eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Usługi koparko-ładowarką na drogach powiatowych położonych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Lidzbark Warmiński: Usługi koparko-ładowarką na drogach powiatowych położonych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński
Numer ogłoszenia: 56955 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koparko-ładowarką na drogach powiatowych położonych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług koparko-ładowarką na drogach powiatowych położonych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński. Zakres zamówienia : 1-Zamówienie obejmować będzie usługi koparko-ładowarką na podwoziu kołowym z napędem na dwie osie o masie własnej nie mniejszej niż 7,5 tony i nie większej niż 10 ton. Wymagany osprzęt koparko-ładowarki: przednia łyżka otwierana i zamykana hydraulicznie 4 w 1, tylny osprzęt: łyżka z zębami o szerokości ok.60 cm, łyżka tzw. skarpówka o szerokości nie mniejszej niż 150 cm. Planuje się ok. 160 godzin pracy koparko-ładowarki. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 2-W ramach usług koparko-ładowarką wykonywane będą następujące prace: rozgarnianie żwiru i otoczaków, wyrywanie karczy po drzewach, wyrywanie zakrzewień, załadunek urobku na samochody samowyładowcze, kopanie rowów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia :1-Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług koparko-ładowarką w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego. 2-Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania. 3-Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawną koparko-ładowarką wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do pracy na oferowanym sprzęcie, wymagana książeczka operatora koparko-ładowarki . 4-Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 5-Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6-Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sprawność sprzętu. 7-W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do zastąpienia go najpóźniej na następny dzień po zaistnieniu awarii sprzętem o parametrach nie gorszych niż oferowane. 8-Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9-Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca składa wykaz narzędzi (dysponowanie koparko-ładowarką o wymaganych przez Zamawiającego parametrach), którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia (operator koparko-ładowarki) posiada uprawnienia do pracy na koparko-ładowarce, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków umowy mogą dotyczyć: 1.Terminu wykonania zamówienia z powodu zmian wprowadzonych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Stawka za 1 godzinę może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia tylko w przypadku wynikającego z przepisów prawa zmiany stawki podatku VAT, w stosunku do stawki z dnia sporządzania oferty wykonawcy, złożonej w wymienionym na wstępie umowy postępowaniu. Nowa stawka z VAT za 1 godzinę będzie równa sumie stawki netto wynikającej z oferty Wykonawcy i należnej kwoty podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , pokój Nr 15 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , sekretariat, pokój Nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.