To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-16
Wągrowiec: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie.
Numer ogłoszenia: 56962 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50102 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wągrowiec ich zagospodarowanie - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówieniem objętych jest 66 miejscowości, położonych na powierzchni 347,85 km2; 10 475 mieszkańców; 53 nieruchomości o trudnym dojeździe....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP Z O O ODDZIAŁ WĄGROWIEC
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP Z O O ODDZIAŁ WĄGROWIEC
- Remondis Sanitech Poznań Spółka z o.o. Oddział Wągrowiec, ul. Skocka 13A, 62-100 Wągrowiec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368518,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 391392,00
Oferta z najniższą ceną: 391392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 391392,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego w wyniku rozstrzygnięcia, którego Wykonawca świadczy w tej chwili usługę odbioru i zagospodarowania odpadów. Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki podyktowany został, tym iż w kolejnym przetargu nieograniczonym planowana jest zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowania na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Wągrowiec. Zmiana ta wymaga podpisania przez Gminę Wągrowiec umowy na zagospodarowanie odpadów komunalnych z Zakładem Zagospodarowania Odpadów MSOK sp. z o.o. Toniszewo 31, który jest w trakcie procedury kończącej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zakład ma rozpocząć działalność najwcześniej w połowie miesiąca marca 2015 roku. Obecne zamówienie udzielone jest w trybie przetargu nieograniczonego, kończy się w dniu 31.03.2015r. W związku z powyższym na chwilę obecną nie jest możliwe przeprowadzenie procedury w trybie przetargu nieograniczonego w ten sposób, aby zachować ciągłość usługi odbioru odpadów komunalnych i ich zagospodarowania. Zamówienie uzupełniające udzielone będzie na okres 4 miesięcy tj. od 1.04.2015r. do 31.07.2015r. o wartości 368 518,70 zł co stanowi 33,90 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego od 01.04.2014r. do 31.03.2015r. Udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu przedsiębiorcy umożliwi terminowe przeprowadzenie następnej procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego i pozwoli wyłonić przedsiębiorcę, który świadczyć będzie usługę odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Wągrowiec od 01.08.2015r. Jednocześnie, działając na podstawie art. 6 f ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w związku z koniecznością zapewnienia mieszkańcom ciągłości świadczenia usługi odbioru odpadów komunalnych, do czasu rozstrzygnięcia przetargu, gmina zapewnia te usługi w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek dla udzielenia zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych tj.: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W celu zapewnienia realizacji zadania własnego Gminy wybór w/w trybu jest zasadny.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Remont drogi powiatowej nr 1595P odc. Międzylesie - Dąbrowa
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych przez okres 12 miesięcy
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.