej gdzie: a) łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa wynosiła powyżej 20 000 000, - PLN b) usługa winna obejmować rozliczanie przedsięwzięcia wykonywanego według warunków kontraktu FIDIC, Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 8. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Głównego Specjalisty Sanitarnego w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej jednej usługi związanej ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy robotach w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków gdzie: a) łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa wynosiła powyżej 15 000 000, - PLN, b) usługa winna obejmować sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 9. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Specjalisty w branży drogowej w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej jednej usługi związanej ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy robotach w zakresie budowy dróg lub autostrad: a) łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa wynosiła powyżej 10 000 000, - PLN, b) usługa winna obejmować sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 10. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Specjalisty Elektryk/Automatyk w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej jednej usługi związanej ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu instalacji elektrycznej lub sterownia automatycznego przy kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków gdzie: a) łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa wynosiła powyżej 10 000 000, - PLN, b)usługa winna obejmować sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 11. Oświadczenie zawierające potwierdzenie wykonania przez osobę przewidzianą na stanowisko Specjalisty konstrukcyjno-budowlanego w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej jednej usługi związanej ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego obiektów budowlanych przy robotach w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków gdzie: a) łączna wartość netto (bez podatku VAT) robót, których dotyczyła usługa wynosiła powyżej 10 000 000,-PLN, b) usługa winna obejmować sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Niniejsze oświadczenie składa osoba, której ono dotyczy i potwierdzone jest czytelnym jej podpisem. 12. Oświadczenia, o których mowa powyżej w punktach 6, 7, 8, 9, 10 i 11 muszą zawierać następujące informacje: - nazwa zamówienia i miejsce jego wykonania, - łączną wartość netto (bez podatku VAT) robót w PLN - w przypadku podania wartości netto w Euro zostania ona przeliczona na PLN zgodnie z kursem podanym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów Dz. U. Nr 40, poz. 356), - zakres wykonywanych prac, - termin (od - do), - zamawiający (nazwa, adres, nr telefonu do kontaktu), - partner, którego dotyczy wykaz (w przypadku składania wniosku wspólnego), - uwagi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: wstępne ogłoszenie o planowanym zamówieniu. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 40 - 38620 z dnia 25.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 11:00; 37 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, "Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej dla mieszkańców gmin: Jastrzębie Zdrój, Mszana, Godów, ochrona zlewni rzek górnej Odry i Wisły" Nr: 2004/PL/16/C/PE/025 / Fundusz Spójność, umowa o dofinansowaniu nr 3104/2005/Wn 12/OW-ok-IS/D. 4) Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia warunków 1. Ocena zgodności wniosku z warunkami określonymi w ogłoszeniu przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie wykonawca zawarł w swoim wniosku z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 2. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność wniosku z wymaganiami niniejszego ogłoszenia. 3. Zamawiający dokona oceny każdego z wniosków metodą "spełnia - nie spełnia" i zaprosi do złożenia ofert wykonawców wyłonionych zgodnie z treścią punktów 4 - 6 poniżej. 4. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu w liczbie 5. Wraz z zaproszeniem do składania ofert wykonawcy otrzymają Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w poprzednim punkcie Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 6. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w pkt. 4, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wnioski zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny spełniania warunków i ich znaczenie: Warunek - Znaczenie procentowe - Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wykonawca 1.Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, związanych z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000,- PLN, przy których osoba proponowana na to stanowisko pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy. - 30% - 100 punktów 2. Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów na roboty związane z rozliczeniem robót budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000,- PLN, przy których osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń pełniła funkcję Specjalisty ds. Rozliczeń - 25% - 100 punktów 3. Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Głównego Specjalisty Sanitarnego posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów, przy których osoba proponowana na stanowisku Specjalisty Sanitarnego pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w danej specjalności, przy robotach w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 15 000 000,- PLN, - 20% - 100 punktów 4. Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Specjalisty w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów na roboty, w których osoba ta pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obiektów budowlanych przy robotach w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000,-PLN, - 5% - 100 punktów 5. Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Specjalisty w branży drogowej posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów na roboty w zakresie budowy dróg lub autostrad, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000,- PLN, przy których osoba proponowana na stanowisku Specjalisty w branży drogowej świadczyła usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - 5% - 100 punktów 6. Dysponowanie osobą przewidzianą na stanowisko Specjalisty Elektryk/Automatyk posiadającą doświadczenie - mierzone ilością kontraktów na roboty w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000 - PLN, przy których osoba proponowana na stanowisko Specjalisty Elektryk/Automatyk świadczyła usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonywaniu instalacji elektrycznej lub sterowni automatycznej przy danej robocie, - 5% - 100 punktów 7. - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi Inżyniera przy kontrakcie na budowę sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej mierzone - ilością potwierdzonych wykonań usługi Inżyniera zgodnie z procedurami FIDIC, każdy o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000 - PLN - 5% - 100 punktów 8. Wielkość średniego obrotu Wykonawcy za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - minimum 2 000 000 -PLN, - 2% - 100 punktów 9. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej - co najmniej 500 000 - PLN - 1% - 100 punktów 10. Posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000 PLN - 2% - 100 punktów -Ad.1. Za każdy projekt, realizowany w ciągu ostatnich 3 lat, liczony od daty ukazania się ogłoszenia, dotyczący budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej realizowany zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000,- PLN przy którym osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 6 i 7) - 10 punktów; -Ad.2. Za każdy projekt związany z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej realizowany w ciągu ostatnich 3 lat, liczony od daty ukazania się ogłoszenia, zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000,- PLN, przy którym osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń pełniła funkcję Specjalisty ds. Rozliczeń (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 8 i 9) - 10 punktów, Ad.3. Za każdą inwestycję, realizowaną w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia, w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków o łącznej wartości inwestycji netto (bez podatku VAT) powyżej 15 000 000,- PLN, przy której osoba proponowana budowy na stanowisko Głównego Specjalisty Sanitarnego pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 10 i 11) - 10 punktów, Ad. 4. Za każdą inwestycję, realizowaną w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia, w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków o łącznej wartości inwestycji netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000,- PLN, przy której osoba proponowana na stanowisko Specjalisty w branży konstrukcyjno-budowlanej świadczyła usługi nadzoru inwestorskiego (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 16 i 17) - 10 punktów, Ad.5. Za każdą inwestycję, realizowaną w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia, w zakresie budowy dróg lub autostrad o łącznej wartości inwestycji netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000,- PLN, przy której osoba proponowana na stanowisko Specjalisty w branży drogowej świadczyła usługi nadzoru inwestorskiego (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 12 i 13) - 10 punktów, Ad.6. Za każdą inwestycję, realizowaną w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia, w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej lub oczyszczalni ścieków o wartości inwestycji netto (bez podatku VAT) powyżej 10 000 000,- PLN, przy której osoba proponowana na stanowisko Specjalisty Elektryk/Automatyk świadczyła usługi nadzoru inwestorskiego (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). w punkcie 14 i 15) - 10 punktów, Ad.7. Za każdy projekt dotyczący budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej realizowany zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, zrealizowany w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia, o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) powyżej 20 000 000,- PLN, przy kórym Wykonawca świadczył usługę Inżyniera (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3) w punkcie 3 i 4. - 10 punktów, Ad.8. Za osiągnięcie przez Wykonawcę średniego obrotu w kwocie minimum 2 000 000 PLN - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - 10 punktów, a za każde następne 2 000 000 PLN średniego obrotu - 10 punktów (na podstawie dokumentów podanych w sekcji III.2.1.2)) Ad.9. Za posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000 PLN - 10 punktów, a za każdą kolejną krotność spełnienia warunku kolejne 10 punktów (na podstawie dokumentów podanych w sekcji III.2.1.2)) Ad.10. Za posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej o minimalnej wysokości 500 000 PLN - 10 punktów, a za każdą kolejną krotność spełnienia warunku kolejne 10 punktów (na podstawie dokumentów podanych w sekcji III.2.1.2)) Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wykonawców będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma wykonawca za spełnienie warunku dysponowania osobami posiadającymi doświadczenie: Pi = ? {Pi (X) * W(X)} gdzie : Pi - ocena punktowa wniosku "i"; Pi (X) - ilości punktów jakie otrzyma wniosek "i" za dane kryterium W (X) - Znaczenie procentowe danego kryterium. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.