eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka › Dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy SPSK oraz Bran¿owej Szko³y I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem w roku szkolnym 2020/2021

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-08-04



Og³oszenie nr 569881-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Centrum Us³ug Wspólnych w Jab³once: Dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy SPSK oraz Bran¿owej Szko³y I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem w roku szkolnym 2020/2021
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Us³ug Wspólnych w Jab³once, krajowy numer identyfikacyjny 49290231300000, ul. 3 Maja  1 , 34-480  Jab³onka, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 18 26 111 53, e-mail zeas@jablonka.pl, faks 18 26 524 68.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie lub opakowaniu, za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Centrum Us³ug Wspólnych ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pokój nr 213 (sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy SPSK oraz Bran¿owej Szko³y I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: CUW.26.2.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy SPSK oraz Bran¿owej Szko³y I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem w roku szkolnym 2020/2021 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu uczniów na trasie (kursu): 2.1 Wykaz przystanków: a) Lipnica Ma³a 536a i 259 b) Zubrzyca Górna Zimna Dziura okolice domu 310a i 168 c) Orawka 115 oraz 179 d) Jab³onka "Za Gór±" okolice ul. Uroczej, ul. Ks. F. Machaja, ul. Energetyków e) Przystanek ostatni - Katolicka Szko³a Podstawowa w Czerwiennem SPSK, Szko³a Specjalna Przysposabiaj±cej do Pracy SPSK w Czerwiennem oraz Bran¿owa Szko³y I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem (Adres szkó³ 34-407 Czerwienne 245) 2.2. Do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popo³udniu) a) 1 kurs oko³o 73 km, szacunkowa ilo¶æ kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej - ok 146 km/dziennie x 188 dni = 27448,00 km b) Dni dowozów w roku szkolnym 2020/2021 w okresie 1 wrze¶nia 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku - 188 dni c) Dzienn± liczbê przejechanych kilometrów w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia ustal siê na oko³o 146 km. Liczba kilometrów, o której mowa wy¿ej mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na zmianê przebiegu trasy w przypadku zg³oszenia (b±d¼ rezygnacji) przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci do dowozu. d) D³ugo¶ci tras przewozu liczone s± od przystanku w Lipnicy Ma³ej 536a. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca rozpoczêcia trasy i zjazdu po zakoñczeniu dowozu nie mog± obci±¿aæ Zamawiaj±cego. e) W przypadku wyst±pienia silnych opadów ¶niegu lub innych zjawisk atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych dojazd, w porozumieniu z Zamawiaj±cym oraz Dyrektorem szko³y mog± nast±piæ przesuniêcia godzin dowozu i odwozu dzieci. f) W przypadku remontów, awarii, uszkodzeñ mostów, dróg lub innych obiektów czego skutkiem bêdzie zmiana lub konieczno¶æ zmiany trasy przewozowych (w tym tak¿e wyd³u¿enie trasy lub skrócenie trasy ze wzglêdu na zmianê ilo¶ci dowo¿onych dzieci), Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy i nale¿nego (tak zwiêkszenia jak i zmniejszenia) wynagrodzenia na podstawie ceny ofertowej Wykonawcy za 1 km. 2.3. Przewóz 13 uczniów (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich (roz³o¿onych). Pojazd do przewozu winien byæ wyposa¿ony dodatkowo w urz±dzenie umo¿liwiaj±ce wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka na czas trwania przewozu) + 1 opiekun; wg harmonogramu zajêæ lekcyjnych a) Podana liczba uczniów ma charakter orientacyjny i mo¿e ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu). b) Opcja zwiêkszenia ilo¶ci dowo¿onych dzieci bêdzie mia³a zastosowanie w przypadku zg³oszenia przez rodziców/opiekunów prawnych nowych dzieci do dowozu. c) Liczba osób objêtych dowozem na dzieñ zawarcia umowy to 13 uczniów (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich (roz³o¿onych) + 1 opiekun. Liczba osób objêtych dowozem mo¿e ulec zmianie z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest wielko¶æ pojazdu dostosowaæ do uwarunkowañ przedmiotowej us³ugi. 2.4. Dowóz uczniów na godz. 9.00, powrót miêdzy godz. 13.00-16.00 - zgodnie z harmonogramem zajêæ lekcyjnych. Us³ugi przewozowe nale¿y wykonywaæ zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej placówki o¶wiatowej. 2.5. Cena oferty powinna uwzglêdniaæ koszt dojazdu do miejsca rozpoczêcia wykonywania us³ugi. 2.6. Wskazano przystanki najdalsze - dzieci zabierane s± na odcinkach pomiêdzy przystankami. 2.7. Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ us³ugi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podró¿y by³ jak najkrótszy, a nadto winien uwzglêdniæ to, aby przewo¿eniu uczniowie mogli punktualnie rozpocz±æ zajêcia lekcyjne i bez zbêdnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakoñczeniu byli odwo¿eni bez zbêdnego oczekiwania. Us³ugi przewozowe bêd± odbywaæ siê najkrótsz± tras± z domu do szko³y i po skoñczonych zajêciach lekcyjnych ze szko³y do domu. 2.8. ¦wiadczenie us³ug przewozowych polegaj±cych na dowozie dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej musi byæ wykonywane pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Dostosowanie pojazdów do przewozu osób niepe³nosprawnych oraz ich oznaczenie musi byæ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Pojazdy, którymi przewo¿one bêd± dzieci musz± byæ w pe³ni sprawne technicznie, dostosowane do ilo¶ci przewo¿onych dzieci i posiadaj±cymi ¶wiadectwo dopuszczenia do ruchu - wydane zgodnie z Prawem o ruchu drogowym. Pojazdy maj± byæ oznaczone zgodnie z obowi±zuj±cym Rozporz±dzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z pó¼n. zm.). Ka¿dy pojazd ma posiadaæ ubezpieczenie OC i NNW, ma byæ utrzymany w czysto¶ci, sprawny technicznie. W zimie ka¿dy pojazd ma byæ ogrzewany, od¶nie¿ony, a wej¶cia do niego oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by by³y one bezpieczne. 2.9. Ka¿dy pojazd musi byæ dostosowany do przewozu osób niepe³nosprawnych przez co nale¿y rozumieæ pojazdy dostosowane do przewozu osób niepe³nosprawnych, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, wyposa¿one w szczególno¶ci w windê lub najazdy i posiadaj±ce bezpieczne miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim wyposa¿one w system uniemo¿liwiaj±cy przesuwanie siê wózka podczas transportu. 2.10. Pojazd, którym bêd± ¶wiadczone us³ugi winien byæ dostosowany do ilo¶ci przewo¿onych pasa¿erów (ilo¶æ miejsc siedz±cych) oraz dodatkowo umo¿liwiaj±cy jednoczesny przewóz 2 osób na wózku inwalidzkim (roz³o¿onym), wyposa¿ony dodatkowo w urz±dzenie umo¿liwiaj±ce wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka na czas trwania przewozu. 2.11. W przypadku wyst±pienia awarii pojazdu lub w przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego lub policjê niesprawno¶ci pojazdu, która zagra¿a bezpieczeñstwu osób przewo¿onych Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego podstawienia pojazdu zastêpczego do dalszej realizacji zamówienia. Pojazd zastêpczy winien byæ podstawiony w czasie zgodnym z czasem podanym przez Wykonawcê w ofercie przetargowej. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawcy zostan± naliczone kary umowne za nie przestrzeganie warunków umowy. 2.12. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ w gotowo¶ci pojazd zastêpczy, który mo¿e zostaæ u¿yty w przypadku wyst±pienia awarii innego pojazdu, którym ¶wiadczona jest us³uga dowozu. 3.Wykonawcy ponosz± wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za zapoznanie siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostêpn± na stronie internetowej Zamawiaj±cego. 4. Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywaæ siê bêdzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z 2002 r. z pó¼n. zm.) z wy³±czeniem przerw ¶wi±tecznych i innych dni wolnych od zajêæ wynikaj±cych z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ transport równie¿ w dni, w które uczniowie bêd± odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. Zak³adana ilo¶æ dni nauki szkolnej wynosi 188 dni. W przypadku odpracowania zajêæ szkolnych w innym dniu wolnym od zajêæ, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ przewóz uczniów zgodnie z rozk³adem jazdy ustalonym z Zamawiaj±cym. Dowóz bêdzie siê odbywa³ w dni robocze wynikaj±ce z zajêæ szkolnych Dowóz nie bêdzie realizowany w czasie ferii. Za¶ w dni wolne od zajêæ dydaktycznych dowóz bêdzie organizowany na ¿yczenie rodziców (np. sprawdzianów, egzaminów oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajêæ szkolnych, itp.). 5. CPV - G³ówny przedmiot 60.14.00.00-1 Nieregularny transport osób

II.5) G³ówny kod CPV: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-09-01   lub zakoñczenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.09.2020 roku do dnia zakoñczenia zajêæ szkolnych w czerwcu 2021 roku (zgodnie z kalendarzem MEN do 25.06.2021 roku).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz.2200z pó¼n. zm.).Zezwolenia udzielone na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów bêd± akceptowane, je¿eli zachowa³y moc prawn±, nie wygas³y b±d¼ nie zosta³y cofniête
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126 z pó¼n. zm.). 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w Rozdziale 11 ust 3 pkt 3.2, ppkt 1 niniejszej SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1/ koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej (wed³ug Za³±cznika nr 1 do SIWZ). 2) Wraz z ofert± wykonawca winien z³o¿yæ O¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia - za³. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pe³nomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub urzêdowo po¶wiadczonego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z pó¼niejszymi zmianami). 4) Zobowi±zanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wed³ug wzoru Za³±cznika nr 5 do SIWZ). 5) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ podziela rekomendacjê opublikowan± na stronie internetowej UZP o nastêpuj±cej tre¶ci: "(...) O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej z³o¿one wraz z ofert±, niezale¿nie od ilo¶ci ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, równie¿ potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Nale¿y jednak w tym przypadku pamiêtaæ, ¿e jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postêpowania (w³±czenie do grupy kapita³owej) bêdzie powodowa³a obowi±zek aktualizacji takiego o¶wiadczenia po stronie wykonawcy". Dlatego te¿, Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ Wykonawca który nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w o¶wiadczeniu), mo¿e z³o¿yæ takie o¶wiadczenie wraz z ofert±. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacj± z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 6)Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 4) Zobowi±zanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wed³ug wzoru Za³±cznika nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (Kc)60,00
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego (Kpz)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie na warunkach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowi±zania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Warunki zmiany wynagrodzenia, sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: a) Si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) Zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT; c) Zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku podatkowego itp.; d) Zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy; e) Zmian w zakresie zasad rozliczeñ i warunków p³atno¶ci zwi±zanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. f) Wyst±pienia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbêdnego do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia (np. zmiany ilo¶ci uczniów przewo¿onych na danej trasie, zmiana przebiegu trasy, rozszerzenie b±d¼ skrócenie trasy itp.) g) Sytuacji nadzwyczajnych zwi±zanych z konieczno¶ci± zmian przebiegu tras przewozowych na skutek remontów, awarii lub uszkodzeñ dróg, mostów b±d¼ innych obiektów, zwi±zanych bezpo¶rednio z realizacj± zamówienia. h) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego; i) wyst±pienia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbêdnego do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia (np. zmiany ilo¶ci uczniów, przewo¿onych na danej trasie, zmiana przebiegu trasy, rozszerzenie b±d¼ skrócenie trasy, itp.) j) sytuacji nadzwyczajnych zwi±zanych z konieczno¶ci± zmiany przebiegu tras przewozowych na skutek remontów, awarii lub uszkodzonych dróg, mostów b±d¼ innych obiektów, zwi±zanych bezpo¶rednio z realizacj± zamówienia k) cofniêcie lub wyga¶niêcie licencji Wykonawcy na krajowy transport drogowy i) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; i) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego; j) w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie by³ p³atnikiem VAT, obowi±zkiem podatkowym w zakresie tego; przesuniêcia terminu prowadzenia zajêæ szkolnych; k) zmiana liczby przewo¿onych dzieci; l) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; ³) konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, m) wyst±pienia utrudnieñ w ruchu z powodu robót drogowych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; n) wyst±pienia takich warunków atmosferycznych, które ze wzglêdów obiektywnych uniemo¿liwiaj± wykonanie us³ugi zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia; o) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia. p) Wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia. r) Gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia s) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie 4. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Umowy, w przypadku, gdy wyst±pi co najmniej jedna z poni¿szych sytuacji: a) wprowadzenie zmian w dokumentacji, poci±gaj±cych za sob± konieczno¶æ zmiany Umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej, b) zmiany w przepisach prawa, normach i standardach lub zmiany w wiedzy technicznej. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w wynagrodzeniu w przypadku zmian: a) stawki podatku od towarów i us³ug, 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana konta bankowego). 7. Zmiana mo¿e dotyczyæ tylko tych postanowieñ umowy, na których tre¶æ maj± wp³yw okoliczno¶ci okre¶lone w opisanych powy¿ej przypadkach. 8. Wszelkie zmiany niniejszej umowy bêd± odbywa³y siê za zgod± obydwu Stron, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pok. 110 (sala obrad) dnia 12.08.2020 roku, godz. 12.20

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.