Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 56965 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części: Część nr 1 Zestawy komputerowe. Centalna jednostka sterująca 110 zestawów, system Windows 7 Professional 108 sztuk, monitor 19 63 sztuk, monitor 22 40 sztuk. Część nr 2 Drukarki i skanery (+kable przyłączeniowe). Drukarka laserowa 4 sztuki, drukarka laserowa 2 sztuki, drukarka laserowa 1 sztuka, drukarka laserowa 2 sztuki, drukarka laserowa 5 sztuk, drukarka atramentowa 2 sztuki, drukarka atramentowa 1 sztuka, drukarka atramentowa 1 sztuka, skaner 1 sztuka, skaner 1 sztuka, skaner 1 sztuka. Część nr 3 Urządzenia wielofunkcyjne (+kable przyłączeniowe). Urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urzadzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne 4 sztuki, urządzenie wielofuncyjne 3 sztuki, urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki. Część nr 4 Monitory. Monitor 1 sztuka, monitor 2 sztuki, monitor 3 sztuki, monitor 1 sztuka, monitor 17 sztuk, monitor 2 sztuki, monitor 1 sztuka, monitor 1 sztuka. Część nr 5 Serwer s1-IG - Centralna jednostka sterująca 1 sztuka. Monitor 22 1 sztuka. Część nr 6 Serwer 2 - Centralna jednostka sterująca 4 sztuki. Część nr 7 Serwer S3 - Centralna jednostak sterująca 1 sztuka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0, 30.26.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie części nr 1 Zestawy komputerowe. 1. Certyfikatu ISO 9001:2000, dla producenta sprzętu lub innego równoważnego certyfikatu. 2. Certyfikatu ISO 14001 dla producenta sprzetu lub innego równoważnego certyfikatu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie. Dział Zamówień Publicznych 10 - 719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie. Dział Zamówień Publicznych 10 - 719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centralna jednostka sterująca 110 zestawów, system Windows 7 Professional 108 sztuk, monitor 19 63 sztuk, monitor 22 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki i skanery (+kable przyłączeniowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa 4 sztuki, drukarka laserowa 2 sztuki, drukarka laserowa 1 sztuka, drukarka laserowa 2 sztuki, drukarka laserowa 5 sztuk, drukarka atramentowa 2 sztuki, drukarka atramentowa 1 sztuka, drukarka atramentowa 1 sztuka, skaner 1 sztuka, skaner 1 sztuka, skaner 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne (+kable przyłączeniowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urzadzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne 4 sztuki, urządzenie wielofuncyjne 3 sztuki, urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor 1 sztuka, monitor 2 sztuki, monitor 3 sztuki, monitor 1 sztuka, monitor 17 sztuk, monitor 2 sztuki, monitor 1 sztuka, monitor 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwer s1-IG - Centralna jednostka sterująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer s1-IG - Centralna jednostka sterująca 1 sztuka. Monitor 22 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwer 2 - Centralna jednostka sterująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer 2 - Centralna jednostka sterująca 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwer S3 - Centralna jednostak sterująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer S3 - Centralna jednostak sterująca 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.