eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › "Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogachkrajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56951 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Wałbrzych: "Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15725 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki  1, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 746 414 404, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdkium.walbrzch.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP/65/PN/5/2017/DR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonywanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje prace utrzymaniowe i konserwacyjne oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: - montaż tarczy znaku drogowego - ok. 1253 szt., - demontaż tarczy znaku drogowego - ok. 687 szt., - montaż słupka znaku drogowego nowego z materiałem - ok. 463 szt., - montaż słupka znaku drogowego bez materiału - ok. 358 szt., - demontaż słupka znaku drogowego - ok. 536 szt., - malowanie słupka znaku drogowego (z materiałem) - 15 szt., - poprawienie znaku drogowego, słupka znaku drogowego,, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w terenie - ok. 735 szt., - montaż barier zabezpieczających bez materiału - ok. 50 mb, - demontaż barier zabezpieczających - ok. 45 mb, - montaż progów zwalniających z materiałem - ok. 10 mb, - montaż progów zwalniających bez materiału - ok. 15 mb, - demontaż progów zwalniających - ok. 5 mb, - montaż elementów azylu (z materiałem) - ok. 35 m2, - montaż elementów azylu (bez materiału) - ok 21 m2, - demontaż elementów azylu - ok. 15 m2, - mycie znaków drogowych - ok. 33 szt., - wypożyczenie znaku drogowego, słupka drogowego lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - ok. 168 szt./tydz. - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ średni - ok. 88 szt., - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy z objemkami typ mały - ok. 14 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ średni - ok. 123 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy z objemkami typ mały - ok. 20 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 400 x 400 - ok. 16 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 600 - ok. 135 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 750 - ok. 34 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 600 x 300 - ok. 18 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 800 x 300 - ok. 13 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 600 - ok. 6 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 1200 x 530 - ok. 5 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 1200 - ok. 17 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 1125 - ok. 15 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy z objemkami 900 x 420 - ok. 22 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 250 - ok. 3 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 450 x 450 - ok. 7 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 300 - ok. 9 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 360 - ok. 11 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 320 x 800 - ok. 4 szt., - tabliczki odblaskowe z objemkami 600 x 600 - ok. 13 szt., - tablice o większych wymiarach z objemkami - ok. 56 m2, - lustro drogowe z objemkami U-18b - ok. 11 szt., - tablica prowadząca ciągła w prawo U-3c, ciągła w lewo U-3d, zapora drogowa pojedyncza U-20a, U-20b, U-20c, U-20d - ok.18 m2, - słupek przeszkodowy U-5a - ok. 1 szt., - słupek przeszkodowy U-5b zespolony ze znakiem C-9 - ok. 6 szt., - tablica kierująca U-6a lub U-6b - ok. 5 szt., - tablica kierująca U-6c lub U-6d - ok. 3 szt., -tablica kierująca U-21a lub U-21b - ok. 5 szt., - słupki blokujące U-12c - ok. 9 szt. - słupki prowadzące U-1a - ok. 2 szt. - znaki przed przejazdami kolejowymi G-1a, G-1b, G-1c, G-1d, G-1e, G-1f - ok. 10 szt. - oznakowanie poziome linie cienkowarstwowe - segregacyjne - ok. 30270 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe - ok. 1753 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome linie grubowarstwowe -segregacyjne - ok. 47 m2 (kolor biały), - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki grubowarstwowe - ok. 230 m2 (kolor biały), - frezowanie oznakowania poziomego - ok. 10 m2, - przedznakowanie - ok. 15 mb, - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe w kolorze niebieskim, czerwonym lub żółtym - ok. 2000 m2. UWAGA: Materiał użyty przy montażu barier zabezpieczających będzie każdorazowo ustalany indywidualnie z Zamawiającym. Zakres rzeczowy na wykonanie oznakowania poziomego obejmuje: a) jednorazowe odnowienie oznakowania poziomego UWAGA: Odnowienie oznakowania poziomego nastąpi w terminie: aa) rozpoczęcie robót nie później niż 4 maja 2017 r. (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne) zakończenie robót nie później niż do: ? 31 maja 2017 r. na drodze krajowej, ? 20 czerwca 2017 r. drogi wojewódzkie, ? 10 lipca 2017 r. drogi powiatowe, ? 31 lipca 2017 r. drogi gminne, ab) odnowienie przejść dla pieszych przy szkołach oraz miejsc zastrzeżonych dla uprawnionych osób niepełnosprawnych (tzw. koperty) na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 31 sierpnia 2017 r., b) wykonywanie w ciągu roku dodatkowego oznakowania poziomego na podstawie sporządzonych projektów organizacji ruchu lub wg wskazań Zamawiającego. Zakładany zakres robót dla oznakowania poziomego podany jest także w formularzu cenowym oraz wykazie stawek i narzutów. Sposób wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, materiałami cienkowarstwowymi z dodatkiem mikrokulek szklanych odblaskowych zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania cienkowarstwowego powinna wynosić 0,5 mm. Sposób wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, masy termoplastyczne zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania grubowarstwowego powinna wynosić 3 mm. Oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyżurów telefonicznych przez całą dobę w dni robocze, dodatkowe dni wolne od pracy, w niedziele i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny pracownika Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego oraz Straży Miejskiej, Policji i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu (w tym czasie Wykonawca ma być także dyspozycyjny).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233290-8
Dodatkowe kody CPV: 45233280-5, 45233292-2, 45233221-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT476322.15
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe "BiG" sp. z o.o.,  sprzedaz@bigznaki.pl,  Ługów 18,  66-200,  Świebodzin ,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 585876,25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 585876,25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 629477,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.